بهترین راه مهاجرت به انگلستان

بهترین راه مهاجرت به انگلستان

انگلستان مقصدی محبوب برای مهاجرت به حساب می‌آید و سالانه افراد زیادی برای کار، تحصیل و زندگی به این کشور می‌روند. کیفیت بالای زندگی، دانشگاه‌های معتبر، آب و هوای معتدل و فرصت‌های شغلی مناسب از جمله دلایلی هستند که باعث شده‌اند کشور انگلستان به یکی از مقاصد مهاجرتی پرطرفدار تبدیل شود. این فرصت برای متقاضیان فراهم شده که در زمان کمی بتوانند اقامت دائم انگلستان خود را دریافت کنند.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که سریع‌ترین و بهترین راه مهاجرت به انگلستان کدام است؟ پاسخ به این سوال تا حد زیادی به شرایط شما بستگی دارد؛ به همین دلیل ما در ادامه بهترین روش‌های مهاجرت به این کشور اروپایی را برای شما بیان می‌کنیم تا در این باره بهتر تصمیم گیری کنید.

مهاجرت تحصیلی به انگلستان

بهترین راه مهاجرت به انگلستان

اخذ ویزای تحصیلی راحت‌ترین روش برای مهاجرت به انگلستان است. دانشگاه آکسفورد، کمبریج و ایمپریال لندن نه تنها در انگلیس، بلکه از بهترین مراکز آموزشی در دنیا هستند. به همین دلیل دانشجویان بسیاری این هدف را دارند که در دانشگاه های نام برده ادامه تحصیل دهند.

قدم اول برای مهاجرت تحصیلی این است که از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی معتبر در انگلستان نامه پذیرش دریافت کنید. شما برای دریافت ویزای تحصیلی انگلستان باید این نامه را به سفارت تحویل دهید. از دیگر شرایط مهاجرت تحصیلی انگلستان این است که تمکن مالی داشته باشید؛ به عبارتی دیگر، باید برای آفیسر مهاجرتی ثابت کنید که توانایی پرداخت هزینه‌های تحصیل و زندگی در انگلیس را دارید. ارائه مدرک معتبر زبان نیز از دیگر شرایطی است که باید در نظر بگیرید.

مهاجرت کاری به انگلستان

بهترین راه مهاجرت به انگلستان

انگلیس جزء ۵ اقتصاد برتر دنیا محسوب می‌شود و همین موضوع موجب شده متقاضیان زیادی برای استفاده از فرصت‌های شغلی فراوان این کشور، برای اخذ ویزای کاری انگلستان اقدام کنند. افرادی که در یک جایگاه شغلی مهارت خاصی دارند می‌توانند به سادگی از طرف کارفرمایان انگلیسی پیشنهاد کاری دریافت نمایند. ویزای کاری انگلستان حداکثر ۵ سال اعتبار دارد که بعد از گذشت این مدت می‌توانید برای تابعیت این کشور درخواست دهید.

مهاجرت سرمایه‌گذاری به انگلستان

چنانچه وضعیت مالی ایده آلی دارید، این روش مهاجرتی بهترین گزینه برای شما است. انگلستان به واسطه اقتصاد قوی خود نقش مهمی در بازار تجاری اروپا و جهان ایفا می‌کند. شرط سنی سرمایه‌گذاری در انگلستان بالای ۱۸ سال تعیین شده است و باید توانایی افتتاح حساب بانکی در این کشور را داشته باشید. مدرک زبان آیلتس، اسناد مربوط به تمکن مالی و رزومه کاری مرتبط از دیگر مواردی هستند که برای مهاجرت سرمایه‌گذاری به انگلستان نیاز خواهد بود. لازم به ذکر است که سرمایه لازم برای این روش مهاجرتی حداقل ۵۰ هزار پوند تعیین شده است.

مهاجرت استارتاپی به انگلستان

بهترین راه مهاجرت به انگلستان

مهاجرت استارتاپی یا همان کارآفرینی بهترین روش برای افرادی است که طرح تجاری جدید و قابل رشدی دارند. طرح موردنظر باید توانایی راه اندازی یک کسب و کار بادوام را داشته باشد که بتواند با سایر پروژه ها رقابت کند. برای ایده تجاری خود می‌توانید دنبال سرمایه گذار باشید یا خود سرمایه اولیه پروژه خود را تامین کنید. ویزای استارتاپی ۲ سال اعتبار دارد. متقاضیان می‌توانند بعد از گذشت این مدت، ویزای خود را به نوع کارآفرینی تغییر داده و ۳ سال دیگر در این کشور بمانند.

جمع‌بندی

با توجه به اینکه میزان تقاضا برای مهاجرت به انگلیس بسیار بالا است، بهتر است برای زودتر به نتیجه رسیدن، از یک موسسه مهاجرتی معتبر کمک بگیرید. موسسه مهاجرتی اپلاییکا یکی از بهترین‌ها در این حوزه است که در طی سال‌ها فعالیت خود توانسته پرونده‌های مهاجرتی بسیاری را در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برساند. تیم اپلاییکا از کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای در زمینه امور مهاجرتی تشکیل شده است. چنانچه قصد دریافت مشاوره رایگان دارید، می‌توانید به وب سایت این مجموعه معتبر به آدرس www.applyica.com مراجعه کنید.

بهترین راه مهاجرت به انگلستان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]