معرفی انواع تورهای اقتصادی و ارزان مسکو در بوکینگ

معرفی انواع تورهای اقتصادی و ارزان مسکو در بوکینگ

مسکو، پایتخت کشور پهناور روسیه، یکی از زیباترین و مدرن‌ترین شهرهای این کشور است که نزدیک به ۱۳ میلیون نفر جمعیت دارد و سالانه حدود ۲۵ میلیون گردشگر خارجی از آن بازدید می‌کنند. شهر مسکو باوجود تمام امکانات مدرنی که دارد، همچنان هویت تاریخی و قدمت هزارساله خود را حفظ کرده است و از اصیل‌ترین شهرهای روسیه به حساب می‌آید.

معرفی انواع تورهای اقتصادی و ارزان مسکو در بوکینگ

اکثر جمعیت شهر مسکو را دانشجویان، خانواده‌های جوان و مهاجران جوانی تشکیل می‌دهد که از شهرهای کوچک روسیه به پایتخت مهاجرت کرده‌اند. وجود جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات شهری و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی متعدد در این شهر باعث شده است مسکو به بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین شهر روسیه تبدیل شود و بیشترین نرخ گردشگر خارجی را در این کشور داشته باشد.

ساحل‌های مسکو؛ تجربه‌ای جدید از تابستان

سواحل اطراف شهر مسکو از معروف‌ترین سواحل تفریحی کشور روسیه است، وجود این سواحل خنک که به رودخانه‌ها و دریاچه‌های متعدد شهر مسکو متصل هستند باعث می‌شود هرساله صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی روزهای گرم تابستان را در سواحل این شهر سپری کنند.

در مسکو پلاژهای ساحلی زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها محدودیت سنی دارند و ورود افراد کوچک‌تر از ۱۶ سال به آن‌ها ممنوع است، اما این شهر پلاژهای ساحلی آزاد نیز دارد که در آن‌ها محدودیت سنی وجود ندارد.

معرفی انواع تورهای اقتصادی و ارزان مسکو در بوکینگ

دمای هوای شهر مسکو در فصل تابستان بین ۲۵ تا ۳۴ درجه سانتیگراد است، این شهر تابستان‌های کوتاه و گرم دارد و عمر گرمای آن در فصل تابستان ۲ ماه (تیر ماه تا مرداد ماه) است. اگر در این بازه زمانی ۲ ماهه تابستان به شهر مسکو سفر کنید می‌توانید از تفریحات و امکانات ساحلی متنوع این شهر مانند پدل بورد، موج‌سواری، غواصی، شنا در پلاژ و قایق‌سواری لذت ببرید و تجربه‌ای متفاوت از تعطیلات تابستانی خود در قلب کشور روسیه رقم بزنید.

سواحل معروف مسکو که امکانات تفریحی متنوعی دارند عبارت هستند از:

  • سواحل سربریانی بور (Serebryany Bor)
  • باشگاه ساحلی بیچ کلاب (Beach Club)
  • سواحل رابلیوو (Rublyovo)
  • سواحل تروپاریوو (Troparyovo)
  • سواحل لووبرژنی (Levoberezhny)
  • سواحل بلوی، معروف به ساحل آینه (Beloye)
  • سواحل بولشوی گورودسکی (Bolshoi Gorodski)

تمامی این سواحل امکانات تفریحی گسترده‌ای مانند محل اختصاصی شنا، محل بازی و ورزش، کافه‌ها و رستوران‌های روباز، اسکله قایق‌سواری، جت‌اسکی، پدل بورد و موج‌سواری دارند و در فصل تابستان، تفرجگاه گردشگران داخلی و خارجی شهر مسکو هستند.

تور تابستانی به مسکو؛ سفری پر تفریح

مسکو زنده‌ترین و جذاب‌ترین شهر روسیه برای گردشگران خارجی است و امکانات تفریحی بی‌شماری دارد که شاید باعث شود برخی افراد تصور کنند بودجه کافی برای سفر به این شهر را ندارند، اما شرکت بوکینگ برای رفاه حال افراد، در فصل تابستان ۲ نوع تور مسافرتی به مقصد شهر مسکو ارائه می‌کند: تورهای پکیج مسکو و تورهای آنلاین (باندل هتل+پرواز) مسکو.

