چرا بهتر است سوئیت کیش را نزدیک جاهای دیدنی اجاره نکنید!

چرا بهتر است سوئیت کیش را نزدیک جاهای دیدنی اجاره نکنید!

با رسیدن زمستان و روزهای سرد سال نوبت سفر به جنوب کشور به‌خصوص جزیره‌های زیبای کیش، قشم و هرمز است. هوای خوب و معتدل، وزش نسیم خنک، دریای نیلگون با ساحل زیبا و آرام، ویلاهای متنوع با قیمت مناسب، مجتمع‌های تجاری و فرصتی برای خرید مقرون‌به‌صرفه همگی از بهترین دلایل سفر به جزیره‌های جنوب در روزهای زمستان است.

در میان جزیره‌های جنوب معمولاً کیش طرفداران بیشتری دارد. از سال‌های دور جزیره زیبای کیش به مروارید خلیج فارس معروف شده و هنوز هم یکی از جزایر لوکس، زیبا و دیدنی است که کمی با زندگی سنتی مردم بومی در قشم و هرمز فاصله دارد. بهترین پیشنهاد این است که چند روزی را در قشم یا هرمز بمانید و بعد برای خرید و یا استفاده از امکانات تفریحی لوکس به کیش سفری داشته باشید، منتها اجاره ویلا در کیش یک سری نکات مهم هم دارد که امروز می‌خواهیم با هم به بررسی آن‌ها بپردازیم، پس با ما همراه شوید.

چرا بهتر است سوئیت کیش را نزدیک جاهای دیدنی اجاره نکنید!

ترافیک همیشه زیاد است!

معمولاً همیشه به مسافران پیشنهاد می‌دهند برای رفت‌وآمد راحت یا حتی استفاده نکردن از تاکسی و کاهش هزینه‌ها در نزدیکی مراکز تفریحی و دیدنی‌های کیش ویلا بگیرید که این نکته کاملاً درست است؛ ولی استثنا هم دارد. بهترین پیشنهاد این است که سوئیت یا ویلایی اجاره کنید که در فاصله کم مثلاً ده دقیقه پیاده‌روی از دیدنی‌های جزیره باشد تا بتوانید بدون نیاز به تاکسی رفت‌وآمد راحتی داشته باشید و این اصلاً به آن معنا نیست که دقیقاً در قلب جزیره یا نزدیک به دیدنی‌ها خانه بگیرید. احتمالاً این سؤال برایتان پیش آمده که چرا نباید در فاصلۀ چند دقیقه‌ای از دیدنی‌ها ویلا بگیریم، بیایید تا 3 دلیل مهم این تصمیم را برایتان توضیح دهیم که اولین مورد آن بحث ترافیک است.

درست است که در جزیره ماشین زیادی رفت‌وآمد ندارد و بیشتر گردشگران از تاکسی استفاده می‌کنند؛ اما در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی به‌خصوص مجتمع‌های تجاری و تفریحی متعددی که نزدیک هم هستند؛ همیشه ترافیک، حضور ماشین و تاکسی زیاد است. این مسئله به‌خصوص آلودگی صوتی آن می‌تواند برای برخی از مسافران آزاردهنده باشد، به همین خاطر بهتر است که از اجاره سوئیت در کیش در فاصلۀ چند قدیمی از مراکز تفریحی و امکانات رفاهی خودداری کنید.

تا نیمه‌شب سروصدا ادامه دارد

در بسیاری از این مراکز تفریحی زندگی شبانه در جریان است، یعنی سروصدا تا نیمه‌شب ادامه دارد به همین خاطر ممکن است برخی گردشگران نتوانند استراحت راحتی داشته باشند و حسابی کلافه شوند.

در نظر بگیرید که دقیقاً در فاصله چند قدمی از ویلا یا سوئیت شما چند پاساژ برای خرید، رستوران، مرکز تفریحی و رفاهی، سالن بولینگ و بیلیارد و ... باشد. به این ترتیب نه‌تنها تا نیمه‌شب مسئله ترافیک مطرح است؛ بلکه سروصدای فراوان اصلاً به شما اجازه استراحت نمی‌دهد.

