بزرگترین و پرجمعیت‌ترین جزیره ژاپن

بزرگترین و پرجمعیت‌ترین جزیره ژاپن

بزرگترین و پرجمعیت‌ترین جزیره ژاپن است. بزرگترین جزیره هونشو در ژاپن، که همچنین به عنوان سرزمین اصلی و یا جزیره اصلی اشاره شده است. هونشو شامل بزرگترین شهرستان در ژاپن، از جمله توکیو، کیوتو و اوزاکا. جزیره اصلی امتداد در کشور، جنوب هوکایدو در سراسر تنگه تسوگارو، شمال شیکوکو در سراسر دریای درون مرزی، و شمال کیوشو در سراسر تنگه Kanmon. این بزرگترین جزیره هفتم در جهان است.
جزیره هونشو بزرگترین جزیره در میان تمام جزایر ژاپن است. همچنین این جزیره‌ترین جمعیت است. این بزرگترین جزیره هفتم در جهان است، و دوم پرجمعیت‌ترین جزیره مسکونی در سراسر جهان پس از جزیره جاوا در اندونزی است. مشرف به جزیره در سواحل شمال غرب در دریای ژاپن و منبع اصلی زندگی در ماهیگیری و کشاورزی است. است یک محل در این جزیره است که به عنوان شناخته شده نیگاتا، مشهور است برای تولید برنج است که وجود دارد. جزیره هونشو معروف برای زلزله مکرر آن است. تعداد جمعیت هونشو جزیره در حدود 103 میلیون نفر در سال 2005، و کسی که عمدتا در مناطق کم ارتفاع، به خصوص در دشت کانتو، جایی که 25 درصد از کل جمعیت ساکن در منطقه توکیو بزرگ، که شامل توکیو و یوکوهاما، کاوازاکی، سایتاما و شهرستانها از چیبا متمرکز شده است. بسیاری از صنایع در کشور در امتداد کمربند در حال اجرا از توکیو در طول شهرستانها ساحلی جنوب هونشو، از جمله کیوتو، اوزاکا، ناگویا، کوبه، و هیروشیما، بخشی از کمربند Tahaao واقع شده است.
اقتصاد هونشو جزیره بستگی به طول سواحل شمال غرب دریای ژاپن در ماهیگیری و کشاورزی. دشت کانتو و تازه تولید برنج و سبزیجات است. Yamanashi یک منطقه رو به رشد میوه بزرگ است، و آئوموری معروف برای سیب است. مراکز تاریخی قابل توجه در کیوتو، نارا، و کاماکورا وجود دارد.
تقریبا جزیره امتداد 1300 کیلومتر (810 مایل) طول و محدوده 50-230 به کیلومتر (31-143 مایل)، به مساحت 227،962.59 km2 (88،016.85 مایل مربع)، و 60٪ از مساحت کل از ژاپن است. آن را کمی بزرگتر از بریتانیا است. گسترش حوزه با احیای اراضی افزایش ساحلی در شمال، اما رو به افزایش از سطح دریا در این اثر. هونشو است 5450 کیلومتر (3386 مایل) از ساحل.
هونشو است مناطق کوهستانی و آتشفشانی، بلندترین قله آتشفشان فعال کوه فوجی در 3776 متر (12388 فوت) است، و آن را هفتم بالاترین جزیره ای در جهان هستند و بسیاری از رودخانه ها، از جمله رودخانه Shinano، طولانی‌ترین رودخانه در ژاپن با آب و هوای معتدل وجود دارد، با این تفاوت بین شرق و جنوب (اقیانوس آرام یا دریای داخلی به ساحل) و (دریای سواحل ژاپن) و یا سمت غرب شمال.
بزرگترین و پرجمعیت‌ترین جزیره ژاپن
بزرگترین و پرجمعیت‌ترین جزیره ژاپن
بزرگترین و پرجمعیت‌ترین جزیره ژاپن

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]