معرفی هتل‌های اهواز برای رزرو بهتر

معرفی هتل‌های اهواز برای رزرو بهتر

اگر برنامه‌ای برای سفر دارید، ما به شما یکی از شهرهای جنوبی ایران را پیشنهاد می‌کنیم. شهری که مردمی خونگرم و مهمان نواز، جمعیت آن را تشکیل می‌دهند. این شهر اهواز است. بهترین هتل‌های اهواز، امکانی مناسب جهت اسکان مسافرین و توریست‌ها را فراهم آورده اند.

این شهر از هتل‌های متعددی برخوردار بوده که هر یک اقامتی متفاوتی را برای مسافرین به ارمغان خواهند آورد. این هتل‌ها کاملا مجهز بوده و رضایت بالای مسافرین را به دنبال داشته اند. اهواز که مرکز استان خوزستان است؛ پذیرای مسافرین زیادی در ایام مختلف سال می‌باشد. اگر در عید نوروز، قصد سفر به یکی از شهرهای خوب ایران را دارید؛ قطعا اهواز، گزینه مطلوبی برای انتخاب خواهد بود. اهواز که از کلان شهرهای ایران محسوب می‌شود؛ از جاذبه‌های گردشگری زیادی برخوردار بوده و رودخانه معروف کارون در آن جریان دارد. این رودخانه از کوه‌های بختیاری سرچشمه می‌گیرد.

انواع هتل های اهواز کدامند؟

چیزی به پایان سال باقی نمانده است. همه به فکر سفر به نقاط مختلف ایران بوده و از همین حالا اقدام به رزرو هتل‌های داخلی نموده اند. پس اگر واقعا تصمیمتان سفر به اهواز است؛ باید شما هم از همین الان به فکر رزرو هتل اهواز باشید. ما در ادامه به انواع هتل‌های اهواز اشاره خواهیم کرد. در نهایت با معرفی بهترین هتل‌های اهواز، تصمیم را به خود شما واگذار خواهیم کرد. در قسمت زیر به لیستی از هتل‌های اهواز به همراه آدرس آنها اشاره شده است:

  • هتل پارس:

هتل 5 ستاره

آدرس:

اهواز، خیابان بیست و چهار متری، خیابان شهید عابدی

  • هتل ایران اهواز:

هتل 2 ستاره

آدرس:

اهواز، خیابان شریعتی، 4 راه امام خمینی

معرفی هتل‌های اهواز برای رزرو بهتر

لوکس ترین هتل اهواز

  • هتل نیشکر:

4 ستاره

آدرس:

اهواز، ابتدای 3 راه گلستان، ساختمان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

  • هتل نادری:

3 ستاره

آدرس:

اهواز، نرسیده به 4 راه آبادان، خیابان امام شرقی

  • هتل کارون:

2 ستاره

آدرس:

اهواز، 30 متری بلوار شریعتی، نبش خیابان کاوه، بین خیابان امام و طالقانی

  • هتل سومیا:

3 ستاره

آدرس:

اهواز، کیانپارس، خیابان 13 شرقی

  • هتل پرشیا:

سه ستاره

آدرس:

اهواز، 4 راه امام، خیابان 30 متری

  • هتل باغ معین:

3 ستاره

آدرس:

اهواز، خیابان 24 متری، خیابان نظام وفا، پشت پمپ بنزین

  • هتل آرامش:

3 ستاره

آدرس:

اهواز، کیانپارس، خیابان موحدین غربی، تقاطع دوم سمت چپ، انتهای کوچه، روبروی پارک، پلاک 2

  • هتل آریوبرزن:

4 ستاره

آدرس:

اهواز، 4 راه نادری (سلمان فارسی)، خیابان شهید سراج، بین سیروس و نادری

  • هتل تختی:

3 ستاره

آدرس:

اهواز، امانیه، ورزشگاه تختی، خیابان شهید صفاری، روبروی اداره دامپزشکی

  • هتل زاگرس:

3 ستاره

آدرس:

اهواز، کیانپارس، خیابان شهید چمران، بین خیابان اسفند و پهلوان شرقی

  • عمارت مرمر:

3 ستاره

آدرس:

اهواز، کیانپارس، خیابان 9 شرقی، 4 راه اول، پلاک 40

  • هتل اکسین:

3 ستاره

آدرس:

اهواز، بلوار پاسداران، کوی ملت، نبش خیابان 20 متری مقیم زاده

معرفی هتل‌های اهواز برای رزرو بهتر

بررسی بهترین هتل‌های اهواز

بررسی نمونه از بهترین هتل‌های اهواز

در بخش قبل به معرفی انواع هتل‌های اهواز پرداختیم. در این قسمت می‌خواهیم نگاهی داشته باشیم بر 5 نمونه از بهترین هتل‌های اهواز تا از این طریق به شما عزیزان جهت رزرو هتل اهواز کمکی هر چند کوچک کرده باشیم:

هتل پارس اهواز

اگر تصمیم به رزرو هتل اهواز دارید و در انتخاب، کمی سختگیرانه فکر می‌کنید؛ گزینه ای بهتر از هتل پارس برایتان سراغ نداریم. این هتل لوکس و 5 ستاره، حدود 8 سال پیش بازسازی شده و خدمات کاملی را به مسافرین عرضه می‌کند. این هتل دارای 5 طبقه و 130 واحد بوده و پذیرای تعداد زیادی از مسافرین می‌باشد. پذیرایی از مهمانان همراه با امکانات کامل و لاکچری، نقطه قوت این هتل است.

