نکات ویزای اسکیل ورکر استرالیا برای ایرانیان

نکات ویزای اسکیل ورکر استرالیا برای ایرانیان

اسکیل ورکر استرالیا، یکی از پرطرفدارترین راه های مهاجرت ایرانیان به این سرزمین است. هر کسی که از یک مهارت خاص برخوردار باشد، می تواند با اخذ این ویزا به استرالیا مهاجرت کرده و اقامت دائمی آن را هم بگیرد. اما در صورتی ویزای اسکیل ورکر استرالیا به شما تعلق می گیرد که تمامی شروط مربوط به دریافت آن را داشته باشید. همچنین باید بتوانید از پس زندگی کردن در این کشور بر بیایید. حال سوال پیش می آید که چرا ایرانیان علاقه زیادی به مهاجرت کردن به سرزمین استرالیا را دارند؟ شرایط کاریابی در این سرزمین چگونه است و چطور می توان ویزای آن را دریافت کرد؟ بیایید با هم این ویزا و شرایط اخذ آن را بررسی کنیم.

نکات ویزای اسکیل ورکر استرالیا برای ایرانیان

دلایل مهاجرت کاری ایرانیان به استرالیا

دلایل مهاجرت کاری ایرانیان به استرالیا بسیار گوناگون است. به طور کلی، در رده‌ بندی جدید، شهر های مسکونی استرالیا هر ساله، در فهرست ۱۰ شهر برتر جهان جهت زندگی قرار می‌ گیرند. اما این موضوع تنها دلیل کوچکی از مهاجرت کردن ایرانی ها به سرزمین استرالیا است. دلایل اصلی مهاجرت کاری ایرانیان به استرالیا به شرح زیر می باشند.

1. برخورداری از خدمات بهداشتی و همچنین درمانی با کیفیت

2. شرایط آب و هوای مناسب و عالی

3. برخورداری از استانداردهای عالی برای زندگی شهروندان

4. پایین بودن نرخ تورم

5. استقرار اقتصادی

6. متنوع بودن وام در استرالیا با نرخ بهره بسیار پایین

7. حمایت‌ زیاد دولت استرالیا برای ساکنان

8. بالا بودن حقوق افراد متخصص

9. شرایط ایده‌ آل جهت جذب سرمایه‌ گذاران خارجی

10. سطح بالای رفاه اجتماعی در استرالیا و برخورداری از اقتصادی پویا

11. جغرافیای بسیار خاص و بی نظیر استرالیا

12. بالا بودن درصد اشتغال

13. مهاجر پذیر بودن استرالیا از انواع مختلف ملیت ها

14. امنیت بالا

شرایط کاریابی برای ایرانیان در استرالیا

اگر تمامی شرایط کاریابی برای ایرانیان در استرالیا را داشته باشید، به راحتی می توانید به این کشور مهاجرت کنید. شما باید از شرایط سنی و تحصیلی خوبی برخوردار بوده و در حداقل یک حوزه کاری، مهارت داشته باشید. بیایید دقیق تر شرایط کاریابی برای ایرانیان در استرالیا را بررسی کنیم.

· شرایط سنی: سن شخص متقاضی اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا و مهاجرت به این کشور، باید بین ۱۸ تا ۴۵ سال باشد. البته برخی از مشاغل علمی در استرالیا سقف ۴۵ سالگی را ندارند.

· مدرک تحصیلی: برای مهاجرت به این کشور می بایست حرفه ای که در آن مهارت دارید، در لیست مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا باشد. از طرفی باید حداقل ۳ سال در آن رشته تجربه و سابقه کاری داشته باشید. با این حال، هر چقدر که مدرک تحصیلی شما تخصصی تر و بالاتر باشد، احتمال گرفتن این ویزا بالاتر خواهد رفت.

· مدرک زبان مد نیاز: حداقل نمره آیلتس لازم برای اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا، نمره ۶ در هر چهار مهارت است. همچنین فرد متقاضی باید در آزمون تافل نمره بالایی کسب کند. یعنی برای گوش دادن نمره ۱۲، برای خواندن نمره ۱۳، برای نوشتن نمره ۲۱و برای صحبت کردن نمره ۱۸ نیاز است.

