آفرهای پرتخفیف تورهای ازمیر

آفرهای پرتخفیف تورهای ازمیر

ازمیر به‌عنوان یکی از شهرهای ساحلی در کشور ترکیه، با شرایط جغرافیایی خوب و آب‌وهوای معتدلی که دارد، یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای مردم از نقاط مختلف جهان و ایران محسوب می‌شود. شهری با تاریخ و فرهنگ غنی و جاذبه‌های گردشگری متعدد که گردشگران زیادی را ترغیب می‌کند تا با تورهای ازمیر به این شهر سفر کنند و تعطیلاتی مفرح و شاد را در آن سپری نمایند. البته شاید برای شما سوال باشد که چطور می‌توان با قیمتی مناسب و ارزان به این شهر توریستی سفر کرد. در ادامه کمی بیشتر درباره شرایط مناسب برای سفر ارزان در تورهای ازمیر اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

آفرهای پرتخفیف تورهای ازمیر

تور زمینی، روشی ارزان برای سفر به ازمیر

در میان انواع تورهای ازمیر، تور زمینی گزینه‌ای محبوب و ارزان محسوب می‌شود تا با هزینه‌های محدوتر به این شهر سفر  کنید. به دلیل قرار گرفتن ازمیر در نزدیکی ایران و داشتن جاذبه‌های گردشگری متعدد در این شهر، توجه بسیاری از ایرانیان را به خود جلب می‌کند. همچنین این تور از شهرهای مختلف ایران مانند اصفهان، شیراز، تهران و ... برگزار می‌شود تا مسافران از نقاط مختلف کشورمان بتوانند از آن استفاده کنند.

درعین‌حال تور زمینی معمولا در زمانی بین 5 تا 7 روز طول می‌کشد و گردشگران در این سفر می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری ازمیر مانند موزه‌ها، بازارهای محلی، کاخ‌ها و قلعه‌های تاریخی، مناظر طبیعی و جزایر آن بازدید کنند. به‌صورت کلی تور زمینی ازمیر برای گردشگرانی بیشتر مناسب است که تجربه یک سفر خارجی کوتاه و با هزینه کم را جستجو می‌کنند.

آفرهای پرتخفیف تورهای ازمیر

تور ازمیر با قیمت مناسب

قیمت تور ازمیر به عوامل زیادی بستگی دارد و برخی از مهمترین فاکتورها شامل فصل و زمان انتخابی برای سفر، تاریخ رزرو تور، نوع پرواز، مدت اقامت، نوع هتل و خدمات و امکانات اضافه در طول سفر هستند. علاوه بر آن قیمت تور ازمیر در فصل‌های پربازدید مانند تعطیلات نوروز و بهار بیشتر است. درعین‌حال توجه داشته باشید که پروازهای مستقیم و غیرمستقیم هزینه متفاوتی برای مسافران ایجاد می‌کنند. همچنین نوع هتلی که در آن اقامت دارید بر قیمت تور تاثیرگذار است. به عبارتی دیگر انتخاب هتل‌های لوکس و پنج ستاره با امکانات و خدمات لاکچری و بهتر، هزینه بیشتری روی دست شما خواهد گذاشت و هتل‌های ارزان با امکانات معمولی هزینه سفر را کاهش خواهند داد. نکته مهم بعدی این است که برخی از تورها خدمات اضافی مانند گشت شهری، بیمه مسافرتی، لیدر فارسی، ترانسفر فرودگاهی و … برای مسافران خود در نظر می‌گیرند. بنابراین نمی‌توان به‌طور دقیق قیمت یکسانی برای تور ازمیر ارائه داد و هر چه میزان خدمات بیشتر باشد، قیمت تور نیز بیشتر خواهد شد.

تور لحظه آخری در سفر به ازمیر

اگر به‌دنبال تورهای ازمیر با قیمتی مناسب  و با آفر قیمتی هستید، پیشنهاد می‌شود که روزهایی را برای سفر خود انتخاب کنید که خارج از پیک سفر است. همچنین انتخاب تورهای لحظه آخری به شما این امکان را می‌دهد تا با هزینه محدودتر بتوانید از خدمات و امکانات خوب در تور بهره ببرید و قیمت کمتری برای آن پرداخته باشید. تورهای لحظه آخری در اصل به تورهایی گفته می‌شود که تا زمان سفر زمان محدودی حدود یک تا دو روز فرصت دارید. بنابراین اگر تصمیم خود را برای سفر به ازمیر گرفتید و چمدان‌ها را بستید، تور لحظه آخری بهترین گزینه برای سفری خوب با هزینه کمتر است.

برخی از آژانس‌های مسافرتی این گونه تورها را شامل پرواز، اقامت و گاهی اوقات صبحانه و برنامه‌های تفریحی ارائه می‌دهند. البته پیشنهاد می‌شود که به آژانس‌های گردشگری معتبر و شناخته شده مراجعه کنید تا با خیال آسوده سفری باکیفیت و راحت را سپری نمایید.

جاذبه‌های گردشگری ازمیر

ازمیر یکی از شهر های تاریخی و پربازدید کشور ترکیه است که جاذبه‌های تفریحی و گردشگری متعددی را در دل خود جای داده است. با سفر به این شهر ساحلی می‌توانید از جاذبه‌هایی مانند میدان کناک، پارک اینسان حاکلاری، آسانسور محله السانجاک، قلعه کادیفه کاله و تندیس دلفین‌های پرنده لذت ببرید. علاوه بر آن پارک‌هایی مانند پارک کولتور، ادنان سایگون، اینسان حاکلاری، مو امراکسوی و تورگوت ازال انتخاب خوبی برای بازدید هستند. درعین‌حال کلیسای سنت پلی کارت با قدمتی که به قرن هفتم میلادی بازمی‌گردد، فضای خوبی برای مشاهده فرهنگ مذهبی این شهر است. در نهایت بازدید بنای یادبود آتاتورک در میدان جمهوریت و مهمانسرای کیزلار اقاسی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که تجربه خوبی از سفر برای شما فراهم می‌کنند.

آب‌وهوای ازمیر در طول سال

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب زمان سفر به ازمیر، توجه به شرایط جغرافیایی و هوای آن در طول سال است. این شهر در روزهای نوروزی  و بهاری هوایی معتدل و مطبوع دارد. این موضوع نیز باعث می‌شود که بیشتر مسافران فصل بهار و تعطیلات نوروز را برای ورود به آن انتخاب کنند. در نتیجه افزایش قیمت هتل و سایر هزینه‌ها را باید در نظر بگیرید. اما در روزهای تابستان این شهر گرمای بیشتری دارد و حتی در برخی موارد گرمای آن تا 40 درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد. به همین دلیل رغبت کمتری برای سفر به ازمیر در تابستان وجود دارد و قیمت هتل و سایر تفریحات در این شهر با کاهش همراه خواهد بود. با توجه به این موضوع اگر به دنبال سفری با هزینه کمتر هستید، سفر تابستانی به ازمیر پیشنهاد خوبی خواهد بود.

آفرهای پرتخفیف تورهای ازمیر

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]