از سفری معمولی تا تجربه‌ای فوق‌العاده تنها با دانستن چند نکته

از سفری معمولی تا تجربه‌ای فوق‌العاده تنها با دانستن چند نکته

از سفری معمولی تا تجربه‌ای فوق‌العاده تنها با دانستن چند نکته

از سفری معمولی تا تجربه‌ای فوق‌العاده تنها با دانستن چند نکته

شاید شما هم در طول سال تعداد روزهای کمی تعطیلی دارید که بتوانید آن را به یک سفر فوق‌العاده اختصاص دهید. اما انتخاب بهترین تور مسافرتی که ارزش زمان اندک و هزینه شما را داشته باشد، کاری چالشبرانگیز است. چراکه تورهای مسافرتی خوب زیاد هستند، اما کدام‌یک از آنها یک تور عالی مناسب شخص شما است؟

اما شاید از خود بپرسید که چرا اصلا باید با تور سفر کرد؟

مزایای سفر با تور مسافرتی

  • ارائه خدمات گردشگری نظیر رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و همینطور گشت شهری در یک پکیج
  • کاهش استرس‌های مربوط به هماهنگی در سفر
  • استفاده از اطلاعات راهنماهای سفر
  • هدفمند بودن سفر
  • پرداخت هزینه کم در برابر خدمات عالی

ویژگی‌های تور مسافرتی خوب

  • اعتبار یک آژانس مسافرتی

پیش از آنکه از آژانسی تور بگیرید حتما اعتبار آن را بررسی کنید و تحقیق کنید که آیا پیش از این تور انتخابی شما یا تورهای باکیفیت دیگری را برگزار کرده یا خیر. هرچه سابقه یک آژانس مسافرتی بالاتر باشد، دامنه فعالیت و مسافران آن گسترده‌تر بوده و همین دلیلی محکم بر پایداری شرکت خواهد بود. اعتبار شرکت سبب اعتمادسازی برای مسافران به منظور خرید تور مسافرتی، خرید بلیط هواپیما و همچنین رزرو هتل می‌شود.

  • امنیت در سفر

توجه داشته باشید که آژانسی که از آن تور مسافرتی خریداری می‌نمایید بایدها و نبایدهای کشور مبدا و مقصد را رعایت نماید و مطابق با عرف رفتار نماید؛ امنیت در سفر یکی از مهمترین ویژگی‌های یک تور مسافرتی خوب است. همچنین ارائه بیمه مسافرتی معتبر در پیکیج شما یک امتیاز محسوب می‌شود.

  • صرفه‌‌جویی در زمان و هزینه‌

یک تور مسافرتی خوب می‌بایست در هماهنگی‌های مربوط به اقامت در هتل و زمان‌های پروازی بتواند نقش مهمی را ایفا کند از این جهت که با توجه به روابط کاری قوی که دارد اجازه هیچ گونه معطلی را در فرودگاه یا در لابی هتل برای اقامت مسافران را ندهد و همه چیز در زمان معین خودش انجام شود.

  • پشتیبانی از مسافران

رضایت مشتریان همواره باید در صدر اولویت‌های هر شرکتی باشد، از همین رو زمانی که خواستید یک تور مسافرتی از یک آژانس تهیه کنید توجه داشته باشید که پشتیبانی آن شرکت از مسافرانش در چه حدی است.

  • حوزه تخصصی آژانس مسافرتی

در انتخاب یک آژانس مسافرتی خوب لازم است به تخصص آن شرکت در برگزاری تور مورد نظر توجه داشته باشید، به این منظور که بعضی از آژانس‌ها در زمینه برگزاری تورهای نمایشگاهی فعالیت می‌کنند پس ممکن است در زمینه‌های گردشگری آنچنان خوب نباشند پس حتما به حوزه فعالیت آن شرکت در زمینه تورهایی که برگزار می‌کند توجه کنید.  

  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و نظرات کاربران

خوشبختانه در دنیای امروز خیلی راحت می‌توان درباره نحوه فعالیت یک مجموعه و رضایت مشتریان از خدماتی که ارائه می‌شود نیز مطلع شد، از همین رو زمانی که تصمیم به خرید تور مسافرتی از یک مجموعه گردشگری داشتید، لازم است تا نحوه فعالیت و نظرات کاربران از آن شرکت را در شبکه‌های اجتماعی آن بررسی نمایید.

انتخاب یک تور مسافرتی خوب

انتخاب یک آژانس مسافرتی خوب برای خرید تور مسافرتی نکته بسیار مهمی است تا بتوانید با خیال راحت و بدون دغدغه برای سفر آماده شوید.

با توجه به تمام توصیف‌هایی که در بالا برای ویژگی‌های یک تور مسافرتی خوب گفته شد، لازم به ذکر است که بگوییم یکی موفق ترین مجموعه‌های گردشگری ایران که در طول مدت زمان فعالیت خودش توانسته برنده تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کسب رتبه اول در فروش پروازهای ترکیش، اخذ گواهینامه ایزو 10004 که مربوط به سیستم مدیریت در پایش و اندازگیری رضایت مشتری می‌شود نیز بشود که این خود نشان دهنده اعتبار این مجموعه گردشگری بوده و می‌تواند یک انتخاب عالی برای خرید تور مسافرتی باشد.

در صورتی که قصد سفر با تورهای مسافرتی را دارید می‌توانید به سایت الی گشت (https://www.eligasht.com/) یا اپلیکیشن این مجموعه گردشگری مراجعه کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال یا راهنمایی در انتخاب تور مورد نظرتان می‌توانید با مشاوران سفر 24 ساعته این شرکت به شماره تلفن 8540-021 تماس بگیرید.

چه با تور مسافرتی به سفر بروید و چه شخصی و تک نفره آنچه حائز اهمیت است گسترش مرزهای دید شما است، اینکه شما خودتان را در دل اتفاقات نو بیاندازید؛ همین.

منبع : ویرلن

از سفری معمولی تا تجربه‌ای فوق‌العاده تنها با دانستن چند نکته

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]