آیا تفریحات آبی کیش برای کودکان نیز مناسب است؟

آیا تفریحات آبی کیش برای کودکان نیز مناسب است؟

جاهای دیدنی کیش و تفریحات آبی و ساحلی برای همه افراد بسیار مفرح و نشاط آور است بخصوص کودکان که عاشق آب بازی و تفریحات آبی هستند درمیان انواع تفریحات مختلف درجزیره کیش تفریحات آبی مناسبی حتی برای کودکان نیز وجود دارد.

برخی از افراد تصور می کنند رفتن به کیش با وجود فرزندشان کار سختی باشد زیرا فکر می کنند گشت و گذار با کودک دشوار است و همچنین نگران هستند که مبادا تفریحات مناسب برای سنین پایین وجود نداشته باشد و فرزندشان از سفر لذت نبرد. در حالی که این‌طور نیست، با تدابیری که در این جزیره زیبا صورت گرفته است، بهترین سرگرمی‌ها و تفریحات برای کودکان تعبیه شده‌اند.زمانی که با کودکتان در سفرهستید در برنامه مسافرت خود بازدید از جاذبه‌ها و انجام تفریحاتی که برای کودکان نیز جذاب است را هم قرار دهید.

آیا تفریحات آبی کیش برای کودکان نیز مناسب است؟

تفریحات آبی کم خطر برای کودکان زیر 5 سال

کودکان زیر پنج سال به دلیل ترسیدن از هیجان‌ تفریحات دریایی کیش می‌توانند از تفریح‌های کم خطرتری مانند قایق سواری و پارک های آبی ،شن بازی در کنار ساحل و ... به همراه پدر و مادرشان استفاده کنند. اما بسیاری از تفریح‌های آبی مناسب برای کودکان در کیش، محدودیت سنی ندارند و ما در این مقاله به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

بهترین تفریحات آبی کیش برای کودکان

تفریح‌های آبی کیش مانند شنا در پلاژهای مخصوص، پارک‌ آبی اوشن وپارک بادی مارینا وشنا با دلفین در دلفیناریوم کیش، برای کودکان در تمام سنین جذاب هستند. در ادامه تفریح‌های این مکان‌ها برای کودکان شما را معرفی می‌کنیم.

پاراسل کیش

برخی افراد فکر نمی کنند که پاراسل می تواند برای کودکان مناسب باشد. در حقیقت هر فردی  که وزن بالاتر از ۲۰ کیلومتر داشته باشد، در واقع کودکان بالای 5 سال می‌تواند پاراسل ‌سواری کند. البته بایستی بدانید که کودکان برای انجام این تفریح حتما باید یک فرد بزرگسال همراه خود داشته باشند. انجام این تفریح آبی به این شکل است که در آن گردشگران  توسط یک طناب محکم به موتوری وصل می‌شوند و با کمک یک چتر 6 دقیقه در آسمان به پروازدر میایند. برای لذت بردن از این تفریح می‌توانید به سراغ ساحل های معروفی مانند سیمرغ، دامون، اسکله تفریجی، مرجان و... مراجعه کنید.

قایق سواری

یکی از تفریحاتی که بچه به آن علاقه دارند شناور بودن روی آب است که توسط قایق سواری می توانند بسیار از این سرگرمی لذت ببرند. انواع قایق‌های موتوری، کایاک، پدل بورد، قایق بادبانی و گشت دریایی در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید به فراخور سن و علاقۀ فرزند خود، یکی از آنها را انتخاب کرده و وی را به یک ماجراجویی دریایی ببرید.

پدل بورد برای کودکان در کیش

والدین ترجیح می دهند کودکانشان را هنگام رفتن به تفریحات آبی با خودشان نبرند زیرا بیشتر این تفریحات برای کودکان خطرناک می باشند.اما پدل بورد تفریحی است که این گزینه را به پدر و مادران می دهد تا همراه با کودکشان بر روی پدل بورد از انجام این تفریح لذت ببرند.این مدل پدل بوردها به شکلی طراحی شده‌اند که افراد مبتدی به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند، به این خاطراین وسیله به یکی از تفریحات مناسب کودکان در کیش تبدیل شده و محبوبیت زیادی هم پیدا کرده است.

