معروف‌ترین سواحل ترکیه

معروف‌ترین سواحل ترکیه

یکی ازجاذبه های ترکیه سواحل زیبای آن می باشد، آنتالیا شهری است با سواحل زیبا که در لیست پر طرفدار ترین سواحل ترکیه در میان توریستان تورترکیه قرار گرفته است.

ساحل لارا

ساحل لارا ساحلی ماسه ای مانند برف می باشد، گردشگرانی که علاقه مند به ساحل شن و ماسه ای می باشند این ساحل مکان مناسبی برای گذراندن یک روز کامل در آنتالیا می باشد، ساحل لارا آنتالیا با 450 هکتار زمین دارای باشگاه های ساحلی، رستوران ها و کافه می باشد که علاقه مندان تور آنتالیا از تهران می توانند از این امکانات تفریحی نیز استفاده کنند.

معروف‌ترین سواحل ترکیه

ساحل چیرالی آنتالیا، ترکیه

نام دیگر ساحل چیرالی الیپسن می باشد چرا که در این ساحل باقی مانده تاریخی از شهر لیسیان می باشد، ساحل چیرالی جزو زیبا ترین سواحل آنتالیا می باشد که با  تاریخ گره خورده است. این ساحل زیبا در طی سال پر از بازدید کننده می باشد و در این ساحل زیبا از جاذبه های آن لذت می برند.

ساحل کنییالتی

از دیگر سواحل زیبا و و خوش آوازه آنتالیا ساحل کنییالتی آنتالیاست که بین صخره ها و کوه های بید گلرالی قرار گرفته است. ساحلی در جوار کوه های سرسبز و سر به فلک کشیده که منظره زیبا و چشم گیری را به وجود می آورد، در ساحل کنیالتی رستوران ها و کافه های مناسبی نیز در محوطه ساحلی کنیالتی برای ارائه خدمات توریستان تور ترکیه هوایی قرار دارند.

معروف‌ترین سواحل ترکیه

ساحل فازلیس

ساحل زیبای فازلیس معروف به ساحل فیروزه ای می باشد و از سواحل جذاب آنتالیا به حساب می آید. در این ساحل برای گشت و گذار و بازدید از تمامی نقاط بی نظیر ساحل به کرایه ماشین نیاز دارید. ساحل فازلیس ساحلی که در شمال الیمپسن قرار گرفته است. تور استانبول

معروف‌ترین سواحل ترکیه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]