توریستی‌ترین کشورهای دنیا بشناسید

توریستی‌ترین کشورهای دنیا بشناسید

توریستی‌ترین کشورهای دنیا بشناسید

هیچ چیز به اندازه سفر کردن، نمی‌تواند انسان را خلاق کند. این جمله از نویسنده فرانسوی نشان‌دهنده یکی از مزیت‌های سفر است که انسان به‌کمک دیدن فرهنگ‌ها و زیبایی‌های دنیا می‌تواند خلاقیت خود را رشد دهد. علاوه‌بر این، پول و سرمایه همیشه باز می‌گردد ولی جوانی و فرصت‌های سفر برای همیشه از دست رفته‌اند. پس اگر چمدان خود را جمع کرده‌اید و برای آغاز یک سفر خاطره‌انگیز آماده شده‌اید، این مقاله را مطالعه کنید تا با توریستی ‌ترین کشورهای دنیا و نحوه دریافت ویزای آن‌ها آشنا شوید.

اروپا؛ پر توریست ترین کشور های دنیا

از سال ۲۰۱۹ تا‌ ۲۰۲۲، کشور‌های اروپایی در صدر جدول پر توریست ترین کشور های دنیا قرار دارند. انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و آلمان بالا‌ترین رتبه‌های توریستی‌ترین کشور‌های دنیا را به خود اختصاص داده‌اند. برای مثال در سال ۲۰۲۲ آمار توریست‌هایی که به انگلیس سفر کردند، بیش از ۳۹ میلیون نفر بوده است. به‌طور‌کل، کشور‌های اروپایی و انگلیس به‌عنوان رویایی ترین کشورهای دنیا شناخته می‌شوند.

مناظر طبیعی زیبا و بدیع، ساختمان‌ها و معماری‌های شاهکار از قرون وسطی، دلیل اصلی جذب توریست از سراسر دنیا به این کشور‌ها است. خوشبختانه، از ایران نیز می‌توان برای دریافت ویزای توریستی انگلیس اقدام کرد. برای وکلای باسابقه که در موسسه مهاجرت به کانادا و کشورهای اروپایی از جمله انگلیس مشغول به‌کار هستند، با‌توجه‌به سال‌ها فعالیت در این زمینه می‌توانند راهنمای مناسبی برای شما به‌منظور دریافت ویزای توریستی انگلیس باشند. با کمک وکیل مهاجرت احتمال ریجکتی کاهش یافته و سفری خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

توریستی‌ترین کشورهای دنیا بشناسید

سفر به انگلیس؛ رویایی ترین کشور جهان

انگلیس جزو کشور‌های توسعه‌یافته و قدرتمند در دنیا است که در سال‌های اخیر خود را از کشور‌های حوزه شنگن جدا کرده است. باغ عدن، گرمابه‌های رومی، استون هنج، برج ساعت بیگ بن و صد‌ها بنا و باغ تاریخی جزو زیبایی‌های توریستی این کشور محسوب می‌شود. سفر به این کشور برای علاقه‌مندان به مجموعه هری پاتر نیز بسیار محبوبیت دارد. به دلیل طبیعت زیبا و ساختمان‌های مدرن و تاریخی باعث شده تا این کشور به‌عنوان رویایی ترین کشور جهان تبدیل شود.

معرفی کشور‌های توریستی در آمریکا

آمریکا در رتبه ۳ کشور‌های توریستی دنیا را دارد. علاوه‌بر آمریکا، سایر کشور‌هایی که در قاره آمریکا قرار گرفته‌اند نیز رتبه‌های برتر را در دنیا دارند. مکزیک در قاره اروپا، رتبه ۷ را به خود اختصاص داده است. اگر این رتبه‌بندی را فقط در قاره آمریکا بررسی کنیم، کشور آمریکا رتبه اول، مکزیک دوم و کانادا در رتبه سوم قرار دارد.

آمریکا و کانادا جزو پیشرفته‌ترین کشور‌های دنیا هستند که مجموعاً در سال بیش از ۱۰۰ میلیون توریست را به‌خود جذب می‌کنند. برای دریافت ویزای توریستی این کشور‌ها از ایران باید شرایط خاصی داشته باشید. در‌صورتی‌که ویزای مولتی کانادا را دریافت کنید، سفر به این کشور و آمریکا بسیار ساده خواهد شد. با تمدید ویزای مولتی کانادا نیز می‌توانید برای مدت بیشتری امکان سفر را برای خود فراهم کنید.

