هتل الماس در مشهد+ اقامتی به صرفه یا لاکچری در مشهد

هتل الماس در مشهد+ اقامتی به صرفه یا لاکچری در مشهد

با توجه به میزان بالای مسافران و زائرانی که هر سال به شهر مشهد مراجعه می­کنند، اقامت­گاه­ها و هتل­های درجه یک بسیاری در این شهر ساخته شده است. در این بین، هتل الماس مشهد یکی از هتل‌های با سابقه و محبوب این شهر است که در دو شعبه مجزا، با نام‌های هتل الماس 1 و هتل الماس 2، به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. با توجه به خدمات ویژه این هتل و فاصله کم آن تا حرم مطهر، بهتر است بیش­تر با این هتل ها آشنا شوید.

هتل الماس در مشهد+ اقامتی به صرفه یا لاکچری در مشهد

آشنایی با هتل الماس 1 مشهد

اگر به دنبالی هتلی لوکس با خدمات مناسب هستید؛ اما قصد پرداخت هزینه هتل­های 5 ستاره را ندارید، شعبه اول هتل الماس در مشهد می­تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این هتل در فاصله 550 متری حرم قرار دارد و شما می­توانید به سادگی و تنها با چند دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا دسترسی داشته باشید. با توجه به 4 ستاره بودن این هتل، می­توان آن را در ردیف هتل هایی برای اقامت به صرفه در مشهد قرار داد. هتل الماس یک در مشهد جزو هتل­های نسبتا قدیمی شهر شناخته می­شد که در سال 1394 به شکلی کامل بازسازی شد و امکانات آن متناسب با استانداردهای هتل­داری در جهان، به روز شده است. این هتل زیبا در 9 طبقه و با 163 اتاق مجزا به عنوان یکی از بزرگ­ترین هتل ها در مشهد شناخته می­شود که می­تواند اقامتی راحت و به یادماندنی را برای شما به جای بگذارد.

آدرس هتل الماس یک :مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 4 و 6

هتل الماس 2؛ انتخابی لوکس در مشهد

اگر فاصله تا حرم اصلی­ترین معیار شما برای انتخاب هتل مد نظر خود نیست، اما مایلید که در یک هتل 5 ستاره مشهد اقامت داشته باشید، هتل الماس 2 مشهد می­تواند انتخابی ایده­آل برایتان باشد. این هتل 5 ستاره را می­توان انتخابی عالی برای یک اقامت لاکچری در مشهد به شمار آورد. هتل 5 ستاره الماس مشهد در فاصله حدودا 2 کیلومتری از حرم مطهر امام رضا قرار دارد و نسبت به شعبه اول این هتل، فاصله دورتری از حرم دارد. یکی از دلایلی که این هتل را از سایر هتل­ها متفاوت می­کند، خدمات درجه یک و اتاق های هتل الماس مشهد است. اتاق­های این مجموعه با سبک­ها و معماری­های مختلف طراحی شده­اند که شما می­توانید بسته به سلیقه و انتخاب خود، هتل مورد نظر را انتخاب کنید. واحدهای هتل الماس 2 مشهد، با سبک­هایی از جمله ایران باستان، ایتالیایی، تایلند، ترکیه، روسیه، آفریقایی و ... طراحی شده­اند.

آدرس هتل الماس 2 مشهد :خیابان امام رضا، امام رضا 20

هتل الماس در مشهد+ اقامتی به صرفه یا لاکچری در مشهد

مقایسه قیمت هتل الماس 1 و 2

هتل الماس 1 مشهد که با عنوان هتل الماس مشهد امام رضا 4 نیز شناخته می­شود، هتلی 4 ستاره بوده و اتاق­ها و خدمات آن نسبت به هتل الماس 2 قیمت کم­تری دارد. هزینه رزرو اتاق­های یک تخته در هتل الماس 1 از حدود شبی 2.300.000 تومان آغاز می­شود، در صورتی که در هتل الماس 2 رزرو اتاق­های یک تخته حدود 2.900.000 تومان هزینه به همراه دارد. این هزینه مربوط به رزرو اتاق همراه با صبحانه است. توجه داشته باشید که شعبه اول هتل الماس در مشهد، خدمات فول برد (صبحانه، ناهار و شام) نیز به مهمانان ارائه می­شود. قیمت هتل الماس مشهد با غذا نسبت به رزرو اتاق­های معمولی که تنها وعده صبحانه را به مهمان ارائه می­دهند، بیش­تر است؛ اما با انتخاب خدمات فولبرد می­توانید در بسیاری از هزینه­های صرفه­جویی داشته باشید. هزینه رزرو اتاق 2 تخته در هتل الماس 1 نیز از شبی 3.270.000 تومان آغاز می­شود که این هزینه در هتل الماس 2 مشهد در حدود 3.800.000 تومان است.

