قیمت‌های وسوسه انگیز تور گرجستان

قیمت‌های وسوسه انگیز تور گرجستان

قبل از آن‌که بخواهیم از قیمت‌های وسوسه‌انگیز تورهای مرتبط با سفر به گرجستان برای شما بگویم. بر خود واجب دانستیم که قدری از جذابیت‌های این سفر با شما بگویم. همه شما به‌خوبی می‌دانید که گرجستان ارزان‌ترین مسافرت به کشورهای اروپایی را برای گردش و تفریح شما بر سر راهتان قرار می‌دهد. در این میان باید به شما بگویم که در گرجستان مکان‌های گردشگری ریزودرشت بسیاری برای شما تدارک دیده‌شده است؛ که هم‌سفر شدن با تور گرجستان آن‌هم با یک قیمت مقرون‌به‌صرفه با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می‌زند. اول‌ازهمه می‌توانید یک مسافرت ارزان‌قیمت به اروپا را تجربه کنید در قدم بعد با سفر به امن‌ترین کشور اروپایی حسابی به گشت‌وگذار بپردازید و با تورلیدر خود به کشف مکان‌های ناشناخته مشغول شوید. با ما همراه شوید چراکه در ادامه قدری از جذابیت‌های این سفر و سپس از قیمت و تعرفه استفاده از این تور هیجان‌انگیز گرجستان با شما خواهیم گفت.

قیمتهای وسوسه انگیز تور گرجستان

به تماشای ششمین کشور امن جهان می‌نشینیم

گرجستان را ازلحاظ زیبایی به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان وصف کرد چراکه پشت‌به‌پشت در یک صف جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی برای شما حر ف هایی را برای گفتن دارد. باید به شما بگویم که از خوراکی‌های خوشمزه تا سوغاتی‌های خاص در این گردشگری چشم‌انتظار شما است پس از خرید تور گرجستان جانمانید.

مکان‌های دیدنی گرجستان

  • صومعه گلاتی قدیمی‌ترین مکان در گرجستان است این میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسیده است. صومعه گلاتی یک مجموعه مذهبی متعلق به قرون‌وسطی است که رازهای بسیاری را در دل خود پنهان کرده است.
  • شهر غاری واردزیا در جنوب گرجستان در قرن دوازدهم ساخته‌شده است و شما در این شهر شاهد خیابان‌ها، میدان‌ها و آب‌انبارهای هستید که بر اساس افسانه‌ها به دست بردگان ساخته‌شده است.
  • قلعه ناریکالا که بانام قلعه مادر تفلیس هم شناخته می‌شود و در گرجستان به‌عنوان نماد اصلی شهر تفلیس مشهور است همچنین دوره ساخت این قلعه به قرن چهارم میلادی برمی‌گردد.
  • پارک آبی جینو پارادایس تفلیس از نه استخر تشکیل‌شده است که در کنار باغ خصوصی، سالن بدن‌سازی، سالن‌های اسپا، هتل و آکادمی شنا به بخش گردشگری مهمی در این کشور تبدیل‌شده است.
  • موزه ملی گرجستان در تفلیس از بقایای استخوان‌های ماهی غول‌پیکر تا بقایای انسان ماقبل تاریخ را برای شما به تصویر کشیده است. البته در این موزه طلا و نقره و جواهرات مربوط به مناطق مختلف کشور گرجستان هم برای تماشا نگهداری می‌شود.
قیمتهای وسوسه انگیز تور گرجستان

قیمت شگفت‌انگیز تورهای گرجستان

  • ۲۸ آبان تا ۳۰ آبان به مدت دو شب شروع قیمت ۷۸۳۶۰۰۰۰ ریال
  • ۲۹ آبان تا ۱ آذر به مدت دو شب شروع قیمت ۸۵۳۵۷۰۰۰ ریال
  • ۳۰ آبان تا ۲ آذر به مدت دو شب شروع قیمت ۹۴۸۱۴۰۰۰ ریال
  • ۲ تا ۴ آذر به مدت دو شب شروع قیمت ۷۸۵۳۵۰۰۰ ریال

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت تورهای گرجستان می‌توانید به وب‌سایت علی‌بابا سری بزنید.

