رستوران رازقی، بهترین رستوران رشت

رستوران رازقی، بهترین رستوران رشت

وقتی برای صرف یک وعده غذای خاص در سطح شهر رشت، در جستجوی بهترین رستوران رشت باشید، این جستجو در اکثر مواقع به یک نام خاص ختم می­شود. نامی که اغلب رشتوندان بر سر بهترین بودن آن توافق دارند و بسیاری از مردم و مسافرین، آن را به عنوان اولویت اصلی رستوران رفتن در نظر می­گیرند.

رستوران رازقی که آن را می­توان بهترین رستوران گلسار رشت دانست، با امکاناتی منحصر به فرد و کیفیتی عالی، میعادگاه بسیاری از ساکنین این خطه و مسافران همیشگی شمال است. در این مطلب به شرح و معرفی خدمات این رستوران بی­نظیر خواهیم پرداخت.

رستوران رازقی، بهترین رستوران رشت

رستورانی برای همه سلیقه­ها

در جستجوی بهترین رستوران گیلان می­توان به چندین و چند نام مختلف اشاره کرد؛ اما بسیاری از نظرسنجی­های مردمی و افتخارات رسمی جشنواره­های مختلف، می­توانند گواه این حقیقت باشند که رستوران رازقی، بی­تردید برند برتر غذایی در استان گیلان است. رستورانی که با خدمات ممتاز خود می­تواند هر سلیقه­ای را راضی کند و مخاطبان خود را از سرتاسر ایران، به سوی خود باز جذب کند.

رستوران رازقی از سال 1384 در شهر رشت شروع به فعالیت کرده و هدف اصلی آن از ابتدا، ارتقای سطح کیفی رستوران­داری در شمال کشور بوده است. این تاثیرگذاری تا جایی است که می­توان صنعت رستوران را در رشت به قبل و بعد از تاسیس رستوران رازقی تقسیم نمود؛ چون پس از روی کار آمدن این رستوران بود که رستوران­هایی با سطح کیفی بالاتر یکی پس از دیگری تاسیس شدند و برخی رستوران­های با سابقه نیز در سطح کیفی خدمات خود تجدید نظر نمودند.

زمانی که رشت از سوی سازمان جهانی یونسکو به عنوان شهر خلاق خوراک انتخاب شد، رستوران رازقی فعالیت­های موثر و مفیدی در راستای تحقق این مهم به انجام رسانید و همواره یکی از برندهای معتبر و موثر در زمینه معرفی فرهنگ خوراک استان گیلان به شمار می­رفت. این رستوران همچنین سالیان متوالی به عنوان برند محبوب مردمی غذا در جشنواره­های مختلف غذایی انتخاب می­شد و همواره یکی از محبوب­ترین رستوران­های استان گیلان به شمار می­رفت و می­رود. هنوز هم پس از گذشت دو دهه، رستوران رازقی همچنان یکی از اولین انتخاب­های مردم رشت و مسافرانی است که از دیگر استان­ها به این شهر سفر می­کنند. نشانی رستوران رازقی: رشت، گلسار، بلوار سمیه، نبش خیابان 123 است.

رستوران رازقی، بهترین رستوران رشت

مزایای رقابتی رستوران رازقی رشت

برای کسانی که به این رستوران رفته­اند، موضوع کاملاً روشن است. اما بسیاری از مسافران که تا به حال به این رستوران نرفته­اند، دلایل محبوبیت رستوران رازقی ممکن است مبهم باشد. سوال این است که چه عواملی باعث می­شود رستوران رازقی بهترین رستوران گلسار رشت به شمار برود؟ پاسخ نیز در چند نکته زیر خلاصه می­شود:

تنوع غذایی بالا:

رستوران رازقی رشت، یکی از متنوع­ترین منوهای رستورانی را برای سه وعده غذایی خود دارد که برای بسیاری ممکن است کمی عجیب به نظر برسد. شما می­توانید در این رستوران تنوع بسیار گسترده­ای از انواع غذاها، خورشت­ها، چاشنی­ها و مزه­های محلی گیلان را تجربه کنید.

همچنین در منوی این رستوران به طور هم­زمان انواع کباب­ها و خورشت­های ایرانی نیز با بیشترین تنوع ممکن به چشم می­خورند. در کنار این موارد، انواع غذاهای فرنگی، خوراک­های ویژه، انواع استیک، انواع پیتزا، انواع پاستا، انواع سوخاری و... نیز اضافه می­شوند تا شاهد یکی از کامل­ترین منوهای رستورانی را برای هر سه وعده غذایی تشکیل دهند.

بوفه صبحانه آزاد:

وعده صبحانه در رستوران رازقی شهرت بسیار دارد؛ چرا که به صورت بوفه آزاد و سلف سرویس ارائه می­شود و آیتم­های آن بسیار متنوع و بسیار با کیفیت هستند. این رستوران همه روزه از ساعت 7 تا 11 پیش از ظهر، سرویس صبحانه را ارائه می­دهد که در میان شهروندان رشت، به عنوان بهترین صبحانه رشت شناخته می­شود.