تورهای پکیج مسکو، تورهایی هستند که ازپیش طراحی و برنامه‌ریزی شده‌اند و تاریخ پرواز و مدت زمان آن‌ها قابل تغییر نیست. شما می‌توانید باتوجه به شرایط زمانی و بودجه خود، مناسب‌ترین تور پکیج مسکو در فصل تابستان را به صورت آماده رزرو و خریداری کنید. این تورها شامل خدماتی مانند پرواز، هتل و بازدید از جاذبه‌های گردشگری مسکو می‌شوند.

تورهای آنلاین مسکو که باندل هتل+پرواز هستند، به مسافر این امکان را می‌دهند که زمان سفر، مدت زمان تور، نوع هتل و نوع پرواز خود را باتوجه به بودجه و شرایطی که دارد، به اختیار خود انتخاب کند. ارائه چنین تورهایی، از خدمات ویژه شرکت گردشگری بوکینگ به حساب می‌آید و به رفاه حال افرادی که بودجه محدودی برای سفر دارند کمک می‌کند. در تورهای آنلاین مسکو در شرکت بوکینگ، شما می‌توانید فقط پرواز رفت و برگشت مسکو و اقامتگاه خود را رزرو کنید و سایر خدمات تورهای مسافرتی را خریداری نکنید تا بتوانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید و با خیال راحت بودجه خود را صرف تفریح و بازدید از جاذبه‌های گردشگری مسکو کنید.

جاذبه‌های تاریخی و گردشگری مسکو

با شنیدن نام مسکو، شاید اولین جاذبه گردشگری که اسم آن به ذهن افراد خطور کند کاخ‌های کرملین باشد. این کاخ‌های سلطنتی که قدمت آ‌ن‌ها به سال ۱۴۸۲ میلادی برمی‌گردد بدون شک معروف‌ترین جاذبه تاریخی و نماد اصلی شهر مسکو هستند.

معرفی انواع تورهای اقتصادی و ارزان مسکو در بوکینگ

اما جذابیت‌های شهر مسکو به کاخ‌های کرملین ختم نمی‌شود، فهرستی که در زیر می‌بینید بخشی از جاذبه‌های تاریخی و توریستی شهر مسکو هستند که بازدید از آن‌ها به هر گردشگری توصیه می‌شود:

  • موزه تاریخی دولت
  • میدان سرخ
  • موزه تسلیحات کرملین
  • سیرک بزرگ مسکو
  • بازار محلی ایزمیالوو
  • مرکز خرید آویا پارک
  • خانه الکساندر پوشکین
  • میدان مانژ
  • ناقوس ایوان مخوف
  • پارک فرهنگی گورکی
  • خیابان تورسکایا
  • مرکز خرید متروپلیس
  • مرکز خرید اوکانتی راید
  • تئاتر بولشوی
  • گورستان نوودویچی
  • آرامگاه لنین
  • کلیسای جامع اسامپشن
  • تپه‌های اسپرو

اگر هنگام سفر اهل گشت و گذار در خیابان‌های مرکز شهر و محله‌های قدیمی هستید توصیه می‌کنیم در سفر تابستانی خود به مسکو حتما به منطقه تاریخی کولومنسکویه، خیابان نیکولسکایا، خیابان آربات، خیابان خامونیکی، خیابان زاموسک ورچی، خیابان واروارکا و خیابان وین زاوود که از معروف‌ترین محله‌های فرهنگی و هنری مسکو به حساب می‌آیند سر بزنید.

فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی در مسکو

یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری مسکو در فصل تابستان که باعث می‌شود هرساله گردشگران داخلی روسیه از شهرهای مختلف به شهر مسکو سفر کنند رود بزرگ مسکو (رود مسکوا- Moskva) است.

این رود زیبا حدود ۵۰۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر آن از شهر مسکو می‌گذرد.

شب‌های تابستان مسکو با حضور این رود و قایق‌هایی که از روی آن عبور می‌کنند زیباتر می‌شود.

