۷ هتل محبوب برای رزرو در تور مشهد

۷ هتل محبوب برای رزرو در تور مشهد

کلان‌شهر مشهد از یک‌سو قطب گردشگری مذهبی و از سوی دیگر مقصدی پر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است. ازاین‌رو تورهای گردشگری زیادی در تمام طول سال به این مقصد برگزار می‌شود. طبیعتاً زمانی که نوبت به انتخاب تور مشهد می‌رسد یکی از مهم‌ترین فاکتورها هتل محل اقامت است. اما باوجود تنوع بالای هتل‌های مشهد انتخاب از میان آنها سخت است. بااین‌حال رفتن به سراغ آن دست هتل‌هایی که قبلاً مسافران زیادی اقامت در آنها را تجربه کرده‌اند و میزان رضایتمندی مهمانان از آنها بالا است راه‌حل مناسبی برای این کار است. ما هم این کار را برای شما انجام داده‌ایم و قصد داریم در ادامه ۷ هتل محبوب برای رزرو در تور مشهد را به شما معرفی کنیم.

۷ هتل محبوب برای رزرو در تور مشهد

هتل درویشی مشهد

اگر نگاهی به فهرست بهترین هتل‌های کل ایران بیندازید نام هتل درویشی مشهد را هم در بین آنها می‌بینید. این هتل یک مجموعه ۵ ستاره با تمام امکاناتی است که می‌شود از یک هتل تمام‌عیار انتظار داشت. به همین دلیل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مسافران لوکس پسند تور مشهد است. نزدیکی این هتل به حرم مطهر را هم باید به دلایل محبوبیت در میان گردشگران اضافه کرد. مهمانان با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانند خودشان را به حرم برسانند. بعلاوه ساختمان مجلل این هتل جزو مرتفع‌ترین برج‌های مشهد است و با اقامت در اتاق‌های طبقات فوقانی آن می‌توان به چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر مشهد دسترسی داشت.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ ‌

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد نیز از هتل‌های پرطرفدار در تورهای لوکس مشهد است. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل ۵ ستاره همگی فضای وسیع و دلبازی دارند و از معماری و طراحی دکوراسیون شیک و مدرنی برخوردارند. تمامی اتاق‌ها به‌تمامی امکانات رفاهی تجهیز شده‌اند. در کنار آن رستوران‌های سنتی، کافی‌شاپ و رستوران بام این مجموعه هم به‌قدری باکیفیت هستند که علاوه بر مهمانان هتل میزبان شمار زیادی از گردشگران و اهالی مشهد هستند. ناگفته نماند که هتل الماس ۲ هم درست مانند مابقی اقامتگاه‌های پرطرفدار مشهد در فاصله کمی از حرم قرار گرفته است.

آدرس: خیابان امام رضا، نبش خیابان امام رضا ۲۰

هتل مدینه الجواد (لیان سابق) مشهد

هتل مدینه الجواد یا همان لیان سابق باوجودآنکه تنها چند سال از زمان افتتاح آن گذشته است در میان محبوب‌ترین هتل‌های تور مشهد ازنظر مسافران قرار دارد. این هتل باوجود چهار ستاره بودنش دست‌کمی از یک هتل پنج ستاره تمام‌عیار ندارد و علاوه بر واحدهای کاملاً مجهزی که دارد خدمات درخور و شایسته‌ای ارائه می‌کند که همگی اقامت رؤیایی برای مهمانان رقم می‌زنند. در کنار همه اینها موقعیت مکانی هتل که در ۳۰۰ متری حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است هم به دلایل محبوبیت آن اضافه کرده است.

آدرس: خیابان نواب صفوی، بلوار شهید شوشتری، بین شهیدی ۸ و ۱۰

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد تحت عنوان گلدن پالاس نه‌تنها جزو محبوب‌ترین هتل‌ها در تور مشهد است؛ بلکه از برترین هتل‌های این شهر از دیدگاه مسافران خارجی و داخلی است. این هتل ازنظر لوکس بودن و سطح امکانات قابل‌مقایسه با هتل‌های درجه‌یک کشور در تهران است؛ بنابراین اگر به دنبال رزرو تور با بلیط هواپیما تهران مشهد و تجربه اقامتی بی‌عیب‌ونقص و در حد برترین هتل‌های پایتخت هستید یک‌راست به سراغ تورهای هوایی با هتل قصر طلایی مشهد بروید. این هتل ازنظر کیفی در رده ۵ ستاره است و طیف وسیع امکانات ازجمله استخر، سونا، سالن بدن‌سازی و سالن بیلیارد را در برمی‌گیرد. بعلاوه همگی اتاق‌های هتل چیدمان فوق‌العاده لوکس و خلاقانه‌ای دارند. یکی از نمونه‌های آن هم به اتاق کیذر روم این مجموعه مربوط است که با الهام از شخصیت‌های کارتونی والت دیزنی طراحی شده است. بعلاوه چشم‌اندازهای حرم و شهر در اتاق‌های تراس‌دار این هتل نمای بی‌نظیری دارند.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

