رزرو هتل‌های 4 و 5 ستاره مازندران با بهترین قیمت

رزرو هتل‌های 4 و 5 ستاره مازندران با بهترین قیمت

جنگل‌های انبوه و بکر، سواحل زیبای خزر، کوه، دشت و طبیعت وصف ناپذیر، مازندران را در صدر جدول استان‌های توریستی ایران جای داده است. استان مازندران در فصول مختلف سال پذیرای سیل عظیمی از گردشگرانی است که برای گذراندن تعطیلات خود این استان زیبا را برگزیده‌اند.

گردشگرپذیر بودن مازندران باعث شده هتل‌ها و اقامتگاه‌های فراوانی در این استان ساخته شود. در این مطلب می‌خواهیم شما را با برخی از هتل‌های 4 و 5 ستاره مازندران آشنا کنیم. اگر قصد سفر به مازندران را دارید، می‌توانید هتل مورد نظر خودتان را به صورت آنلاین در سایت رهی نو رزرو کنید.

آشنایی با هتل‌های 4 و 5 ستاره در استان مازندران

گردشگرانی که مازندران را برای سفر انتخاب می‌کنند به دنبال هتل‌های خوب در شهرهای مختلف این استان هستند تا اقامت خاطره انگیزی داشته باشند. از این رو، در ادامه بهترین هتل‌های 4 و 5 ستاره مازندران را معرفی می‌کنیم.

هتل میزبان (5ستاره) بابلسر

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر هتلی نوساز و لوکس است که 13 طبقه و 166 واحد اقامتی دارد. در هتل 5 ستاره میزبان می‌توانید انواع اتاق‌های 1 و 2 خوابه، لوکس، پرزیدنت و سوئیت رزرو کنید. هتل میزبان بابلسر در فاصله 4 کیلومتری از دریاست و چشم اندازی از شالیزار، جنگل و رشته‌کوه‌های البرز دارد. 7 رستوران با منوی غذاهای ایرانی و فرنگی در هتل 5 ستاره میزبان بابلسر پذیرای شما هستند!

رزرو هتل‌های 4 و 5 ستاره مازندران با بهترین قیمت

هتل میزبان (4ستاره) بابلسر

هتل 4 ستاره میزبان بابلسر در چهار کیلومتری از دریا و نزدیک جاده بابلسر به فریدونکنار ساخته شده است. هتل میزبان 4 ستاره بابلسر در دو طبقه خود 56 واحد اقامتی و سوئیت را جای داده است. بوفه صبحانه مجلل، رستوران و کافی‌شاپ‌های متعدد با سرو انواع غذاها، چشم انداز دریا و شالیزار و دسترسی آسان به جاذبه‌های مختلف شهر از جمله مزایای اقامت در هتل میزبان 4 ستاره بابلسر هستند.

هتل نارنجستان نور

هتل 5 ستاره نارنجستان نور بین دو شهر ساحلی نور و محمودآباد ساخته شده است. در 5 طبقه هتل نارنجستان نور 119 اتاق و سوئیت لوکس برای رزرو وجود دارد. وجود منطقه جنگلی و نزدیکی به دریای خزر محیطی زیبا و دوست‌داشتنی برای هتل نارنجستان ایجاد کرده است. علاوه بر محوطه زیبا، رستوران گردان فوق‌العاده و امکانات تفریحی و ورزشی هتل نارنجستان نور باعث محبوبیت بیشتر این هتل شده است.

هتل پارسیان خزر چالوس

یکی از هتل‌های 5 ستاره در شهر چالوس هتل پارسیان خزر است. هتل پارسیان خزر چالوس در نزدیکی ساحل زیبای خزر و جنگل‌های هیرکانی مازندران ساخته شده و چشم‌انداز اتاق‌های آن زیبایی جنگل و دریا را به نمایش می‌گذارند. 164 واحد اقامتی شامل اتاق‌های 2 و 3 نفره و سوئیت‌های 4 نفره در هتل پارسیان آزادی چالوس آماده پذیرایی از میهمانان هستند. امکانات و خدمات هتل پارسیان خزر شامل کافی شاپ ساحلی و آلاچیق، فروشگاه‌های صنایع دستی، اینترنت پرسرعت، خدمات ویژه معلولین، رستوران‌های متنوع، امکانات ورزشی ساحلی و غیر ساحلی و... است.

هتل پارسیان آزادی رامسر

اگر مسافر شهر رامسر هستید پیشنهاد ما اقامت در هتل پارسیان آزادی است. هتل پارسیان آزادی رامسر هتلی 4 ستاره در دو بخش مجزا است. هتل قدیم در سال 1312 و هتل جدید در سال 1342 ساخته شده و مجموعا 165 اتاق دارد. بهره‌مندی از طبیعت زیبای رامسر و نزدیکی به دریا در کنار امکاناتی مانند مجتمع آب درمانی، استخر روباز، پارک کودک، رستوران و کافی شاپ و... باعث جلب رضایت مهمانان هتل پارسیان آزادی رامسر شده است.