شما با قایق‌سواری در رود مسکو می‌توانید از جشن نور در آسمان مسکو و مناظر زیبای کاخ‌های کرملین، کلیساهای بزرگ شهر، ساختمان‌های قدیمی مسکو و رستوران‌هایی که پر از گردشگران داخلی و خارجی هستند لذت ببرید و تصویری به‌یادماندنی از شب‌های مسکو تجربه کنید.

همچنین می‌توانید در خیابان‌های حاشیه این رود دوچرخه‌سواری کنید و برای استراحت و نوشیدن قهوه از کافه‌های خیابانی و روباز این منطقه استفاده کنید.

معرفی انواع تورهای اقتصادی و ارزان مسکو در بوکینگ

اگر از آن دسته گردشگرانی هستید که ترجیح می‌دهند بیشتر وقت خود را در حال جنب‌وجوش باشند و تفریحات مهیج را تجربه کنند توصیه می‌کنیم در سفر تابستانی خود به مسکو حتما به سیرک بزرگ مسکو، پارک گورکی، پارک آبی کاریبیا، پارک آبی کواکوا، پارک آبی مورون، پارک آبی دریم آیلند، پارک آبی کارائیب، پارک آبی H2O، تپه‌های اسپرو و پارک ملی لوسینی استروف سر بزنید.

مکان‌های اقامتی لوکس در مسکو

مسکو به عنوان یکی از لوکس‌ترین شهرهای روسیه، هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و درجه یک با امکانات رفاهی عالی (All Inclusive) دارد که برای سفرهای تابستانی بسیار مناسب هستند. اغلب هتل‌های لوکس ۴ستاره و ۵ستاره مسکو در مرکز شهر، در حاشیه رود مسکو و نزدیک به مراکز خرید بزرگ قرار دارند.

معروف‌ترین و مجهزترین هتل‌های لوکس مسکو که دسترسی راحت به مراکز خرید، جاذبه‌های توریستی، اماکن تفریحی، مترو و اتوبوس دارند عبارت هستند از:

  • هتل متروپل مسکو (Metropol Moscow)
  • هتل کارلتون (Carlton)
  • هتل فور سیزنز (Four Seasons)
  • هتل لوته (Lotte)
  • هتل آرارات پارک حیات (Ararat Park Hyatt)
  • هتل بارویخا (Barvikha Hotel & Spa)
  • هتل رادیسون کالکشن (Radisson Collection)
  • هتل چخوف مسکو (Chekhoff Hotel Moscow)
  • بوتیک هتل ماس (Moss Boutique Hotel)
  • هتل دابل تری بای هیلتون (Double Tree By Hilton)
  • هتل موونپیک (Movenpick)

تمامی هتل‌هایی که نام بردیم در بهترین مناطق شهر مسکو واقع شده‌اند، ۴ستاره یا ۵ستاره هستند و امکانات گسترده‌ای مانند سرویس اتاق (Room Service)، بوفه صبحانه رایگان، خشکشویی، سرویس ترانسفر، استخر، جکوزی، سونا، باشگاه ورزشی، پذیرش ۲۴ساعته (24h Reception)، سالن جلسه و کنفرانس و کافه و رستوران اختصاصی با منوی محلی و بین‌المللی دارند. شما با خرید تورهای لحظه آخری تابستان مسکو می‌توانید با قیمت کمتر در هتل‌های لوکس مسکو اقامت کنید.

توصیه‌های سفر تابستانی به مسکو

بهترین زمان سفر به شهر مسکو فصل تابستان است. تورهای مسکو در فصل تابستان محبوب‌ترین تور روسیه هستند، البته شهر مسکو تابستان‌های کوتاه دارد و عمر هوای مطلوب آن ۲ ماه است. پس اگر می‌خواهید در سفر تابستانی خود به مسکو از سواحل، پارک‌های آبی و رودخانه‌های این شهر لذت ببرید توصیه می‌شود بین بازه زمانی تیر ماه و مرداد ماه به این شهر سفر کنید. اما از آنجا که فصل تابستان دوره های سیزن شهر مسکو است، بهتر است تور خود را حداقل از ۱ ماه قبل رزرو کنید تا ظرفیت پروازها و هتل‌ها تکمیل نشود.

