روستایی کوچک در یخچالهای طبیعی

روستایی کوچک در یخچالهای طبیعی

روستای استچلبرگ روستایی کوچک در یخچالهای طبیعی دره لاتربرونن واقع در ارتفاعات برنیز اوبرلند سوئیس است که در دامنه کوه‌های یونگ فرا ( Jungfrau ) قرار دارد.
روستای استچلبرگ با کوه‌های شیبدار، پرتگاه‌ها و آبشارهای فراوانی احاطه شده و توسط رشته ای از قله‌ها و یخچال‌های ناهموار، از بخش والیس ( Wallis ) واقع در جنوب جدا شده است.
در روستای زیبای استچلبرگ 72 آبشار وجود دارد، این آبشارها مخصوصا آبشار اشتوباخ که بزرگترین آبشار سوئیس با ارتفاع 300 متر است پس از باران شدید بسیار چشم نواز هستند.
صنعت توریسم در کنار چوپانی و گله داری از حیاتی‌ترین فعالیتهای روستای استچلبرگ میباشد. مردم این روستا امکانات بسیاری برای پیاده روی در بین مناظر و چشم اندازهای زیبای این ناحیه ترتیب داده اند. پیاده روی‌ها معمولا روی مسیرهای نسبتا شیبدار یا بر روی زمینهای مسطح واقع در زیر آبشارهای بلند سوئیس و نیز در سراشیبی‌های زیر تله کابین‌ها انجام می‌گیرد.با اینکه در روستای استچلبرگ ساخت و سازهای عظیمی انجام می‌گیرد ولی کلبه‌ها و اتاقک‌های چوبی بسیاری نیز در جای جای این روستا ساخته شده است و باعث شده این منطقه هم حالت طبیعی خود را حفظ کرده و هم امکانات زندگی مدرن و مرفه را داشته باشد.
در فصل بهار، تابستان و پاییز علفزارهای تپه‌ها و مراتع کوهستانی کوهپایه و طبیعت جنگلی این روستا پر از گلهای رنگارنگ نادر و چراگاه‌های گاو و گوسفندان و بزها میگردد.
در تابستان و در زمستان ورزشکارانی که به پرش از صخره علاقه دارند از صخره‌های بلند این منطقه خود را به پایین پرتاب کرده و در هوا به پرواز در می‌آیند.
روستایی کوچک در یخچالهای طبیعی
روستایی کوچک در یخچالهای طبیعی
روستایی کوچک در یخچالهای طبیعی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]