۷ هتل محبوب برای رزرو در تور مشهد

هتل پالادیوم مشهد

عده زیادی از متقاضیان تور مشهد هتل‌های میان رده یا سه ستاره را برای رزرو تور انتخاب می‌کنند تا در کنار قیمت مناسب از امکانات خوبی هم بهره‌مند شوند. هتل پالادیوم مشهد یکی از همین هتل‌ها است که با اتاق‌های شیک و امکانات خوبش توانسته است رضایتمندی این دسته مسافران را به دست آورد. این هتل جزو جدیدترین هتل‌های سه ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا که به حرم منتهی می‌شود قرار دارد و از این ‌منظر هر دو مزیت امکانات و موقعیت مکانی خوب را به طور یکجا دارد. این مجموعه علاوه بر امکانات رایجی که از هتل‌های سه ستاره انتظار می‌رود رستوران و کافی‌شاپ باکیفیتی هم دارد.

آدرس: خیابان امام رضا، انتهای امام رضا ۳

هتل رضویه مشهد

اغلب تورهایی که هتل رضویه مشهد را در پکیج مسافرتی خود دارند از پرفروش‌ترین تورهای مشهد هستند. هتل رضویه از باسابقه‌ترین هتل‌های سه ستاره شهر مشهد است البته جهت ارائه امکانات به‌روز هتل چند سال قبل‌تر بازسازی شده است. موقعیت مکانی این هتل برای زائران و مسافران از هر نظر ایده‌آل است. زیرا در نزدیکی حرم قرار گرفته است و با یک پیاده‌روی چند قدمی می‌توان از هتل به بازار رضا و بازار ۱۷ شهریور رفت. حتی بعضی از اتاق‌های این هتل به حرم مشرف هستند. اما دلیل محبوبیت این هتل در میان مسافران صرفاً موقعیت مکانی خوبش نیست. اتاق‌های هتل ساده اما درعین‌حال شیک و امروزی چیدمان شده‌اند و امکانات آن کاملاً متناسب با قیمت مناسب آن است. بعلاوه امکان اقامت به هر دو شکل هافبرد (فقط با صبحانه) و فولبرد (با همه وعده‌های غذایی) امکان‌پذیر است.

آدرس: میدان بیت‌المقدس (میدان آب)، جنب ورودی بازار رضا

هتل انقلاب مشهد

محبوب‌ترین هتل‌ها برای رزرو در تور مشهد صرفاً به گزینه‌های لوکس محدود نمی‌شوند و بعضی از پرطرف‌دارترین گزینه‌ها مربوط به هتل‌های مقرون‌به‌صرفه هستند. هتل انقلاب مشهد هم یکی از این گزینه‌ها است. این هتل یک مجموعه ۲ ستاره است که اتاق‌های آن را می‌توان تقریباً نوساز دانست. هرچند اتاق‌های این هتل ازنظر طراحی و چیدمان پرزرق‌وبرق نیستند؛ اما ظاهری مدرن و امروزی دارند. امکانات داخلی اتاق نسبت به دوستاره بودن هتل از حد انتظار بالاتر است. ضمن اینکه بیشتروقت‌ها تورهای این هتل به‌صورت فوبلرد و با ارائه سه وعده غذایی صبحانه، نارها و شام برگزار می‌شوند. دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی ازجمله اتوبوس و مترو و همچنین نزدیکی به حرم مطهر را هم می‌توان از دلایل محبوبیت این هتل در میان زائران و گردشگران به‌حساب آورد.

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۸، چهارراه دوم، سمت چپ

کلام آخر

انتخاب هتل مناسب یکی از مواردی است که زمان رزرو تور مشهد باید به آن توجه کرد. برای انتخاب بهترین هتل‌ها از میان انبوهی از هتل‌هایی که در پکیج‌های تور مشهد قرار دارند می‌توان ارزیابی مهمانان قبلی را مدنظر قرار داد و آن دسته هتل‌هایی را انتخاب کرد که از محبوبیت بیشتری بین مسافران برخوردار هستند. ما هم در این مطلب ۷ هتل محبوب برای رزرو تور در مشهد را معرفی کردیم و تلاش کردیم با ارائه توضیحات کلی درباره موقعیت مکانی و سطح امکانات آنها کمک کنیم تا از بتوانید گزینه‌ای متناسب با سلیقه شخصی و البته میزبان بودجه موردنظرتان را از میان آنها انتخاب کنید و در زمان رزرو تور به سراغ تورهایی بروید که این هتل‌ها را در پکیج خود دارند.

۷ هتل محبوب برای رزرو در تور مشهد

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]