توریستی ترین کشورهای خاورمیانه و آفریقا

کشور‌های آفریقایی در سال ۲۰۱۹ تا‌کنون بیش از ۶۹ میلیون نفر توریست داشته‌اند. مصر، موروکو، آفریقای جنوبی، تونس و الجزایر، ۵ کشور آفریقایی با توریست‌های متعدد است. طبیعت بکر و وحشی آفریقا به‌همراه سرمایه‌گذاری در بخش توریسم باعث جذب بیش از میلیون‌ها شده. دریافت ویزای آفریقای جنوبی نیز همانند ویزای توریستی انگلستان شرایط و ملاحظاتی دارد. با اقدام از طریق موسسات حقوقی و دریافت مشاوره از وکیل مهاجرت می‌توانید شانس دریافت ویزا را برای خود افزایش دهید.

در آفریقا، ۱۱ زبان رسمی وجود دارد و حتی قبایل آفریقایی به زبان‌های متفاوتی صحبت می‌کنند. سافاری، پیاده‌روی، پارک‌ها و فرهنگ کشور‌های آفریقایی از فعالیت‌هایی هستند که در آفریقا انجام می‌شوند.

توریستی‌ترین کشورهای دنیا بشناسید

کشور‌های توریستی آسیای شرقی؛ مهد فرهنگ و زیبایی‌های معماری

کشور‌های آسیایی به‌دلیل تفاوت فرهنگ با سایر کشور‌ها باعث شده تا سالانه بسیاری از افراد برای دیدن زیبایی‌های آن به این کشور‌ها سفر کنند. رتبه کشور‌های توریستی آسیا به‌ترتیب زیر است:

  1. چین
  2. تایلند
  3. ژاپن
  4. مالزی
  5. هنگ‌کنگ

هند، کره جنوبی و اندونزی نیز در رتبه‌های ۸ تا ۱۰ این جدول قرار دارند. زیبایی‌های معماری آسیایی، فرهنگ غنی آن‌ها از جاذبه‌های گردشگری این کشور‌ها محسوب می‌شوند. به‌طور‌کلی، هر منظره و هر بنای معماری نوعی شگفتی برای توریست‌ها به‌حساب می‌آید. علاوه‌بر این، غذاهای سنتی آسیایی نیز نوعی هنر است که طرفداران خاصی در سراسر دنیا دارد.

توریستی‌ترین کشورهای دنیا بشناسید

کم توریست ترین کشورهای جهان کدام‌اند؟

کشور‌های کوچک و دور‌افتاده یا درگیر جنگ جزو کم توریست ترین کشورهای جهان هستند. به‌طور‌کلی هر‌چقدر نا‌امنی، قوانین دینی و فرهنگی یا دسترسی به کشور سخت‌تر شود، تعداد توریستی بودن آن کاهش می‌یابد. از کشور‌های کم توریست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جزایر کوچک در اقیانوس آرام مانند نائورو، تووالا و یا جزایر مارشال
  • سومالی
  • ترکمنستان
  • افغانستان
  • ایران

در‌واقع دلایل توریست‌های کم در این کشور‌ها را می‌توان به قوانین، امنیت، رفتار ساکنین نسبت به توریست‌ها و فاصله این کشور‌ها است. البته این موارد فقط برخی از کشور‌ها با توریست کم محسوب می‌شود که افراد بیشتری نسبت به آن شناخت دارند.

سفر و دریافت اقامت کانادا، انگلیس و استرالیا به‌کمک دفتر اقامتی ایران کانادا

در این مقاله به معرفی توریستی ترین کشورهای دنیا در هر قاره پرداختیم. سفر به بسیاری از کشور‌ها برای ایرانیان نیاز به دریافت ویزا دارد. این ویزا حتما باید به کمک وکلای با‌تجربه دریافت شود. در دفتر مهاجرتی ایران کانادا، امکان دریافت ویزای توریستی برای انگلیس و کانادا به‌صورت کاملاً تضمینی وجود دارد. شما می‌توانید ابتدا وارد سایت irancanada.cc شده و اطلاعات خود را در زمینه دریافت ویزا بالا ببرید. سپس از طریق ثبت درخواست یا تماس با شماره‌های ۰۲۱۲۶۲۱۱۱۳۰ – ۰۲۱۲۶۲۱۱۱۲۰ از مشاوره اختصاصی و رایگان بهره‌مند شوید.

توریستی‌ترین کشورهای دنیا بشناسید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]