تورهای نوروزی بالی و مالزی با آویسا

تورهای نوروزی بالی و مالزی با آویسا

اگر بخواهید در نوروز با تورهای جنوب شرق آسیا همراه شوید، لازم است تا حتماً از یک آژانس که تخصص این مسیر را دارد کمک بگیرید، اگر چه اکثر آژانس‌ها ممکن است این خدمات را ارائه دهند، اما یک آژانس متخصص، با تسلطی که بر جاذبه‌های گردشگری، هتل‌های قابل ارائه و مسیر دارد، هم راهنمایی بهتری به مسافران خواهد داشت و هم توانایی ارائه قیمت‌های بهتر را خواهد داشت. آژانس آویسا به عنوان برگزارکننده اصلی تورهای جنوب شرق آسیا، تلاش کرده تا بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه کند در این‌جا نیز بر آن هستیم تا شما را با دو مسیر استثنایی این منطقه آشنا کنیم تا نوروز 99 را در آن‌ها سپری کرده و سالی استثنایی را آغاز کنید.

تور بالی نوروز 99 ؛ لذت تفریح لاکچری

تور بالی نوروز 99 می‌تواند یک انتخاب بی‌نظیر برای مسافران باشد. یک مسیر ویژه و خاص که به تور لاکچری شهرت یافته اما قیمت‌های آن می‌تواند در حد بسیاری دیگر از مسیرهای جنوب شرق آسیا باشد و از آن بتوان لذت برد. بالی جزیره‌ای که متعلق به کشور اندونزی‌ست و با سواحل، جنگل‌ها و معابد خاص و ویژه‌اش، توانسته مسافران زیادی را به خود جلب کند، بدون شک برای از تن در آوردن خستگی، مسافران ایرانی بهترین انتخاب باشد. تورهای نوروزی بالی به دو شکل برگزار می‌شوند. در شکل اول کل مدت زمان حضور مسافران در این جزیره، به اقامت در یک هتل در منطقه‌ای ساحلی خواهد گذشت. در شکل دیگر اما مسافران بخش عمده‌ای از سفر خود را در کنار ساحل و بخشی دیگر را در منطقه‌ی جنگلی اوبود که شهرتی جهانی دارد را خواهند گذراند. این منطقه فارغ از جنگل، دارای آبشارهای زیبا، استخرهای طبیعی زمردین و دیگر جذابیت‌هاست که سبب جذب مخاطبان شده است. می‌توان گفت لوکس‌ترین هتل‌های بالی در این منطقه واقع شده است. تورهای نوروزی بالی و مالزی با آویسا مناطق ساحلی بالی هم بسیار با هم متفاوت هستند. این تفاوت‌ها هم از نظر نوع ساحل و هم از جنبه‌ی میزان شلوغی و امکانات آن از هم متفاوت شده‌اند. برخی از سواحل هستند که بسیار دنج هستند که کار کسانی می‌آید که قصد یک استراحت بدون مزاحمت و با آرامش کامل را دارند، البته که همین خلوتی بیش از حد، سبب می‌شود تا دسترسی مسافران به امکاناتی مانند رستوران و مکان‌های تفریحی هم کم یا گران باشد. از این‌گونه مناطق می‌توان به جیمباران و نوسا دوآ اشاره کرد، حتماً دقت کنید که اگر در این مناطق اقامت کنید تا رسیدن به امکانات، نیم ساعتی فاصله دارید ولی دنجی و خلوتی ساحل آن‌ها با هتل‌های سوپرلاکچری‌ش می‌تواند جذاب باشد. بر خلاف این مناطق بخش‌های ساحلی مانند کوتا و سیمینیاک مملو از توریست، رستوران و دیگر امکانات تفریحی‌ست و برای رسیدن به هر کدام، با قدم زدن در دسترس خواهند بود. تورهای نوروزی بالی به مدت ۷ شب و ۸ روز برنامه‌ریزی شده‌اند و مسافران با پرواز ماهان به کوالالامپور و از آن‌جا به بالی منتقل خواهند شد تا از این سرزمین رویایی دیدن کنند. آژانس آویسا به عنوان مجری مستقیم تور بالی امکان فراهم کردن تمامی تسهیلات این تورها را به بهترین نحو برای مسافران خود دارد.

تور مالزی نوروز 99 ؛ خرید و سواحل دنج

مالزی یکی از مسیرهای شناخته شده برای ایرانیان است اما شهری که بسیار مورد توجه ایرانیان است کوالالامپور در این کشور است. شهری که در منطقه جنوب شرق، به عنوان یکی از شهرهای مدرن و پیشرفته محسوب می‌شود و با نمادهایی چون برج‌های دوقلوی پتروناس در جهان شناخته می‌شود. ما در آژانس آویسا علاوه بر تورهایی به مقصد کوالالامپور، دیگر مقاصد این کشور اعم از پنانگ و لنکاوی را به مسافران عرضه می‌کنیم که در ادامه به شرایط آن‌ها خواهیم پرداخت. تور مالزی با پروازهای ماهان برگزار می‌شود، مسافران از این طریق به فرودگاه کوالالامپور منتقل می‌شوند و در آن‌جا با تورلیدرها ملاقات کرده و با ترانسفرهای فرودگاهی آژانس به هتل خود منتقل می‌شوند. در کوالالامپور یک گشت نیم‌روزه‌ی شهری برای مسافران تدارک دیده شده است که بخشی از دیدنی‌های داخل این شهر دیده خواهد شد. عمده‌ی دیدنی‌های کوالالامپور در خارج از آن واقع شده است. اما مهم‌ترین جذابیت کوالالامپور بازارها و مراکز خرید مدرن آن است . از بازارهای سنتی مانند محله‌ی چینی‌ها یا سنترال مارکت گرفته تا مراکز خریدی مانند سوریا کی‌ال‌سی‌سی یا پاویلیون که بزرگترین برندهای جهانی در آن حضور دارند. اما جذاب‌تر از کوالالامپور، حضور در شهرهای ساحلی مالزی یعنی پنانگ و لنکاوی است. این سواحل بسیار آرام، دنج و زیبا هستند و اگر در یکی از هتل‌های ۵ ستاره آن اقامت کنید، می‌توان گفت که یک سفر کم‌نظیر را تجربه خواهید کرد و از آن لذتی کامل را خواهید برد. سواحل این کشور بسیار خانوادگی و دنج هستند و تعداد افرادی که استخرها یا ساحل آن حضور دارند بسیار کم هستند و این امکان لذت بردن بیشتر را برای مسافران فراهم خواهد کرد. اگر تا امروز به مالزی سفر نکرده‌اید یا صرفاً به کوالالامپور رفته‌اید، توصیه ما آن است که دوباره با یک آژانس متخصص مانند آویسا سفر ترکیبی کوالالامپور با یکی از جزایر آن را تجربه کنید تا تفاوت را در نوع سفر و تأثیر آن را کاملاً درک کنید. مطمئن باشید که آغاز سال ۹۹ با این سفر، می‌تواند ماه‌ها شما را پر انرژی و انگیزه نگهدارد. پس سریع‌تر تصمیم خود را بگیرید و با ما برای خرید تور مالزی نوروز 99 تماس بگیرید.
تورهای نوروزی بالی و مالزی با آویسا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]