شرایط فوق العاده سرمایه گذاری با خرید ملک در دبی

شرایط فوق العاده سرمایه گذاری با خرید ملک در دبی

در دنیای امروز که بسیاری از افراد به دنبال بهترین و کم‌ریسک‌ترین روش سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف هستند، افراد هوشمند در خرید ملک سرمایه‌گذاری می‌کنند. البته خرید ملک در هر منطقه‌ای کار هوشمندانه‌ای نیست؛ به همین دلیل انتخاب یک منطقه   و يا شهر مناسب در این زمینه اهمیت بسیاری دارد. یکی از برترین نقاط جهان برای خرید ملک، شهر دبی است که امکان یک سرمایه‌گذاری سودآور را برای افراد فراهم می‌کند. علاوه بر این، خرید ملک در دبی این امکان را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند تا برای اخذ اقامت امارات نیز اقدام کنید؛ بنابراین می‌توانید در کنار بهره‌مندی از مزایای یک سرمایه‌گذاری مطلوب، از زندگی در یک شهر با امكانات بی‌نظیر نیز بهره‌مند شوید. درصورتی‌که شما نیز به دنبال سرمایه‌گذاری در شهر دبی هستید و می‌خواهید در این منطقه زندگی کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت ملک در دبی

بدون‌شک، یکی از مهمترین دغدغه سرمایه‌گذاران برای خرید آپارتمان در دبی، اطلاع از قیمت‌ها است. در این رابطه باید بگوییم، در حال حاضر قیمت ملک در دبی براساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

  1. مکان ملک

یکی از مهمترین عوامل تعیین‌کننده قیمت ملک در دبی، مکان و محله آن است. آپارتمان‌هایی که در مناطق مرکزی این شهر قرار دارند، به دلیل دسترسی آسان و سریع به امکانات، دارای قیمت بالاتری به نسبت سایر نقاط دبی هستند. با این وجود، هر محله دبی دارای ویژگی‌ها و امکانات خاص خودش است.

شرایط فوق العاده سرمایه گذاری با خرید ملک در دبی

به‌طورکلی در زمان انتخاب محل خود برای خرید ملک در دبی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اعتبار و شهرت محله
  • دسترسی به سیستم حمل‌ونقل
  • نزدیکی به مراکز خرید و مدارس
  • وجود فضای سبز کافی در نزدیکی منزل
  1. چشم‌انداز ملک

یکی‌دیگر از عوامل اثرگذار بر قیمت ملک در دبی، چشم‌انداز آن است. به عنوان مثال، خانه‌ای که دارای چشم انداز دریای خلیج فارس است، قیمت بالاتری به نسبت سایر خانه‌ها دارد. البته بسیاری از افراد برای برخورداری از این چشم‌انداز زیبا حاضر به پرداخت مبالغ بالایی برای خرید ملک در دبی هستند.

شرایط فوق العاده سرمایه گذاری با خرید ملک در دبی
  1. متراژ خانه

متراژ خانه نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد و نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند. درصورتی‌که سرمایه زیادی در اختیار ندارید، خرید سوئیت‌های جمع‌وجور بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

  1. کیفیت متریال به کار رفته

آپارتمان‌های مدرن با زیرساخت‌های عالی، گران‌تر از خانه‌های معمولی هستند. درصورتی‌که ملک مورد نظر شما از تجهیزاتی همانند لوازم خانگی، سیستم‌های هوشمند و غیره برخوردار باشد، باید مبلغ زیادی را برای خرید آن پرداخت نمایید. همچنین افرادی که سرمایه هنگفتی ندارند، می‌توانند آپارتمان‌هایی با حداقل کیفیت را خریداری کنند.

  1. نوع مجتمع مسکونی

در دبی انواع مختلفی از مجتمع‌های مسکونی وجود دارند که با توجه به میزان سرمایه شما قابل خریداری هستند. این املاک امکاناتی بیش از یک آپارتمان معمولی را به افراد ارائه می‌دهند. به عبارتی، هر چه امکانات اضافی یک مجتمع مسکونی بالاتر باشد، قیمت ملک نیز افزایش می‌یابد.

  1. سازنده معتبر

اعتبار شرکت سازنده برای آپارتمان در دبی بسیار اهمیت دارد، انتخاب سازندگان معتبر مانند اعمار، داماک، شوبا، بن غاطی و ... ریسک سرمایه گذاری شنا را به حداقل می رسانند.

  1. وضعیت بازار

وضعیت بازار املاک نیز بر قیمت املاک دبی اثرگذار است. قیمت املاک می‌توانند زمان افزایش تقاضا برای خرید ملک در دبی افزایش یابند و در زمان رکود اقتصادی کاهش پیدا کنند. بنابراین، برای تصمیم‌گیری صحیح، بهتر است با مشاوران و کارشناسان املاک سون سنچری در ارتباط باشید.

