چه چیزهایی را میتوانید از اتاق هتل خود سرقت کنید!

چه چیزهایی را میتوانید از اتاق هتل خود سرقت کنید!

رزرو هتل های ایران

متاسفانه هر مسافرتی به پایان می‌رسد، اما این بدین معنی نیست که شما نتوانید چیزهای کوچکی جهت یادگاری از این سفر به خانه خود بیاورید.
هتل‌ها بسته به ستاره و کیفیت خود امکانات گوناگونی را برای شما در اتاق فراهم می‌کنند. به عنوان مثال زمانی که اقدام به رزرو هتل در قشم کرده و یک اتاق رو به دریا با نرخ بالا و کیفیت مناسب را برای چند شب اقامت انتخاب می‌کنید، احتمالا درون اتاقتان از بطری‌های کوچک شامپو و نرم کننده‌ها تا رب دوشامبرها و دمپایی‌های راحتی و سایر امکانات رفاهی پر شده است.
به طور کلی هتل‌ها تا جایی که ظرفیت دارند، اتاقهای خود را با هدایایی پر میکنند و منتظر هستند تا شما آنها را بردارید یا به عبارتی سرقت کنید.


رزرو هتل های ایران

دیوید التون ، یکی از کارمندان هتل‌های Home Grown در انگلستان در این باره به روزنامه تلگراف می‌گوید:" مردم هر چیزی را که می‌توانند سرقت کنند، بر میدارند.روتختی ها، جالباسی ها، روکش تشک، روبالشتی ها، حوله‌ها ، بالشتها، روکش صندلی توالت، تقریبا همه چیز"
در حال حاضر برای هتل داران فرقی نمیکند که شما چیزهای کوچکی مانند لوازم آرایشی و بهداشتی را بردارید، چون در حقیقت آنها را روی اتاق حساب کرده اند. و اینکه استفاده از آنها باعث میشود که اقامت خود را بیاد آورده و برای بازگشت دوباره متقاعد شوید.
فرقی نمی‌کند سفر داخلی داشته باشید و یا خارجی، در یکی از هتل‌های تهران اقامت داشته باشید یا هتل‌های ترکیه، در هر صورت هتل‌های 5 ستاره و درجه یک امکانات رفاهی بسیار خوبی درون اتاق برای رفاه میهمانان فراهم کرده اند مانند حوله‌ها و رب دوشامبرها و موارد مشابه. درباره این دست وسایل شرایط چگونه است؟
سخنگوی پلیس متروپولیتن در این خصوص اعلام کرده است : "این یک جرم است و اگر شکایتی دریافت کنیم، حتما پیگیری خواهیم کرد."

رزرو هتل های ایران


و مردم بخاطر انجام این جرم به زندان افتاده اند. برطبق گفته NBC بیشتر هتلهای بزرگ در حال حاضر یک پایگاه اطلاعاتی کامپیوتری دارند که دارای لیستی به نام "بدون اقامت" هستند که توسط مشتریان قبلی که یک فنجان قهوه اضافی دزدیده اند، پر شده و دیگر برای رزرو هتل پذیرفته نمی‌شوند.علاوه بر این ، NBC گزارش داد که هتل‌های زنجیره ای خوشحال میشوند که اطلاعات مشتریان خود را با دیگر هتل‌ها به اشتراک بگذارند.
مطمئنا، برای هتل‌ها به نظر احمقانه میرسد که ورود افراد را فقط بخاطر میل واشتیاق سطحی به برداشتن وسایل اولیه ممنوع کنند، اما دزدی‌های کوچک می‌تواند ادامه پیدا کند و به در آمد خالص آنها ضرر بزرگی بزند.
John Bowen، رییس ، کالج هیلتون ان کنراد مدیریت هتل‌ها و رستوران‌ها در دانشگاه هوستون، به "ABC" گفت: "ما یک مهمان داشتیم که سعی میکرد آینه ای بزرگ از اتاق خارج کند ، مردم هنگامیکه سعی میکنند چیزی را خارج کنند، نسبا جسور می‌شوند."
وی افزود که املاک 86 اتاقی که او بر آنها نظارت می‌کند، هر ماه به دلیل دزدی مشتری چند صد دلار ضرر میکند. و همانطور که انجمن هتل‌ها و مسافرخانه‌های امریکایی می‌گوید، سرقت می‌تواند هزینه‌های هتل‌ها را به 100 میلیون دلار در سال برساند.
اگر دوست دارید رب دشامبر درون اتاقتان را داشته باشید به پذیرش زنگ بزنید و بپرسید که میتوانید آن را بردارید، یا آیا برای فروش است یا خیر. بسیاری از هتل‌ها (مخصوصا کسانی که بر روی رب دشامبر‌های خود سرمایه گذاری می‌کنند) این موارد را برای خرید دارند.
و اگر واقعا، واقعا می‌خواهید چیزی را سرقت کنید،به سراغ چیزهای کوچک بروید تا هتل از اینکه شما آنها را با خود داشته باشید، خوشحال شود، مانند صابونی که استفاده کرده اید یا یک حتی یک فنجان یا اگر احساس شجاعت میکنید می‌توانید یک چند تا غلاف قهوه بردارید.
برگه ها، آثار هنری و لوازم الکترونیک را درجایی که هستند، بگذارید .به هرحال به نظر نمی‌رسد بتوانید آنها را در چمدان خود حمل کنید.

چه چیزهایی را میتوانید از اتاق هتل خود سرقت کنید!

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]