در روزهای تعطیل سال فستیوال و جشنواره برگزار می‌شود

مسئله سوم بحث برگزاری فستیوال‌ها و جشنواره‌های جزیره در روزهای تعطیل است. دقیقاً مانند شما بسیاری از مسافران هم در روزهای تعطیل مانند تابستان، نوروز، تعطیلات بهاری و یا زمستان به کیش و دیگر جزیره‌ها سفر می‌کنند. در این روزهای سال هم در هر نقطه از جزیره از اسکله تفریحی یا ساحل مرجانی، ساحل کشتی یونانی، خیابان‌های اصلی و ... برای مسافران فستیوال‌های مختلف، برنامه‌های شاد و کنسرت برگزار می‌شود که تا نیمه‌شب ادامه دارد. قاعدتاً در چنین شرایطی اگر در فاصله دو تا سه دقیقه‌ای مراکز شلوغ سوئیت یا ویلا گرفته باشید تا نزدیکی‌های صبح باید رفت‌وآمد و صدای زیادی را تحمل کنید که علاوه بر شلوغی ممکن است امنیت ویلا و سوئیت را هم تحت‌تأثیر قرار دهد.

چرا بهتر است سوئیت کیش را نزدیک جاهای دیدنی اجاره نکنید!

چگونه با قیمت مناسب در کیش ویلا پیدا کنم؟

بعد از بررسی این سه نکته مهم احتمالاً خودتان هم متوجه شدید که بهتر است در موقعیت خوبی که امکان رفت‌وآمد آسان داشته و در عین حال فاصله معقولی هم تا جاذبه‌ها داشته باشد، ویلا و سوئیت اجاره کنید. برای این مورد هم یک پیشنهاد خوب با قیمت مناسب و ویژه برایتان داریم که همان اجاره آنلاین ویلا و سوئیت در کیش از طریق پلتفرم‌های معتبر است.

برای رزرو ویلا، آپارتمان مبله و سوئیت در نقاط مختلف جزیره کیش با بهترین قیمت می‌توانید از پلتفرم‌های معتبر و قانونی مانند جاباما، اقامت 24، جاجو، اسنپ تیریپ، شب، میهمان شو، جاجیگا و هومسا استفاده کنید که لیست کاملی از ویلاها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های نقلی کیش و دیگر جزیره‌های جنوب را برای اجاره در اختیارتان قرار می‌دهند.

با بررسی قیمت و امکانات هر خانه مانند تعداد اتاق، وسایل آشپزخانه، نوع سرویس بهداشتی یا سیستم تهویه مطبوع خانه می‌توانید ویلا و سوئیت را کاملاً غیرحضوری با پرداخت آنلاین رزرو کرده و همان لحظه کد رهگیری و لوکیشن دقیق را نیز دریافت کنید.

در صورتی هم که برای اجاره ویلا نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، می‌توانید با پشتیبانی سایتی که از آن ویلا گرفتید، تماس بگیرید. در ضمن بهتر است که حتماً تجربه مهمانان قبلی را خوانده و سپس بهترین ویلایی را که مناسب شرایط و بودجه‌تان است رزرو کنید. اگر فرزند کوچک دارید، پیشنهاد می‌کنیم از اجاره سوئیت یا ویلایی که تراس دارد، خودداری کرده و اگر با ماشین شخصی سفر کردید، حتماً ویلای پارکینگ دار بگیرید. به‌عنوان نکته آخر هم یادتان باشد که با توجه به قوانین متفاوت رانندگی در جزیره کیش حتماً از قبل همه موارد از جمله ترانسفر ماشین با کشتی و مقررات رانندگی در کیش را بررسی کرده و سپس سفر با ماشین شخصی را انتخاب کنید.

چرا بهتر است سوئیت کیش را نزدیک جاهای دیدنی اجاره نکنید!

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]