سالگرد ازدواج کجا بریم؟ معرفی رستوران برای سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج کجا بریم؟ معرفی رستوران برای سالگرد ازدواج

چکیده : سالگرد ازدواج به عنوان یکی از تاریخ‌های مهم در زندگی؛ روزی ویژه و شیرین و یادآور انبوه خاطرات بدون تکرار هر زوج است. اگر شما هم برای قدردانی از همسرتان و ساختن شبی به یاد ماندنی به دنبال رستوران برای سالگرد ازدواج؛ هستید، با ما در ادامه این متن همراه باشید

سالگرد ازدواج به عنوان یکی از تاریخ‌های مهم در زندگی؛ روزی ویژه و شیرین و یادآور انبوه خاطرات بدون تکرار هر زوج است. با توجه به اهمیت این روز عزیز و تمایل فراوان زوج‌ها به داشتن شبی آرام، رویایی و شیک، بهترین و ساده‌ترین کار برای خاطره‌انگیز کردن این تاریخ ویژه، استفاده از فضا و امکانات کامل مجموعه‌ای مجلل است که برای جشن‌ها و مناسبت‌های خاص طراحی و تجهیز شده باشد. اگر شما هم برای قدردانی از همسرتان و ساختن شبی به یاد ماندنی به دنبال رستوران برای سالگرد ازدواج هستید، با ما در ادامه این متن همراه باشید.

سالگرد ازدواج کجا بریم؟ معرفی رستوران برای سالگرد ازدواج

خدمات ویژه رستوران‌کافه‌های ارکیده برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج

مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده با سال‌ها تجربه و شهرت خوش، برای برگزاری انواع مراسم، پیشنهادی مطمئن و ویژه است. به عنوان مثال اگر به دنبال رستوران برای مراسم عقد، نامزدی و ازدواج و یا رستوران برای قرار عاشقانه هستید، ارکیده مجموعه‌ای است که می‌توانید صفر تا صد مراسم خود را با خیال راحت به آن بسپارید. انتخاب یکی از شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده با وجود خدمات ویژه به شکلی کامل نیاز شما را برای داشتن یک سالگرد ازدواج رویایی برآورده می‌کند.

تنوع لوکیشن

با مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده، دستتان در انتخاب لوکیشن باز است تا از فضاهای ساحلی، باغ، تاریخی، مدرن یا رستورانِ گردان استفاده کنید. هر کدام از شعبه‌های رستوران‌کافه‌های ارکیده با فضای متفاوت و جذابی میزبان شما برای مراسم سالگرد ازدواج یا دیدار عاشقانه با محبوبتان خواهد بود.

سالن‌های عمومی و اختصاصی

این مجموعه با سالن‌های عمومی و محیط آرام، شیک و زیبا و همچنین با وجود سالن‌های اختصاصی مجلل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای برگزاری مراسم خاص و مناسبت‌ها با ظرفیت‌های مختلف است و تجربه بی‌نظیری از یک روز عالی و لذت‌بخش در کنار عزیزانتان برای شما خواهد ساخت. اگر مایلید تا جشن سالگرد ازدواجتان مختص خودتان و همسرتان باشد؛ می‌توانید از محصط سالن‌های عمومی کافه و رستوران لذت ببرید. اما اگر به دنبال جشنی خانوادگی و مفصل هستید؛ سالن‌های اختصاصی با فراهم آوردن محیطی خصوصی و محیطی بی‌نظیر انتخابی دلچسب و مناسب خواهد بود.

سالگرد ازدواج کجا بریم؟ معرفی رستوران برای سالگرد ازدواج

پارکینگ اختصاصی

اگر میزبانِ میهمانان بسیاری در مراسم سالگرد ازدواج خود هستید، خیالتان راحت باشد. شعب مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده با پارکینگ اختصاصیِ امن، خیالتان را از بابت جای پارک راحت خواهد کرد.

