هتل‌های ارزان یزد کجاست؟

هتل‌های ارزان یزد کجاست؟

هتل‌ها و اقامتگاه‌های ارزان یزد
اگر به دنبال هتل ارزان در یزد هستید، هتل‌های ۱ ستاره یزد و همچنین هتل‌های ۲ ستاره یزد و حتی برخی از هتل‌های ۳ ستاره یزد ، گزینه‌های مناسبی برای این امر به شمار می‌روند که شما مهمانان محترم می‌توانید عملیات رزرو همراه با تخفیف ویژه را در سامانه رزرواسیون سفرهای رادینا به راحتی انجام دهید.

هتل پارس یزد
هتل پارس یزد ، یکی از جمله هتل‌های ارزان یزد می‌باشد که در بافت تاریخی محله فهادان یزد واقع شده است. این خانه با حیاطی سنتی و تالاری بلند بالا، قدمت ۲۰۰ ساله خود را حفظ کرده و متعلق به عهد قاجار می‌باشد. البته عمر دیوارهای آن به ۸۰۰ سال می‌رسد و به قلعه برج و بارو یزد متصل هستند.

هتل سنتی ۳ ستاره پارس یزد ، ۲ اتاق و ۱۰ سوئیت تلفیقی از مدرن و سنتی دارد که نسبت به ۳ ستاره بودنش قیمت‌های آن بسیار ارزان و مناسب می‌باشد.

هتل قنات یزد
هتل قنات یزد ، خانه ای تاریخی و یادگار عهد زندیه می‌باشد که در سال ۱۳۹۶ پس از بازسازی در لیست هتل‌های یزد قرار گرفته است. هتل سنتی و ارزان قنات یزد دارای دو طبقه با تالار و بادگیری بلند بالا، حیاطی بزرگ و باغچه‌های سرسبز گلدار، بسیار دلباز می‌باشد. این هتل ۲ ستاره ، ۲۲ اتاق ۳۷ تخته دارد که همواره آماده پذیرش مهمانان عزیز است.

اقامتگاه سنتی دوستانه یزد
اقامتگاه سنتی دوستانه یزد ، در محله تاریخی فهادان یزد واقع شده که ساختمان آن، با قدمتی ۸۰ ساله به عهد پهلوی بر می‌گردد و یکی از اقامتگاه‌های ارزان یزد به شمار می‌رود.
دیوارهای کاهگلی با درهای چوبی اقامتگاه دوستانه یزد ، یاد قدیم را زنده می‌کند و همچنین یاد مردمان قانع و سخت کوش را که زیباترین معماری و بناهای تاریخی یزد را خلق کرده اند. این اقامتگاه ارزان قیمت با ۱۰ اتاق ۳۵ تخته، گذراندن شبی آرام و خاطره انگیز را برای مهمانان عزیز فراهم می‌سازد.

ادامه نوشته در
https://bit.ly/2OjZvP4

هتل‌های ارزان یزد کجاست؟
هتل‌های ارزان یزد کجاست؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]