پول رسمی کشور روسیه، روبل روسیه است. اما اگر ارزهای معتبر جهانی مانند دلار، یورو و پوند همراه خود به مسکو ببرید نیز می‌توانید به صرافی‌های معتبر این شهر مراجعه کنید و ارز خود را به پول محلی تبدیل کنید. در اغلب تورهای تابستانی مسکو شما به یک راهنمای تور فارسی‌زبان دسترسی دارید، اما اگر فقط تا حد کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید هم می‌توانید به راحتی در سطح شهر تردد کنید چون اکثر ساکنان مسکو به حضور گردشگران خارجی عادت دارند و می‌توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند. همچنین در سفرهای خارجی استفاده از اپلیکیشن‌های ترجمه همزمان می‌تواند کمک زیادی به شما بکند.

فراموش نکنید شما با خرید تورهای ویژه تابستانی مسکو به صورت لحظه آخری می‌توانید تورهای نسبتا لوکس و گران‌قیمت این شهر را با تخفیف رزرو کنید و در هزینه سفر خود صرفه‌جویی کنید. همچنین برخی از تورهای تابستانی مسکو در بوکینگ به صورت ترکیبی برگزار می‌شوند که شامل بازدید از شهرهای مسکو و سن‌پترزبورگ می‌شوند. اغلب این تورها ۶ تا ۷ روزه برگزار می‌شوند، اما تورهایی که تک‌مقصدی هستند ۴ تا ۵ روزه برگزار می‌شوند و قیمت کمتری دارند.

بسته‌های ویژه تابستانی با قیمت‌های ویژه

پکیج‌های تور تابستانی مسکو در شرکت booking.ir با درجه‌بندی‌های مختلفی برگزار می‌شوند تا تمامی افراد با بودجه‌های گوناگون بتوانند از این خدمات مسافرتی استفاده کنند. برخی از این پکیج‌ها پروازهای اکونومی، هتل‌های ارزان کمتر از ۳ستاره یا گشت‌های شهری محدود دارند که باعث می‌شود این تورها در دسته تورهای ارزان یا اقتصادی مسکو قرار بگیرند. قیمت بسته‌های ویژه اقتصادی مسکو در تابستان از ۴۲۰ دلار آغاز می‌شود، توجه داشته باشید هرچه در این تورها ساعت پروازها مناسب‌تر باشد، موقعیت و امکانات هتل بیشتر باشد و مدت زمان تور بیشتر باشد قیمت فروش تور نیز بیشتر می‌شود.

حتی در ارزان‌ترین پکیج‌های تور تابستانی مسکو نیز امکان بازدید از جاذبه‌های توریستی معروف این شهر وجود دارد، در صورتی که بخواهید از سواحل اطراف مسکو و جاذبه‌های گردشگری خارج از شهر بازدید کنید نیز می‌توانید با هماهنگی راهنمای تور و با استفاده از وسایل نقلیه ارزان مانند قطار یا مترو به هر نقطه از شهر تردد کنید.

نوع دوم تور مسکو در تابستان که از سوی شرکت بوکینگ برگزار می‌شوند تورهای آنلاین (باندل پرواز+هتل) هستند که برای اشخاصی که بودجه محدودی دارند مناسب‌تر هستند. تورهای آنلاین این امکان را به شما می‌دهند که زمان و تاریخ سفر، نوع پرواز، نوع هتل و اتاق، خدمات و امکانات تور، مدت زمان تور و ساعت پرواز خود را به دلخواه انتخاب کنید و تمامی برنامه‌ریزی‌های سفرتان را به اختیار خود انجام بدهید.

در تورهای آنلاین بوکینگ شما می‌توانید فقط خدمات ضروری تور مانند پرواز رفت و برگشت، ویزای توریستی، اقامتگاه و بیمه مسافرتی را خریداری کنید و با این کار در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. خرید پروازهای لحظه آخری، اقامت در هاستل و هتل آپارتمان‌های ارزان که استخر ندارند و کمی از مرکز شهر دور هستند، خرید پروازهایی که در طول شب انجام می‌شوند و کاهش مدت زمان اقامت در مسکو، همگی راه‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند با کمترین هزینه ممکن و به صورت اقتصادی در فصل تابستان به شهر مسکو سفر کنید.

معرفی انواع تورهای اقتصادی و ارزان مسکو در بوکینگ

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]