رستوران مناسب جلسه کاری کجا بریم؟

رستوران مناسب جلسه کاری کجا بریم؟

برگزاری جلسات کاری و رویدادهای سازمانی در رستوران، یک راهکار خوب برای پذیرایی مناسب و ارج نهادن به حاضران در مراسم است. از سوی دیگر، زمانی که شما یک رستوران ایده‌آل را برای این کار انتخاب می‌کنید، اعتبار بیشتری به کسب‌وکار خود می‌بخشید. گاهی جلسه‌های کاری مهم نقشی تعیین‌کننده در پیشبرد اهداف سازمان دارند و ممکن است آینده شما و همکارانتان را تغییر دهند. پس مهم است که برای برگزاری این جلسات وقت و انرژی کافی صرف کنید و به دنبال بهترین رستوران‌ها باشید. در ادامه شما را با ویژگی‌های چنین رستورانی آشنا می‌کنیم و بهترین رستوران برای جلسه کاری را به شما معرفی خواهیم کرد.

رستوران مناسب جلسه کاری کجا بریم؟

سالن‌های اختصاصی ارکیده با چیدمان شکیل مناسب برای ضیافت‌های سازمانی

رستوران مناسب جلسه کاری مراسم سازمانی

انتخاب یک رستوران شیک با غذاهای خوش‌طعم و امکانات ایده‌آل برای پذیرایی، می‌تواند جایگاه کسب‌وکار یا شرکت شما را نشان داده و باعث حفظ شأن آن شود. رستورانی که برای این کار انتخاب می‌کنید باید فضای خصوصی مجزا از سالن‌های عمومی رستوران داشته باشد تا امکان گفت‌وگو، تعامل و... در آن مهیا باشد. از سوی دیگر، شما به تجهیزات صوتی و تصویری مناسب و باکیفیت برای نمایش فیلم یا ارائه مطالب تخصصی نیاز خواهید داشت. تا این‌جا متوجه شدیم که برای برگزاری جلسات مهم کاری و مراسم سازمانی نمی‌توان به سراغ هر رستورانی رفت!

به جز این موارد که بسیار مهم و اثرگذار هستند، شما باید به لوکیشن، آرامش و جذابیت فضای رستوران، امکانات پذیرایی، منوی کامل و متنوع و... هم توجه داشته باشید. پس اگر مسئولیت انتخاب رستوران مناسب جلسه کاری را بر عهده گرفته‌اید، باید حسابی حواس خود را جمع کنید و با دقت کافی به سراغ بررسی تک‌تک این شرایط بروید. رستوران‌کافه‌های ارکیده یکی از بهترین رستوران‌ها برای برگزاری جلسات مهم کاری است که امکانات مناسبی برای پذیرایی از همکاران و مهمانان کاری شما را فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید که چرا ارکیده برای قرارهای کاری و جلسات مهم یک رستوران ایده‌آل است، حتما ادامه مطلب را بخوانید.

رستوران مناسب جلسه کاری کجا بریم؟

برگزاری جلسات کاری در محیط زیبا و مجلل رستوران‌کافه‌های ارکیده

چرا ارکیده، بهترین رستوران برای قرارهای کاری است؟

رستوران‌کافه‌های ارکیده 9 شعبه در 4 استان تهران، البرز، مازندران و اصفهان دارد. نکته جالب این است که هر یک از این شعب، با ویژگی‌های خاص و متفاوت خود، موقعیت منحصربه‌فردی برای برگزاری یک جلسه کاری جذاب در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر این، برخی از ویژگی‌های مهم مجموعه رستوران‌‌کافه‌های ارکیده که آن را به یک انتخاب بی‌نظیر برای برگزاری جلسه‌های کاری و قرارهای سازمانی تبدیل کرده، عبارتند از:

سالن‌های عمومی و اختصاصی

هر یک از شعبه‌های رستوران‌کافه‌های ارکیده دارای سالن‌های اختصاصی و عمومی با ظرفیت‌های مختلف هستند. شما می‌توانید بر اساس تعداد مهمان‌ها، نوع مراسم، شیوه پذیرایی، امکانات مورد نیاز و... سالن دلخواه خود را برای روز و ساعت مورد نظر رزرو کرده و با خیال راحت برای دعوت از مهمانان خود اقدام کنید.