پارک آبی اوشن

افزون بر استخرموج که احساس  بودن در دریا را به فرزندتان می‌دهد، سرسره‌هایی مخصوص برای کودکان در راید برکو پارک آبی اوشن، فقط برای کودکان طراحی شده‌اند. طوری که اصلا احساس نا امن بودن از بازی کودک ‌تان دراین سرسره‌ها نخواهید داشت.همچنین راید چالاب هم سرسره‌های مخصوص کودکان دارد. یک سطل آب که بعد از پر شدن، روی سر بچه ها خالی می‌شود هم در این قسمت قرار دارد. همینطور اوشن پارک کیش برای کودکان کمتراز شش سال یک استخر با عمق 0.3 متر و برای کودکان بالای شش سال و نوجوانان، یک استخر با عمق حداکثر 1.2 متر وجود دارد.

آیا تفریحات آبی کیش برای کودکان نیز مناسب است؟

پارک بادی مارینا کیش

فرزندانتان می‌توانند در پارک بادی سرگرم شده و سرسره بازی  کنند و یا با موانع بادی که سرراه آن‌ها قرار گرفته بازی کنند. همچنین محوطه اطراف پارک بادی مارینا تحت نظارت غریق نجات‌های مجرب است. البته بهتر است پدر بچه های زیر پنج سال حتما همراه آن‌ها باشند تا کودک با خاطرجمع مشغول بازی و شنا شود.

به دلیل روباز بودن پارک بادی مارینا و نبودن حریم خصوصی برای بانوان،‌ کودکان فقط می‌توانند همراه با پدرشان به پارک بادی مارینا بروند. همینطورکودکان دختر تا حداکثر سن 11 سال امکان استفاده از این تفریح همراه با پدرشان می توانند، از این پارک بادی لذت ببرند.

پارک دلفین کیش

دلفیناریوم کیش مکانی برای زندگی حیواناتی مانند دلفین‌ها،‌ شیر‌های دریایی و پنگوئن‌ها ساخته شده که در آن کودکان شما زندگی این حیوانات جذاب را از نزدیک خواهد دید.حرکات نمایشی دلفین‌ها به همراه مربی، غذا دادن به این حیوانات و بازی کردن با شیر‌های دریایی حتما برای کودک شما و خودتان به یاد ماندنی خواهد بود. همینطور پارک دلفیناریوم کیش یک تونل آکواریوم دارد که کودک شما می‌تواند با قدم زدن در آن،‌ مدل زندگی آبزیان در آب را تماشا کند.

کشتی تفریحی کیش

انواع کشتی های تفریحی در کیش وجود دارند که با توجه به سلیقه تان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید .با حضور در کشتی تفریحی کیش نیز می‌توانید برای دوساعت لحظات خود را به بهترین حالت سپری نمایید؛ چون که این مجموعه دارای پذیرایی های دلچسب و تفریحات شاد برای کودکان بوده که امکان استفاده برای تمام سنین را دارد.این کشتی ها موسیقی زنده و استندآپ کمدی هم اجرا می شود انواع این کشتی تاپ توروز و کشتی امیر کبیر و آرتمیس و..است.

کشتی آکواریوم

اگر خودتان به زیر آب رفته و غواصی کرده باشید ودنیای آبزیان را ببینید حتما دلتان می خواهد فرزندتان هم آن ها را ببیند. اما به دلیل آن که امکان غواصی کردن برای بچه ها وجود ندارد، شما می توانید از کشتی آکواریوم برای نشان دادن دنیای آبزیان به فرزندتان استفاده کنید. کشتی آکواریوم یک نوع کشتی تفریحی با کف و پنجره‌های شیشه ‌ای است که به سایت‌های غواصی می‌رود. در مجموع یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرگرمی کودک ‌تان به شمار می رود. برای سوار شدن به این کشتی‌ها باید به اسکله تفریحی کیش بروید.