رزرو هتل‌های 4 و 5 ستاره مازندران با بهترین قیمت

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل 5 ستاره ونوس پلاس چالوس در شهرک توریستی نمک آبرود قرار دارد. در 13 طبقه هتل ونوس پلاس چالوس 136 واحد اقامتی موجود است که از آب و هوای مطبوع جنگل‌های سرسبز شمال بهره می‌برند. از جمله امکانات هتل ونوس پلاس چالوس می‌توان به سالن بدنسازی، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت،پارکینگ، آسانسور، لابی، رستوران با سرو انواع غذای ایرانی و فرنگی همراه با موسیقی زنده و کافی شاپ در محیطی دنج اشاره کرد.

هتل سالاردره ساری

هتل 4 ستاره سالاردره ساری در نزدیکی ساری و رودخانه زیبای سالاردره واقع شده است. در اطراف ساختمان هتل سالاردره ساری 2 هکتار فضای سبز چشم نواز وجود دارد. در هتل سالاردره ساری می‌توانید انوع انواع اتاق‌های 1 و 2 نفره و یا سوئیت رزرو کنید و از امکانات جالب هتل شامل سفره‌خانه سنتی ایرانی، رستوران هتل، فروشگاه‌های متنوع و کافی شاپ استفاده کنید.

هتل نوید ساری

هتل نوید ساری هتلی 4 ستاره در نزدیکی  شهر ساری است که 8 طبقه و 66 واحد اقامتی دارد. بهره‌مندی از چشم‌انداز زیبای طبیعت شمال در کنار امکانات رفاهی فوق‌العاده، هتل نوید ساری را محبوب و پرطرفدار کرده است. از جمله امکانات هتل نوید ساری می‌توان به سالن بیلیارد، کافی نت، استخر، سونا و جکوزی، رستوران، خشکشویی و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل بادله ساری

از دیگر هتل‌های 4 ستاره شهر ساری می‌توان هتل بادله را نام برد. هتل بادله ساری در کیلومتر ۱۰ جاده ساری به نکا ساخته شده است. هتل بادله شهر ساری 3 طبقه و 77 واحد اقامتی دارد. مهم‌ترین امکانات هتل بادله شامل کافی شاپ، زمین ورزشی، صندوق امانات، وای‌فای رایگان، استخر، جکوزی، باشگاه بیلیارد، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته هستند.

هتل کاخ امیران چالوس

هتل تازه تاسیس هتل کاخ امیران چالوس یکی از هتل‌های 4 ستاره مازندران با 80 واحد اقامتی است. هتل کاخ امیران چالوس علاوه بر امکانات تفریحی و رفاهی دسترسی آسانی به کاخ چایخوران، بام چالوس، ساحل رادیو دریا، ساحل زیبای خزر، شهرک توریستی نمک آبرود و بازار روز بزرگ چالوس دارد.

هتل صدف محمودآباد

هتل 4 ستاره صدف در شهر محمودآباد و در فاصله چند متری دریای خزر ساخته شده است. هتل صدف محمودآباد دو برج مجزا از هم دارد. برج صدف 1 دارای 12 طبقه و 23 سوئیت و برج صدف 2 دارای 5 طبقه و 15 سوئیت است. از ویژگی‌های مهم هتل صدف محمودآباد می‌توان به امکانات رفاهی هتل و دسترسی آسان به مرکز شهر اشاره کرد.

هتل لیلیوم سلمان شهر

هتل 4 ستاره لیلیوم سلمان شهر در دامنه‌های شمالی البرز و نزدیکی جنگل‌های بکر تیلار کنار قرار دارد. هتل لیلیوم سلمان شهر با 7 طبقه و 19 واحد اقامتی خود پذیرای مسافران است. امکانات رفاهی کامل اتاق‌ها و چشم‌انداز جنگل های تیلاکنار و نمای دور دریا در برخی از این واحدهای اقامتی باعث شده هتل لیلیوم سلمانشهر رضایت مهمانان خود را جلب کند. وجود دو رستوران و یک کافی‌شاپ عالی در کنار خدماتی همچون پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته هتل، اقامتی آرام و رویایی را به شما وعده می‌دهند.

رزرو آنلاین هتل‌های 4 و 5 ستاره مازندران با قیمت عالی در سایت رهی نو

رزرو هتل پیش از سفر به مازندران اهمیت فراوانی دارد؛ چرا که ظرفیت هتل‌های مازندران در تعطیلات خیلی زود تکمیل می‌شود و ممکن است نتوانید اقامتگاه مورد نظر خود را بیابید. در سایت رزرواسیون هتل رهی نو تمام هتل‌های 4 و 5 ستاره مازندران را ببینید و برای تاریخ مورد نظرتان اتاق و سوئیت رزرو کنید. تیم رهی نو همواره در تلاش است با ارائه بهترین قیمت و تخفیف‌های ویژه موجبات رضایت شما را فراهم کند.

رزرو هتل‌های 4 و 5 ستاره مازندران با بهترین قیمت

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]