معرفی هتل‌های اهواز برای رزرو بهتر

هتل 5 ستاره اهواز

هتل نیشکر اهواز

هتل نیشکر یکی از بهترین هتل‌های اهواز است که لقب بهترین، واقعا برازنده آن است. اگر مشکل بودجه برای رزرو هتل اهواز ندارید؛ می‌توانید این گزینه را در لیست انتخابی تان قرار دهید. مسافرین زیادی برای رزرو هتل‌های داخلی از جمله هتل‌های اهواز، آن را انتخاب نموده اند. این هتل با برخورداری از برترین امکانات توانسته حس خوش رضایت را در مسافرین ایجاد نماید. این هتل که ساختمانی 2 طبقه می‌باشد، از 50 اتاق تشکیل یافته است. اتاق‌هایی که با نگاه کردن به آنها احساس خوبی پیدا خواهید کرد، چرا که واقعا شیک و تمیزند.

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر قرار داشته و دسترسی بسیار خوبی دارد. در نتیجه می‌توانید از آن به بخش‌های مختلف شهر اهواز رفته و یک سفر سیاحتی و دلپذیر را برای خود رقم بزنید. همچنین با رزرو هتل نیشکر می‌توانید یک اقامت خاطره انگیز را پشت سر بگذارید. این هتل با برخورداری از این امکانات مجلل، چنین نتیجه ای را رقم خواهد زد: روم سرویس 24 ساعته، رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 120 نفر، سالن‌های بزرگ کنفرانس و همایش، ترانسفر فرودگاهی در تمام ایام سال، اینترنت رایگان در همه قسمت‌های هتل، تاکسی سرویس، لاندری، صندوق امانات، کافی شاپ و استخر سرپوشیده.

هتل پرشیا

از زمان تاسیس این هتل تا به حال 15 سال می‌گذرد. هتل پرشیا از 57 اتاق مجزا و سوئیت تشکیل یافته است. اتاق‌های آن یک تخته و دو تخته اند. این هتل سه ستاره که مساحت وسیعی دارد؛ با برخورداری از مجتمع تجاری سیتی سنتر پرشیا و 200 واحد تجاری و فروشگاهی توانسته در راس توجه گردشگران قرار گیرد. این واحدها در طبقات همکف هتل واقع شده و در طبقات سوم تا پنجم به واحدهای اقامتی آن خواهید رسید.

هتل نادری

اگر قصد دارید در عید نوروز به اهواز بروید و نمی‌خواهید با هتل‌های پر این شهر روبرو شوید؛ باید همین حالا دست به کار شده و برای رزرو هتل‌های داخلی اقدام کنید. هتل نادری از آن مکان‌هایی است که حتما ارزش انتخاب را خواهد داشت. بدون شک یکی از بهترین هتل‌های اهواز، همین هتل است. رزرو هتل اهواز به ویژه هتل نادری، شما را با یک تجربه خوش از سفر روبرو خواهد کرد.

این هتل 3 ستاره که در سال 1342 تاسیس شده و 8 سال پیش مورد بازسازی قرار گرفته، دارای 5 طبقه و 115 واحد اقامتی است. اتاق‌های آن نه تنها دارای نمایی شیک و مدرن می‌باشند؛ بلکه به دلیل نظافت هر روزه، بسیار تمیز به نظر می‌رسند. کادر این هتل از عملکرد کاملا حرفه ای برخوردار بوده و امکانات متعلق به آن نیز باعث رضایت هر چه بیشتر مسافرین شده است. برخی از امکانات این هتل را نام خواهیم برد: صندوق امانات، رستوران آینه کاری شده (سنتی)، آسانسور، سالن بیلیارد، لاندری، کافی شاپ، روم سرویس و صندوق امانات.

هتل اکسین

هتل اکسین هم یکی دیگر از بهترین هتل‌های اهواز است. اگر برای رزرو هتل اهواز به دنبال یکی از خاص ترین هتل‌ها هستید؛ این مورد را از قلم نیندازید. این هتل 2 طبقه دارای 52 واحد اقامتی است. موقعیت مکانی مناسب این هتل، از امتیازات بارز آن محسوب می‌شود. شرکت‌های مهمی به این هتل نزدیک می‌باشند؛ مثل شرکت ملی نفت، شرکت ملی حفاری و شرکت فولاد. همچنین فرودگاه بین المللی اهواز نیز فاصله کمی با آن دارد.

هتل اکسین در سال 1390 بازسازی شده و توجه عده زیادی از توریست‌های داخلی و خارجی را به خود معطوف نموده است. از امکانات و خدمات به روز این هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد: اینترنت رایگان، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ رایگان، فضای سبز، یخچال دارای مینی بار، صندوق امانات، امکانات کامل گرمایشی و سرمایشی، لابی، سالن اجتماعات و نمازخانه.

معرفی هتل‌های اهواز برای رزرو بهتر

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]