از تصور تا واقعیت در مسقط

از تصور تا واقعیت در مسقط

مسقط بزرگ‌ترین شهر و پایتخت عمان به حساب می‌آید. شهر مسقط یکی از توریستی‌ترین شهر های حاشیه خلیخ فارس است. به دلیل بستر‌های تفریحی زیاد و تارخ این شهر، مردم مسقط را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. در این شهر هتل‌های زیادی نیز وجود دارد. در ادامه ما به معرفی برخی از جاذبه‌های عمان و برترین هتل مسقط (https://www.alibaba.ir/hotel/om-muscat ) می‌پردازیم.

از تصور تا واقعیت در مسقط

هتل رویال تولیپ مسقط

هتل رویال تولیپ از هتل‌های چهار ستاره مسقط به حساب می‌آید. تمامی استاندارد‌های این هتل در حد جهانی هستند. در هتل رویال تولیپ شما امکانات رفاهی بینظیری را دریافت می‌کنید. بدون شک در این مقاله ما نمی‌توانیم تمامی این امکانات را به شما معرفی کنیم، اما برخی از بهترین آن‌ها را برای شما نام می‌بریم. در طبقه آخر این هتل یک استخر روباز وجود دارد. هنگام شنا کردن شما مسقط را در زیر پای خود می‌بینید. همین امر لذت شنا کردن را دوبرابر می‌کند.

در هتل یک سالن بدنسازی بسیار مجهز نیز وجود دارد. تمامی دستگاه‌های سالن بدنسازی هتل دستگاه‌های بروز دنیا هستند. لازم به ذکر است که استفاده از این سالن برای عموم مردم آزاد است. اگر سفر شما یک سفر کاری است می‌توانید این هتل را بعنوان هتل مقصد انتخاب کنید. در هتل رویال تولیپ سه سالن کنفرانس برای برگزاری جلسات وجود دارد. به همین دلیل شما هیچگاه دغدغه‌ای بابات مکان برگزاری جلسات خود نخواهید داشت. از دیگر امکانات هتل می‌توان به سالن رقص، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، آرایشگاه و لاندری اشاره کرد. لازم به ذکر است که امکاناتی مانند پارکینگ، اینترنت پرسرعت و صبحانه سلف سرویس در هتل به صورت رایگان ارائه داده می‌شود.

از تصور تا واقعیت در مسقط

درباره اتاق‌های هتل باید بگوییم که تمامی این اتاق‌ها بصورت لوکس دیزاین شده‌اند. اتاق‌های هتل برای تعداد یک تا هفت نفر مناسب هستند. پس هتل رویال تولیپ می‌تواند مقصد سفر‌های خانوادگی باشد. اتاق‌های هتل ویو زیبایی از شهر مسقط را در اختیار شما قرار می‌دهند. این اتاق‌ها از لحاظ امکانات رفاهی اتاق‌های کاملی هستند. در کنار تمامی امکانات هتل شما می‌توانید نیاز خود را به خدمه اطلاع دهید. در اینصورت خدمه هتل نیاز شما را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کنند. از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به سیف باکس، روم سرویس، آباژور، مبلمان لوکس و میز کار اشاره کرد.

هتل گرند میلینیوم مسقط

هتل گرند میلینیوم یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر مسقط است. این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر مسقط به حساب می‌آید. با اقامت در این هتل از امکانات کم نظیری بهره‌مند می‌شوید. هتل میلینیوم بهشت علاقه‌مندان به غذا است. رستوران و کافی شاپ‌های هتل بصورت شبانه روز به مردم خدمات رسانی می‌کنند. در این رستوران و کافی شاپ‌‌ها شما می‌توانید انواع غذا‌های سنتی و بین‌المللی را میل کنید. در این هتل سه استخر وجود دارد.

دو استخر روباز تفکیک شده برای آقایان و بانوان و یک استخر برای کودکان این سه استخر را تشکیل می‌دهند. در این استخر‌ها خدماتی مانند اسپا و ماساژ تخصصی نیز ارائه داده می‌شود. مجموعه ورزشی هتل میلینیوم یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های ورزشی شهر مسقط است. در این مجموعه امکاناتی مانند سونا، جکوزی، زمین تنیس و سالن بدنسازی وجود دارد. همچنین تمامی کارکنان این هتل به چندین زبان مسلط هستند. به همین دلیل ارتباط گرفتن شما با خدمه تا حد زیادی آسان می‌شود. اتاق‌های هتل تمامی اتاق‌هایی لوکس و لاکچری هستند. به همین دلیل این هتل در صدر لیست بهترین هتل مسقط قرار گرفته است.

در این اتاق‌ها شما همیشه احساس راحتی دارید و هیچگاه کمبودی نخواهید داشت. اتاق‌های هتل ویوی زیبایی از شهر مسقط را در اختیار شما قرار می‌دهند. این تصویر تا سال‌ها در خاطر شما می‌ماند. اتاق‌های هتل برای راحتی بیشتر شما در متراژ‌های بالا ساخته شده‌اند. در این اتاق‌ها امکانات رفاهی مانند چای ساز، سیف باکس، روم سرویس، تلویزیون‌های با صفحه بزرگ و پک لوازم بهداشتی اختصاصی وجود دارد. اگر شما به سفر‌های لاکچری علاقه‌مند هستید، حتما این هتل را بعنوان مقصد انتخاب کنید.

از تصور تا واقعیت در مسقط

جاذبه‌های دیدنی مسقط

شهر مسقط پر از دیدنی‌های طبیعی و تاریخی است. به دلیل تعدد بالای این زیبایی‌ها ما نمی‌توانیم تمامی آن‌ها را به شما معرفی کنیم. اما در این مقاله ما برخی از جذاب‌ترین این دیدنی‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. خانه اپرا مسقط خاستگاه بسیاری از هنر‌های مسقط به حساب می‌آید. با بازدید از این خانه تا حد زیادی با فرهنگ و آداب مردم کشور عمان آشنا می‌شوید. در این خانه همیشه موسیقی‌های سنتی در حال پخش است.

در بخش‌های مختلف خانه اثر‌های هنری متفاوتی وجود دارد. این مکان می‌تواند شما را تا ساعت‌ها سرگرم نگه دارد. کورنیش مطرح یک لاین ساحلی به طول سه کیلومتر در مسقط است. این لاین ساحلی برای علاقه‌مندان به غذا یک بهشت گمشده به حساب می‌آید. به دلیل اینکه در این لاین ساحلی تعداد زیادی رستوران و کافی شاپ بیرون بر وجود دارد. شما می‌توانید غذای خود را با ویو زیبایی از دریای عمان میل کنید. کورنیش در زمان غروب و طلوع آفتاب منظره‌ای خیره کننده را به نمایش می‌گذارد.

برای علاقه‌مندان به دریا و ساحل، ساحل یتی بهترین گزینه است. این ساحل در حاشیه شهر عمان وجود دارد و فضای کمپینگ و تفریحات ساحلی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساحل بدلیل کمتر شناخته شدن یک ساحل بکر است. به همین دلیل این ساحل بهترین گزینه برای کسانی است که دوست دارند در سکوت از ویو زیبای دریا لذت ببرند. از دیگر مکان‌های گردشگری عمان می‌توان به مسجع جامع، بیت‌الزبور، قصر‌العالم و قصر جلالی مسقط اشاره کرد.

از تصور تا واقعیت در مسقط

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]