سریع‌ترین روش مهاجرت به فرانسه کدام است؟

سریع‌ترین روش مهاجرت به فرانسه کدام است؟

فرانسه یکی از برترین مقاصد گردشگری در دنیا به شمار می‌رود؛ اما این موضوع تنها دلیل محبوب بودن این کشور زیبای اروپایی برای مهاجرت نیست. فرانسه فرهنگ و هنر غنی دارد و امکانات رفاهی و کیفیت زندگی آن در سطح بالایی قرار گرفته است. همچنین این کشور مراکز آموزشی و دانشگاه‌های معتبری را درون خود جای داده که هدف بسیاری از دانشجویان بین المللی به حساب می‌آیند. روش های مختلفی برای مهاجرت به فرانسه ارائه شده است. هر مسیر مهاجرتی شرایط مختص به خود را دارد که باید از آنها آگاه شوید تا بهتر تصمیم بگیرید.

شرایط کلی مهاجرت به فرانسه

· اخذ پذیرش از یک دانشگاه واقع در این کشور(برای مهاجرت تحصیلی)

· دریافت پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرمای فرانسوی(برای مهاجرت کاری)

· تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی

· عدم سوء پیشینه

· داشتن تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی در فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

سریع‌ترین روش مهاجرت به فرانسه کدام است؟

امکانات آموزشی پیشرفته، سطح علمی بالا و دانشگاه های معتبر باعث شده سالیانه افراد زیادی جهت تحصیل در فرانسه اقدام کنند. اولین گام برای مهاجرت تحصیلی به فرانسه این است که از یک دانشگاه یا مرکز آموزشی معتبر واقع در این کشور پذیرش دریافت کنید. ارائه مدرک زبان معتبر تا حد زیادی به شرایط دانشگاه شما بستگی دارد و ممکن است نیازی به ارائه مدرک زبان نباشد. ارائه مدارک تحصیلی قبلی به همراه ریزنمرات و ارائه اسناد تمکن مالی از دیگر شرایط مهاجرت تحصیلی به فرانسه هستند. شایان ذکر است با اخذ ویزای همراه برای اعضای خانواده می‌توانید همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را به این کشور بیاورید.

شما در حین تحصیل در مقاطع کارشناسی و ارشد می توانید 20 ساعت در هفته به کارهای نیمه وقت دانشجویی مشغول شوید تا بخشی از هزینه های خود را پوشش دهید. دانشجویان مقطع دکتری تا 40 ساعت در هفته نیز می‌توانند اشتغال داشته باشند. شما می توانید از مهلت 12 ماهه اقامت بعد از فارغ التحصیلی استفاده کرده و کار مناسب خود را پیدا کنید. با یافتن کار و تغییر ویزا به نوع کاری می توانید اقامت خود را تمدید نمایید. 

مهاجرت کاری به فرانسه

سریع‌ترین روش مهاجرت به فرانسه کدام است؟

رشد اقتصادی مطلوب و نرخ بیکاری پایین موجب شده فرصت های شغلی فراوانی در فرانسه برای مهاجران خارجی وجود داشته باشد. متقاضیان کار در فرانسه باید بالای 18 سال باشند و از طرف یک کارفرمای معتبر در این کشور دعوت‌نامه کاری دریافت کنند. با گذشت 5 سال کار در فرانسه می‌توانید جهت اخذ اقامت دائم این کشور اقدام نمایید. هزینه مهاجرت کاری نسبت به سایر روش ها کمتر است. متقاضیان باید تمکن مالی کافی داشته باشند و حقوق سالانه آنها در قرارداد آنها ذکر شده باشد.

مهاجرت استارتاپی به فرانسه

سریع‌ترین روش مهاجرت به فرانسه کدام است؟

مهاجرت استارتاپی بهترین روش برای کارآفرینان و سرمایه گذارانی است که ایده‌های نوآورانه و مفیدی دارند. این ایده‌ها باید منجر به رشد اقتصاد فرانسه شوند. طرح تجاری شما باید جدید و قابل رشد بوده و توانایی تبدیل شدن به یک کسب‌وکار مفید را داشته باشد. ویزای استارتاپ فرانسه این فرصت را به شما می دهد که بتوانید کسب‌وکار نوپای خود را در کشور فرانسه راه اندازی کنید. برای اخذ این ویزا نیاز است سرمایه اولیه مشخصی داشته باشید. مدرک تحصیلی و مدرک زبان برای این روش مهاجرتی الزامی نیست.

جمع بندی

حالا که با روش های مهاجرت به فرانسه آشنا شدید، می توانید متناسب با شرایط خود تصمیم بگیرید. چنانچه در این خصوص به دریافت مشاوره رایگان نیاز دارید، ما به شما موسسه مهاجرتی اپلاییکا را پیشنهاد می‌کنیم. این موسسه در زمینه امور مهاجرتی کارنامه فوق العاده‌ای دارد و از تیمی باتجربه و حرفه‌ای در این خصوص تشکیل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی اپلاییکا مراجعه کنید.

سریع‌ترین روش مهاجرت به فرانسه کدام است؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]