سؤالات پرتکرار برای سفر به گرجستان

چه عواملی بر روی قیمت تمام‌شده تورهای گرجستان تأثیر می‌گذارد؟ اینکه شما قرار است چند روز با تور هم‌سفر باشید و یا در چه هتلی اقامت داشته باشید در کنار سایر خدماتی که از تورلیدر تور خود طلب می‌کنید بر روی قیمت تمام‌شده تور شما تأثیر می‌گذارد. برفرض شما اگر تور دوروزه را در یک هتل دوستاره بدون نیاز به تورلیدر برای گردشگری در شهر انتخاب کنید قیمت کمتری را نسبت به تور ده‌روزه در یک هتل پنج ستاره باراهنمایی‌های گردشگری تورلیدر در گرجستان در پیش روی خواهید داشت.

چه خدماتی قیمت تور شمارا گران‌تر می‌کند؟ به قول قدیمی‌ها هرچقدر پول بدهیم همان‌قدر هم آش خواهیم خورد. پس این امر برای بهره گرفتن از تورهای گرجستان هم صدق می‌کند. برفرض شما اگر بخواهید به گردشگری در سطح شهر بپردازید باید هزینه تورلیدر برای این همراهی را پرداخت کنید. بهره گرفتن از هر خدماتی سبب می‌شود تا قیمت تور  گرجستان برایتان بیشتر در نظر گرفته شود.

 چرا تور لحظه آخری ارزان‌تر است آیا خدمات آن کمتر است؟ تورهای لحظه آخری درست مثل بلیط های لحظه آخری هستند که به فروش نرسیده‌اند و برای جلوگیری از ضرر و زیان چارتر کننده باقیمت کمتری به فروش می‌رسند. پس این بدان معنا نیست که قیمت پایین این تور نشان از بی‌کیفیتی آن دارد چراکه کلیه خدمات دریافتی شما با سایر اعضای تور برابر است و برای جبران ضرر و زیان و پر کردن جاهای خالی با این قیمت به فروش می‌رسد.

 چه انتخاب‌های برای خرید تورهای گرجستان برایمان فراهم است؟ شما با خرید تور از علی‌بابا می‌توانید از خدمات متفاوت تری استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال شما تمایل دارید در یک هتل پنج ستاره اقامت داشته باشید تا آماده‌سازی غذا و جای استراحت شما در طول سفر تضمین‌شده باشد. کافی است این مهم را با متخصصین بخش آژانس مسافرتی اطلاع دهید تا این خدمات را بر اساس نیاز شما برنامه‌ریزی کنند. پس‌دست شما برای انتخاب تور مدنظرتان حسابی توسط تیم علی‌بابا باز است.

 کلام آخر در مورد سفر به گرجستان

ازآنجایی‌که سفر به کشورهای که قرار است برای بار اول به آن سفر کنیم قدری هیجان‌انگیز است. به شما توصیه می‌کنیم با یک تور و یک تور لیدر ماهر این مسافرت را برای بار اول تجربه کنید. چراکه آن‌ها به‌خوبی با زبان مردمان آن کشور آشنایی لازم رادارند و با شناخت نیازهای مسافران و گردشگران قبلی مسافرت شما را خوشایند تر به پایان می رسانند. پس بهره گرفتن از یک تیم زبده و ماهر با رنج قیمتی که خود در نظر دارید سبب می‌شود تا یک مسافرت خاطره ساز را برای خود و خانواده‌تان فراهم‌سازید. با تورهای گردشگری گرجستان شما می‌توانید به کشورهای اروپایی با مقرون‌به‌صرفه ترین هزینه‌ها  سفر کنید.

قیمت‌های وسوسه انگیز تور گرجستان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]