امکانات جذاب هتل الماس در مشهد

هر دو شعبه هتل الماس، جزو هتل های لوکس مشهد به شمار می­آیند که خدماتی مناسب را به مهمانان خود ارائه می­دهند. در هتل الماس 1 مشهد، علاوه بر امکانات معمول نظیر آسانسور، نمازخانه و اتاق چمدان، می­توانید از خدمات اینترنت رایگان نیز بهره­مند شوید. علاوه بر آن در این هتل قسمتی اختصاصی برای کودکان در نظر گرفته شده که شما می­توانید خیالی آسوده از بابت تفریح و سرگرمی کودکان خود داشته باشید. در این هتل برای انجام خدمات ارزی، صرافی نیز در نظر گرفته شده است. یکی از خدمات جذاب هتل الماس یک ارائه خدمات فول برد است. شما می­توانید با رزرو اتاق­های فول برد هتل الماس در مشهد، از وعده­های صبحانه، ناهار و شام به صورت رایگان بهره­مند شوید. برای این منظور تنها کافی است پس از رزرو به صورت فول برد، به بوفه ناهار هتل الماس مشهد مراجعه کرده و وعده غذایی دلخواه را در موعد مقرر به صورت رایگان میل کنید.

در هتل الماس 2 مشهد نیز تمامی امکانات برای تجربه اقامتی راحت و بدون دغدغه در نظر گرفته شده است. در 25 طبقه و 217 واحد اقامتی این مجموعه، امکاناتی نظیر آرایشگاه مردانه و زنانه، سالن بدنسازی، اتاق بازی، سالن همایش و ... در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن در اتاق­های برلیان هتل الماس در مشهد می­توانید از امکاناتی نظیر وان و جکوزی نیز استفاده کنید. در کنار تمامی این امکانات شما می­توانید با رزرو این هتل، به صورت رایگان از خدمات استخر هتل الماس مشهد نیز بهره­مند شوید. توجه داشته باشید که تنها هتل الماس 2 مشهد دارای هتل بوده و در شعبه اول این مجموعه، استخر وجود ندارد.

هتل الماس در مشهد+ اقامتی به صرفه یا لاکچری در مشهد

هتل الماس مشهد پارکینگ دارد؟

یکی از دغدغه­های اصلی مسافرانی که با وسیله شخصی خود به شهر مشهد سفر می­کنند، اقامت در هتلی است که پارکینگ اختصاصی دارد. در هر دو شعبه هتل الماس در مشهد دارای پارکینگ اختصاصی هستند که شما می­توانید به سادگی و با رزرو اتاق در هتل مورد نظر، به صورت رایگان از خدمات پارکینگ اختصاصی نیز بهره­مند شوید که این خدمات با توجه به کم بودن فاصله هتل الماس مشهد با حرم، می­تواند مزیتی بزرگ برای شما باشد.

بهترین زمان برای رزرو هتل الماس مشهد

بهترین زمان برای رزرو هتل الماس مشهد به اهداف سفر شما، بودجه و اولویت‌هایتان بستگی دارد. با این حال، به طور کلی می‌توان گفت که فصل‌های کم‌گردشگر و روزهای وسط هفته (به غیر از پنجشنبه و جمعه) بهترین زمان برای رزرو هتل الماس با قیمت مناسب‌تر و فضای خلوت‌تر هستند. توجه داشته باشید که رزرو هتل از چند هفته قبل، می‌تواند تخفیف‌های قابل توجهی را برای شما به ارمغان بیاورد. در نتیجه بهتر است بهترین زمان را برای سفر خود انتخاب کرده و پیش از شروع سفر بهترین اقامتگاه را با قیمت مناسب رزرو کنید.

سخن پایانی

اگر به دنبال تجربه­ای جدید و لذت بخش از اقامت در مشهد هستید، می­توانید هتل الماس را انتخاب کنید. برای رزرو بهترین اتاق­ها با قیمت مناسب و تخفیفات ویژه، تنها کافی است همین حالا به سایت یوتراوز مراجعه کرده و اتاق دلخواه را با مناسب­ترین قیمت تهیه کنید.

هتل الماس در مشهد+ اقامتی به صرفه یا لاکچری در مشهد

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]