تور لیدرهای استان گلستان

تور لیدرهای استان گلستان

چند سالیست که استان گلستان به دلیل دارا بودن مناظر طبیعی بکر و خاص به یکی از مقاصد گردشگری کشور تبدیل شده است که در این بین خیلی‌ها بدلیل نا اشنایی با جغرافیا و شرایط این استان نیاز به تور لیدر‌های استان گلستان پیدا میکنند تا بتوانند سفری در کمال ارامش و امنیت داشته و در عین حال بهترین مناظر را بازدید کنند .
استان گلستان با دارا بودن جاذبه‌های طبیعی بسیاری از جمله استان‌های محبوب طبیعت گردان میباشد که هر یک از جاذبه‌های طبیعی دارای ویژگی‌های خاص خود بوده و دارای طبقه بندی از نظر سختی مسیر میباشند . دسته اول جاذبه‌های طبیعی با مسیر مشخص و بیشتر اسفالته و دارای تابلو در هر شهر که شما با کمی پرس و جو و کار با نقشه براحتی به انها دسترسی خواهید داشت . از جمله این مسیر‌ها میتوان به پارک النگ دره و ناهارخوران گرگان و ابشار کبودوال و شیراباد اشاره کرد که با رسیدن به شهر مقصد و دنبال کردن تابلو‌ها و کمی پیاده روی به انها دسترسی خواهید داشت . هر چند برای همین مکان‌های ساده نیز عده ای نیاز به راهنما و لیدر محلی دارند .
دسته دوم اماکنی هستند دارای زیبایی‌های خاص خود بوده و کمتر در بین گردشگران معروف هستند ولی چندان هم ناشناخته نیستند . این اماکن اکثرا دارای مسیر‌های خاکی و جنگلی و کوهستانی بوده و بدلیل نداشتن انتن در مسیر دسترسی و یا ارتفاعات زیاد ییلاق‌ها و امکان تغییرات اب و هوایی بسیار شدید در طول یک روز حتما نیاز به تور لیدر خواهید داشت . در اماکنی هم چون ییلاق جهان نما گرگان و خالدنبی و جنگل گلستان و گل فشان‌ها و جزیره اشوراده شما حتما به تور لیدر‌های گرگان و گلستان نیاز خواهید داشت که در این بین تور لیدر‌های طبیعت گردی مناسب شما میباشند .
دسته سوم جاذبه‌های طبیعی هستند که بدلیل ناشناخته بودن و سختی مسیر شما نیاز به لیدر محلی و تور لیدر فنی مخصوص ان منطقه نیاز دارید وحتی در صورتی که حرفه ای بوده و تجهیزات نیز داشته باشید باز هم امکان خطر و گم شدن در این مناطق برای شما وجود خواهد داشت . برای این مناطق که بدلیل حفظ بکر بودن از نام بردن انها خودداری میکنم سراغ تور لیدر هایی با سابقه مرتبط هم چون سنگ نوردی صخره نوردی غواصی و جنگل نوردی بروید که در سایت گرگان تماشا در بخش تور لیدرهای گلستان مشخصات انها به طور کامل قید شده است .
دسته چهارم مسیر‌های کوهنوردی میباشند که در این مسیر‌ها بدلیل سختی مسیر و ناشناخته بودن و نبود انتن موبایل در طول مسیر وجود تور لیدر از الزامات سفر شما میباشد و چه بسا گروه‌های کوهنوردی که در سفر به کوه‌های سایر استان‌ها گم شده و یا دچار سرمازدگی و شب مانی اجباری شده اند . به همین دلیل در بخش تور لیدرهای گلستان به سراغ تور لیدر‌های کوهنوردی بروید.
بهرحال در تمام زمینه‌ها از ایرانگردی و طبیعت گردی تا کوهنوردی و سفر‌های ماجراجویانه در استان گلستان داشتن یک راهنمای محلی یا تور لیدر بومی گلستان بزگترین کمک شما خواهد بود که همواره خیال شما از مسیر‌ها و امنیت سفر راحت خواهد بود.
شما در صفحه تور لیدرهای گلستان میتوانید لیست کامل لیدرهای محلی و تورلیدرها در استان گلستان وشهر گرگان را ببینید.
http://www.gorgantamasha.ir/Default/Post/3776

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]