نکات مهم برای مهاجرت کاری به استرالیا

توجه به نکات مهم برای مهاجرت کاری به استرالیا هم می تواند رفتن به این کشور را آسان تر کند. شما در مرحله اول، باید بدانید که چطور این ویزا را کسب کنید و سپس به فکر اقدام برای گرفتن آن باشید. منظور ما این است که بدون آگاهی از نکات مهم مربوط به اخذ این ویزا به هیچ وجه نمی توانید در این راه موفق بشوید. نکات مهم برای مهاجرت کاری به استرالیا عبارتند از:

تحقیق کنید.

حتما در مورد شرایط زندگی در استرالیا و همچنین شروط مربوط به اخذ ویزای آن تحقیق کنید. یعنی چه:

· ببینید که آیا می توانید با شرایط زندگی در استرالیا کنار بیایید یا خیر.

· در مورد آب و هوای این سرزمین تحقیق کنید و ببینید که می توانید شرایط جوی آن جا را تحمل کنید؟

· در مورد لیست مشاغل و حرفه های مورد نیاز استرالیا اطلاعات کسب کنید.

· حتما در مورد هزینه های زندگی در هر شهر استرالیا تحقیقات لازم را انجام دهید.

· در مورد محیط و شرایط کاری و همچنین حقوقی که به شما می دهند، سرچ کنید.

· در مورد شرایط اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا و مراحل آن نیز اطلاعاتی را کسب کنید.

شرایط خود را ارزیابی کنید.

در مرحله بعد باید شرایط خود را ارزیابی کنید. یعنی این که باید ببینید آیا از شرایط سنی، شغلی و تحصیلی مناسب جهت مهاجرت به این کشور برخوردار هستید یا خیر. توجه داشته باشید که جدایی از خانواده و ترک کشور مادری، اثرات روانی بدی بر روی شما خواهد گذاشت؛ پس تجزیه تحلیل کنید که آیا می توانید این موضوع را تحمل نمایید یا خیر.

برای ویزا اقدام کنید.

پس از بررسی کردن نکات بالا و تحقیق در مورد کشور استرالیا، وقت آن رسیده که برای ویزا اقدام کنید. برای این کار باید به سازمان ها و سفارت خانه های استرالیا در کشورمان بروید و برای دریافت ویزا اقدام کنید. کمی صبر کنید تا این سازمان پس از بررسی مدارک و انجام مراحل بعد، برای شما ویزای اسکیل ورکر صادر کند.

توصیه‌های کاربردی برای ایرانیان اسکیل ورکر در استرالیا

وقتش رسیده است که به بیان توصیه‌های کاربردی برای ایرانیان اسکیل ورکر در استرالیا بپردازیم. اگر قرار است در این کشور به طور دائمی زندگی کنید، می بایست هر طور که شده، خودتان را با آن شرایط وفق دهید.

برای موفق شدن در کشور استرالیا، می بایست مهارت‌ زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید. توجه داشته باشید که زبان انگلیسی، زبان رسمی کشور استرالیا است؛ به همین دلیل، مسلط بودن به این زبان جهت زندگی و کار ضروری است.

شبکه اجتماعی خود را توسعه دهید.

شبکه اجتماعی شما در یافتن شغل و همچنین آشنا شدن با فرهنگ کشور استرالیا کمک زیادی به شما می کند . پس سعی کنید شبکه اجتماعی خودتان را در کشور استرالیا توسعه دهید.

از فرصت‌های یادگیری و توسعه مهارت‌ها استفاده کنید.

استرالیا یک کشور با فرصت‌ های بی شمار برای یادگیری و همچنین توسعه دادن مهارت‌ ها است. در نتیجه، از این فرصت‌ برای پیشرفت شغلی خود استفاده کنید.

نکات ویزای اسکیل ورکر استرالیا برای ایرانیان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]