کیفیت غذایی ویژه:

مردم شهر رشت با توجه به فرهنگ غذایی که سابقه تاریخی دارد، هیچ عاملی را به کیفیت غذا ترجیح نمی­دهند. بنابراین در این شهر برای بهترین بودن، باید در درجه اول بهترین کیفیت را ارائه دهید. از این رو است که کیفیت غذای رستوران رازقی را می­توان به پشتوانه محبوبیت مردمی تضمین کرد. رسپی تمام غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی این رستوران از اصیل­ترین دستور پخت­ها گرفته شده و بهترین سرآشپزها ناظر بر طبخ این غذاها هستند.

فضای رستورانی مناسب:

برای بسیاری از افراد فضای رستوران نیز حائز اهمیت است. یکی از دلایل موفقیت رستوران رازقی ایجاد فضای داخلی زیبا و دلنشین است. به طوری که سخت پسند­ترین افراد نیز می­توانند از حضور و میل کردن وعده غذایی خود در این فضا لذت ببرند.

ساعت کاری گسترده:

کمتر رستورانی را می­توانید پیدا کنید که از ساعت 7 صبح تا 12 شب به صورت پیوسته و بی وقفه در هر سه وعده غذایی بهترین خدمات را ارائه کند. این ساعت کاری گسترده مستلزم حضور سه تیم موازی و حرفه­ای از پرسنل هم در آشپزخانه و هم در سالن است و رستوران­داران به خوبی از سختی­های این مهم با خبر هستند.

آشپزخانه مرکزی:

مجموعه رستوران­های رازقی شامل 5 شعبه مختلف در شهرهای رشت و لاهیجان است. اما نکته مهمی که باعث وحدت در کیفیت غذایی این رستوران­ها می­شود، وجود یک آشپزخانه مرکزی بزرگ و مستقل از این رستوران­ها است که مواد اولیه و پایه بسیاری از غذاهای تمام رستوران­ها در آن­جا تهیه و طبخ می­شوند.

استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت:

یکی از مهم­ترین دلایل کیفیت غذایی در رستوران رازقی، استفاده از باکیفیت­ترین و تازه­ترین مواد اولیه برای طبخ غذا است. ما معتقدیم که غذای خوب از مواد اولیه خوب به دست می­آید و به خاطر کمی ارزان­تر خریدن، نمی­توان کیفیت را قربانی کرد. وفاداری به این عهد، مهم­ترین راز حفظ کیفیت غذا در این دو دهه بوده است.

رستوران رازقی، بهترین رستوران رشت

استفاده از بروزترین تکنولوژی­های رستورانی:

آشپزخانه­های مجموعه رستوران رازقی از جمله مدرن­ترین و به­روزترین آشپزخانه­های کشور به شمار می­روند. استفاده از تمام امکانات و تجهیزات مدرن آشپزخانه مانند دستگاه­های هنی پنی آمریکایی برای طبخ سوخاری یا دستگاه شستشوی ازت برای ضد عفونی کردن سبزیجات، یکی از عوامل رسیدن به بالاترین سطح کیفیت و سلامت غذایی است که در رستوران رازقی به دست می­آید.

اپلیکیشن اختصاصی سفارش آنلاین:

رستوران رازقی علاوه بر سیستم وب اپلیکیشن و سفارش از سایت، از اپلیکیشن اختصاصی خود نیز برای دریافت سفارشات خود استفاده می­کند. اپلیکیشن اختصاصی سفارش غذای رازقی، به عنوان محبوب­ترین اپلیکیشن سفارش غذا در استان گیلان با امکاناتی ویژه و منحصر به فرد و رابط کاربری عالی، سالیان سال است که در اختیار مشتریان وفادار این رستوران قرار گرفته و شما نیز می­توانید با استفاده از این اپلیکیشن، به طور هم­زمان به تمام شعب رستوران رازقی دسترسی داشته باشید.

شعبه اختصاصی بیرون­بر:

صنعت کترینگ یکی از زیرمجموعه­های صنعت غذا در جهان است که به عنوان شاخه­ای با ساز و کار متفاوت، مسیری کاملاً متمایز از رستوران­داری را طی می­کند. رستوران رازقی یکی از بهترین غذا بیرون­برهای شمال کشور را تحت عنوان شعبه رازقی اکسپرس دایر کرده که در آن، متنوع­ترین منوی ممکن برای یک کترینگ را با بالاترین سطح کیفیت و بهترین بسته­بندی برای مشتریان فراهم نموده است.

رازقی اکسپرس در بلوار استاد معین رشت واقع شده و به طور پیوسته از طریق اپلیکیشن، سایت، شماره­های تماس و... آماده ارائه خدمات غذایی در هر سه وعده غذایی به مشتریان است.

جمع بندی:

می­توان از رستوران رازقی به عنوان بهترین رستوران رشت ساعت­ها صحبت کرد. داستان رستوران رازقی و کیفیت بی­مثال آن سالیان سال است که مانند یک ویژگی یا افتخار بومی، ورد زبان شهروندان رشت است.

بسیاری از مسافران که در جستجوی بهترین رستوران گیلان هستند، در نهایت تصمیم می­گیرند که به رستوران رازقی بیایند و جالب آن­که اغلب آنان نیز به مشتریان وفادار این رستوران در تمام سفرهای خود تبدیل می­شوند.

برای مشاهده منو این رستوران می توانید به لینک مراجعه نمایید.

رستوران رازقی، بهترین رستوران رشت

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]