  8. فوریت فروش ملک

در برخی از مواقع امکان خرید آپارتمان در دبی با تخفیف‌های زیاد به وجود می‌آید. در این صورت یک فرصت سرمایه‌گذاری عالی برای شما فراهم می‌شود.

      9. پتانسیل کسب درآمد با اجاره

اگر قصد شما از خرید ملک در دبی، اجاره دادن آن است، باید به پتانسیل درآمد اجاره‌ای ملک مورد نظرتان توجه کنید. به عنوان مثال، مناطق محبوب و املاک توسعه‌یافته امکان کسب درآمد بیشتری را از طریق اجاره برای شما فراهم می‌کنند.

     10. المان‌های اقتصادی

بازار املاک دبی با کارکرد اقتصادی آن در بازار سرمایه ارتباط نزدیکی دارد. عواملی همانند نرخ اشتغال، رشد تولید ناخالص کشور و ثبات کلی اقتصادی تاثیر زیادی در تعیین ارزش ملک خواهند داشت. از سوی دیگر، در دوره‌های رشد اقتصادی، میزان تقاضا برای خرید ملک در دبی افزایش پیدا می‌کند؛ درنتیجه قیمت املاک نیز افزایش می‌یابد.

     11. سیاست‌های دولتی

سیاست‌های دولتی نقش مهمی را در بازار املاک ایفا می‌کنند؛ بنابراین هر تغییری در پویایی بازار منجر به تغییر قیمت ملک در دبی می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای خرید آپارتمان در دبی

مدارک اولیه ضروری برای خرید مسکن در دبی به دو دسته تقسیم می‌شوند که دسته اول شامل مدارک لازم برای ورود به این کشور است. دسته دوم نیز مدارک مربوط برای دریافت سند ملک می‌باشد. برای خرید آپارتمان در دبی، مدارک زیر مورد نیاز است:

  1. پاسپورت: گذرنامه معتبر با حداقل شش ماه اعتبار.
  2. ویزا: ویزای معتبر ورود به امارات متحده عربی.
  3. کارت شناسایی یا آیدی کارت امارات: در صورت داشتن اقامت امارات
  4. مجوز اقامت: در صورتی که مقیم امارات هستید.
  5. قرارداد فروش: قرارداد پیش‌نویس فروش که توسط فروشنده و خریدار امضا شده باشد.

این مدارک بسته به نوع و شرایط ملک ممکن است متفاوت باشد، بنابراین مشاوره با یک مشاور املاک با تجربه می‌تواند مفید باشد.

شرایط فوق العاده سرمایه گذاری با خرید ملک در دبی

مزایای خرید آپارتمان در دبی بیشتر است یا استانبول؟

از آنجایی که سرمایه‌گذاران ایرانی به دنبال کسب بهترین موقعیت با خرید ملک هستند، اغلب بین انتخاب دو شهر دبی و استانبول تردید دارند. درحالی‌که خرید ملک در استانبول مزایای اندکی را پیش روی سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد، اما خرید ملک در دبی همراه با مزایای بی‌شماری است. بنابراین، اگر به دنبال فرصتی بی‌نظیر برای افزایش سرمایه خود هستید، خرید ملک در شهر دبی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

آیا با خرید ملک در امارات امکان دریافت پاسپورت آن وجود دارد؟

در حال حاضر امکان تقاضا برای دریافت پاسپورت امارات با خرید ملک در این کشور وجود ندارد. دولت امارات به هیچ یک از اتباع خارجی، پاسپورت کشور خود را اعطا نمیکند. افراد و مهاجران از سایر کشورها با داشتن اقامت 2 یا ده سال این کشور از تمامی حقوق شهروندی برخوردار خواهند شد.

پروسه خرید ملک در دبی چگونه است؟

برای خرید ملک در دبی در ابتدا باید با کارشناسان متخصص در این حوزه ارتباط بگیرید. املاک سون سنچری یکی از برجسته‌ترین و قدیمی ترین  املاک شهر دبی محسوب می‌شود که با ارائه خدمات باکفیت توانسته است رضایت مشتریان خود را بدست آورد. خانم نغمه شیخ الاسلامی، مدیر این مجموعه با سال‌ها تلاش مستمر و ارائه ایده‌های بی‌نظیر خود موفق به ایجاد تحول در بهبود صنعت املاک دبی شده است. ازاین‌رو شما عزیزان نیز می‌توانید از طریق این مجموعه به اهداف بلندپروازانه خود دست یابید و پایه‌های یک زندگی لوکس و رویایی را بنا کنید.

شرایط فوق العاده سرمایه گذاری با خرید ملک در دبی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]