رستوران مناسب جلسه کاری کجا بریم؟

برگزاری جلسات سازمانی در سالن‌های اختصاصی مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده

لوکیشن‌های جذاب و متنوع

هر یک از شعبه‌های ارکیده در تهران و سایر نقاط کشور دارای ویژگی‌های خاص و لوکیشن‌های جذابی هستند؛ مثلا شعبه‌های شهریار و جاده چالوس دارای فضایی خوش‌آب‌وهوا و سرسبز هستند، در صورتی که شعبه اصفهان این مجموعه که در کاروان‌سرای مادرشاه قرار دارد، شما را به فضایی سنتی و تاریخی با دیدنی‌های چشم‌نواز دعوت می‌کند. شما می‌توانید بر اساس اولویت‌های خود، لوکیشن‌های اختصاصی این مجموعه را انتخاب کرده و جلسه‌ کاری مناسبی داشته باشید.

منویی سرشار از غذاهای متنوع و لذیذ

منوی هر یک از شعبه‌های رستوران‌کافه‌های ارکیده از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خوش‌مزه و محبوب، نوشیدنی‌های گوارا، انواع پیش‌غذا و... تشکیل شده است. پس اگر به فکر انتخاب یکی از این شعب برای برگزاری جلسه کاری خود هستید، هیچ نگرانی در مورد کیفیت و نوع غذاهای آن نداشته باشید. همه غذاهای ارکیده از بهترین مواد اولیه و توسط سرآشپزهای حرفه‌ای تهیه می‌شود تا خاطرات خوشی از حضور در این مجموعه در ذهن مهمانان شما باقی بماند.

رستوران مناسب جلسه کاری کجا بریم؟

پذیرایی شایسته از جلسات کاری در رستوران‌کافه‌های ارکیده

تجهیزات الکترونیکی مناسب

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید برای انتخاب رستوران مناسب جلسه کاری در نظر داشته باشید، وجود تجهیزات الکترونیکی صوتی و تصویری مناسب در آن است. شعب مختلف ارکیده به سالن‌هایی با تجهیزات الکترونیکی باکیفیت مجهز هستند تا شما بتوانید با خیال راحت جلسه خود را برگزار کرده و به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

امکان فضاسازی و اجرای تم‌های سفارشی

گاهی لازم است برای برگزاری بهتر و شکیل‌تر مراسم سازمانی یا جلسات کاری، چیدمان خاص یا فضاسازی ویژه‌ای اجرا شود. رستوران‌‌کافه‌های ارکیده در این زمینه هم پیشتاز هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید تم و فضاسازی اختصاصی و ویژه‌ای را بر اساس هویت سازمان و برند خود و به کمک پرسنل مجرب این مجموعه انجام دهید. شما می‌توانید صفر تا صد اجرای تم و فضاسازی مراسم خود را به تیم حرفه‌ای ارکیده بسپارید و با خیال راحت برای برگزاری جلسه کاری خود آماده شوید.

رستوران مناسب جلسه کاری کجا بریم؟

چیدمان شکیل و شایسته مراسم سازمانی در سالن‌های اختصاصی رستوران ارکیده

پارکینگ امن و راحت

دسترسی به یک پارکینگ مناسب که امنیت خودروهای مهمانان جلسات کاری را فراهم کند، یکی از شرط‌های اساسی رستوران مناسب برای جلسه کاری است. هر یک از شعبه‌های رستوران‌‌کافه‌های ارکیده با فراهم کردن پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا، نگرانی بابت این موضوع را برطرف کرده و فضایی امن و راحت در اختیار شما قرار می‌دهند.

رزرو رستوران برای برگزاری جلسات کاری در ارکیده

برای رزرو میز و یا برگزاری مراسم سازمانی و جلسات کاری در ارکیده و استفاده از سالن‌های اختصاصی مجموعه، لازم است از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. همچنین با ورود به سایت نیز می‌توانید فرم رزرو هر مراسمی را تکمیل و ارسال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ یا شماره شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده تماس بگیرید.

 

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

۰۲6-۳۴۱۲۲

2

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)

۰۲۶-۳۴۱۲۳

3

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

۰۲۱-۶۵۲۵۱۶۱۶

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

۰۲۱-۸۸۸۸۵۳۰۰

021-57365

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

۰۱۱-۵۴۶۱۲۲۱۲

6

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

7

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

8

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

۰۲۱-۷۹۳۹۷

9

ارکیده اکسپرس شعبه هروی (بیرون‌بر)

021-78719

 
رستوران مناسب جلسه کاری کجا بریم؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]