منوی متنوع و لذیذ

منوی متنوع ارکیده شامل غذاهای ایرانی و فرنگی و انواع دسر و نوشیدنی‌های خوش‌طعم و لذیذ است و برای هر سلیقه‌ای گزینه‌های جذاب و رنگارنگ دارد. شما می‌توانید شبی ویژه و به‌یادماندنی با میز خوش‌آب‌ورنگ ارکیده داشته باشید. همچنین میزبانان آموزش‌دیده و حرفه‌ای مجموعه ارکیده می‌توانند برای سرو غذا به صورت‌های سلف سرویس، دیس پرس و تک پرس از شما و مهمانانتان در ظرفیت‌های مختلف پذیرایی کنند.

تم، فضاسازی و پشتیبانی مراسم

امکان انتخاب تم ویژه برای سالن و سفارش چیدمان و فضاسازی مورد نظر یک از گزینه‌های ویژه برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج در مجموعه سالن‌های عمومی یا اختصاصی رستوران‌کافه‌های ارکیده است. تم‌های سفارشی شما توسط میزبانان ماهر ارکیده، چه برای یک میز دو نفره، چه برای یک سالن بزرگ اختصاصی؛ پشتیبانی و اجرا می‌شود.

موسیقی زنده

همچنین می‌توانید در پس‌زمینه‌ی دیدار عاشقانه یا مهمانی سالگرد ازدواجتان از شنیدن موسیقی سنتی یا کلاسیک به طور زنده لذت ببرید و مجلسی دلنشین و به‌یادماندنی داشته باشید.

سالگرد ازدواج کجا بریم؟ معرفی رستوران برای سالگرد ازدواج

میزبانی از کودکان

اگر مایلید تا سالگرد ازدواجتان را به همراه فرزندانتان جشن بگیرید؛ یکی دیگر از گزینه‌های جذاب مجموعه‌رستوران‌کافه‌های ارکیده؛ امکان میزبانی از کودکان شما در محیط‌ خاص خانه‌ بازی است. همچنین نمایش‌های عروسکی و گریم از جمله برنامه‌های سرگرم کننده این بخش جذاب است.

عکاسی و ثبت خاطره‌ها

در نهایت پس از گذراندن یک شب رمانتیک و رویایی در فضای محبوبتان با تم مورد نظر خودتان و لذت بردن از غذا، موسیقی و فضای اختصاصی و دلپذیر، می‌توانید با هماهنگی قبلی از امکانات عکاسی حرفه‌ای مجموعه استفاده کرده و خاطرات یک مراسم خاص و عاشقانه را ثبت و برای همیشه در تاریخ زندگی مشترکتان ماندگار کنید.

مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده آمادگی کامل برای میزبانی از انواع مراسم و مهمانی‌ها، جلسات کاری و سازمانی، یادبودهای سوگواری و جشن‌های باستانی مثل نوروز و شب یلدا را نیز دارند. به بیانی دیگر هر مناسبتی که به میزبانی بی‌دردسر و شکیل آن فکر می‌کنید در مجموعه ارکیده به سهولت در دسترس و قابل انجام است.

رزرو رستوران برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج در ارکیده

برای رزرو میز و یا برگزاری مراسم در سالن‌های اختصاصی مجموعه ارکیده، لازم است از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. همچنین می‌توانید با ورود به سایت، فرم رزرو مراسم مورد نظرتان را تکمیل و ارسال نمایید. برای کسب اطاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با شماره 09123141900 یا شماره شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده تماس بگیرید.

ردیف

شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

026-34122

2

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)

026-34123

3

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

021-65251616

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

021-88885300

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

011-54612212

6

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

7

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

8

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

021-79397

9

ارکیده اکسپرس شعبه هروی (بیرون‌بر)

021-78719

سالگرد ازدواج کجا بریم؟ معرفی رستوران برای سالگرد ازدواج

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]