سواحل مناسب برای بازی کودکان در کیش

نمی‌توانید هر ساحلی را در کیش برای شنا کردن و آب بازی کودکان انتخاب کنید. به دلیل وجود مرجان‌ها در ساحل های کیش،‌ امکان دارد که پوست نازک کودکان در برخورد با مرجان‌ها دچار خراش و زخم شود. به همین سبب باید ساحل‌های ماسه‌ای اسکله تفریحی یا پلاژ‌ بانوان و آقایان را برای شنا و آب بازی کودکان برگزینید.

چه تفریحات دیگری در کیش مناسب کودکان است؟

دیگرشهرها و مکان های مسافرتی برای کودکان تفریحات مناسب ندارند اما در کیش برخلاف دیگر شهرها تفریحات و سرگرمی های جذابی برای کودکان فراهم آمده است. درجزیره کیش تفریح ها و سرگرمی های زیادی وجود دارد که  برای همه از جمله کودکان مناسب هستند. از این تفریحات استفاده کنید و تجربه‌ ای دلنشینی را برای خودتان و کودکانتان بسازید.

باغ پرندگان

مکان جذاب بعدی که دیدن از آن برای کودکان  می تواند جالب باشد، باغ پرندگان است. این باغ که در دلفیناریوم قرار دارد به مکان بسیاری از پرندگان بومی و غیربومی تبدیل شده است که حدود 50 عدد از گونه های مختلف پرندگان را میوانید تماشا کنید. در این مجموعه که یکی از تفریحات غیر آبی کیش است، یک استخر ۱۸ هزار متر مکعبی هم وجود دارد که در آن دلفین‌ها و شیرهای دریایی برای بازدیدکنندگان نمایش اجرا می‌کنند و معمولا این بخش جذاب‌ترین قسمت این بازدید برای کودکان است.

شهربازی گرین لند

شهربازی گرین‌لند  از دیگر مکان های جذاب کیش است که بازدید از آن فرزندتان را به هیجان می‌آورد. زمانی که آنها وارد این شهربازی می‌شود گویی وارد سرزمین عجایب شده‌اند. در شهربازی گرین‌لند کودکان می توانند شن بازی، استخر توپ، بولینگ کودکان، انواع بازی‌های مدرن، بازی‌های واقعیت مجازی و بازی‌های پلی‌استیشن و... را دارند. در این شهربازی که نقاشی نیز وجود دارد کودکان می‌توانند در آن با وسایل مختلف نقاشی بکشند.

پارک ماسه‌ای کیش

مکان دیگری که می شود در طول سفرتان به کیش کودکان خود را سرگرم کنید  تا لحظات خوشی را پشت سر بگذرانند پارک ماسه‌ای کیش است. کودکان در این پارک با ماسه بازی می‌کنند و شکل های  متفاوتی می‌سازند و خلاقیت خود را به رخ می‌کشند. در این پارک قالب‌های متفاوتی وجود دارد که به بازی کودکان کمک می‌کنند.

آکواریوم کیش

 از مجهزترین وکامل‌ترین آکواریوم‌های کشور است که هر سال گردشگران زیادی از همه کشور برای دیدن از آن به جزیره کیش سفر می‌کنند. برای دوست داران به دنیای زیر آب و کسانی که نمی توانند غواصی کنند، این آکواریوم فرصت خوبی را فراهم کرده است تا به آسانی بتوانند در آن راه رفته و از مشاهده ی آبزیان زیبا لذت ببرند.

در آکواریوم کیش انواع ماهی های زیبا در سایز های مختلف نگهداری می‌شوند و از نظر شکل، رنگ، فلس و ظاهر خیلی خاص هستند. بیشتر گردشگران این آکواریوم دانشجویان ،پژوهشگران و کودکان هستند. با بازدید از این مکان خاطره خوشی را در کنار خانواده و دوستان رقم بزنید.

آیا تفریحات آبی کیش برای کودکان نیز مناسب است؟

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]