پونالو، ساحل شن‌های سیاه

پونالو، ساحل شن‌های سیاه

پونالو که با نام "ساحل شن‌های سیاه " نیز معروف است یکی از مشهورترین نمونه‌های سواحل سیاهرنگ می‌باشد که از شن و ماسه ‏های سنگ بازالت شکل گرفته است.
وقتی صحبت از ساحل‌های مختلف دنیا به میان می‌آید، شاید بسیاری از ما سواحلی با شن‌های روشن و سفید را تصور کنیم چرا ‏که بیشتر از ساحل‌های رنگی دیده ایم. اما بد نیست بدانید سواحلی وجود دارد که دارای شن و ماه سیاه رنگ هستند. بنابراین اگر دوست دارید در سفر ساحلی بعدیتان به یکی از سواحل سیاه رنگ دنیا بروید ‏می توانید ساحل پونالو را انتخاب کنید.
پونالو که با نام "ساحل شن‌های سیاه " نیز معروف است یکی از مشهورترین نمونه‌های سواحل دارای شن‌های سیاه می‌باشد که از شن و ماسه ‏های سنگ بازالت شکل گرفته است که همراه با مواد مذاب به داخل اقیانوس رفته و وقتی که سرد می‌شدند به این شکل در آمده و ‏همراه با موج‌ها به ساحل آمده اند.
این شن و ماسه‌های سیاه نه تنها ساحل پونالو را زیبا کرده است بلکه به آن جذابیت خاصی نیز ‏بخشیده است. در ساحل پونالو گونه‌های مختلفی از حیوانات خطرناک نیز وجود دارند که از نمونه‌های آن می‌توان به لاک پشت ‏دریایی سبز اشاره کرد که دیده شده کنار ساحل به روی این ماسه‌های سیاه می‌خزند. ‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏‏‏ ‏ ‏
پونالو، ساحل شن‌های سیاه
پونالو، ساحل شن‌های سیاه
پونالو، ساحل شن‌های سیاه
پونالو، ساحل شن‌های سیاه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]