درختان جالب

درختان جالب

درخت در کره زمین به عنوان یکی از منابع تجدیدپذیر زیست محیطی همواره مورد توجه ویژه قرار گرفته و تلاش برای افزایش کاشت و رشد آن‌ها در همه جای دنیا از جانب دوستداران محیط زیست به عنوان اصل مهمی برای پایداری و تعادل در طبیعت دارای احترام و ارزش خاصی است. به عبارتی دیگر درختان نبض و قلب زمین و مایه حیات انسان و حیوان و حتی بعضی از گیاهان و درختان دیگری هستند.
در این میان درختان با جذب گازهای سمی از جمله دی اکسید کربن و تولید اکسیژن که یکی از اساسی‌ترین نیازهای حیات انسان و حیوان است، باعث دوام حیات انسان و سلامت چرخه طبیعت می‌شوند. کمبود درختان و تخریب و نابودی جنگل‌ها به ویژه در این عصر دود و زندگی ماشینی، موجب انقراض نسل انسان و حیوان خواهد شد.
اما گاهی انسان‌ها با خلاقیت خود و با دستکاری فرایند رشد و ساختار ساقه و تنه بعضی از درختان با آن‌ها طرح هایی هندسی و جالب خلق می‌کنند که برای هر بیننده ای جالب و دیدنی به نظر می‌رسد، درست همانند آن چه را که شما مخاطب گرامی در مهنن پست مشاهده می‌کنید.
لازم است بدانید که بعضی از این درختان که با ساختاری هندسی و زیبا در تصاویر برای ما چشم نوازی می‌کنند مربوط به یک قرن پیش و بعضی دیگری نیز سنی کمتر از ۲۰ سال را ندارند که توسط صاحبانشان پرورش یافته اند
درختان جالب
درختان جالب
درختان جالب
درختان جالب

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]