زیباترین خرچنگ خاردار جهان

زیباترین خرچنگ خاردار جهان

زیباترین خرچنگ خاردار جهان که سحابی درخشان روی پوسته سخت بدن خودش دارد ، کشف شده است .این موجود آبزی به نام “charex Pulcher” بومی کشور اندونزی است و از دسته میگو و لابستر به شمار می‌رود. این موجود آبزی تصویر درخشانی از سحابی خوش نقش و نگار کیهانی یا صحنه ای مسحور کننده از غروب در مناطق گرمسیری را روی بدن خودش نشان می‌دهد .
این خرچنگ خاردار توسط کریستین لوکاپ ، هنرمند آلمانی کشف شده است . کسانی که در تجارت حیوانات خانگی کار می‌کنند از وجود این گونه اطلاع دارند ولی هنوز ار محل زندگی این خرچنگ چیزی در دست نیست. این هنرمند آلمانی برای اطلاع از محل زندگی این خرچنگ تلاش زیادی کرد و سرانجام از “Hoa Creek” در بخش اندونزیایی گینه‌ی نو سر در آورد.
این خرچنگ در معرض خطر قرار دارد . در تحقیقاتی که لوکاپ انجام داده است ، هم اکنون این خرچنگ توسط مجموعه داران آکواریوم مورد تهدید قرار گرفته است. لوکاپ می‌گوید اگر کلکسیون داران برای تجارت به جمع آوری این خرچنگ ادامه دهد ، برای حفظ بقای آن باید تصمیاتی گرفته شود و طرح هایی ارائه شود .
حرص و طمع بشر ، حیات این موجود عجیب را به شکل جدی تهدید می‌کند . بهتر است گونه‌های ناشناخته ، ناشناس باقی بماند تا دست بشر به طمع سود بردن از تجارت ، به آن نرسد.
زیباترین خرچنگ خاردار جهان
زیباترین خرچنگ خاردار جهان
زیباترین خرچنگ خاردار جهان
زیباترین خرچنگ خاردار جهان

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]