فراخوان سومین جشنواره ملی گردشگری

فراخوان سومین جشنواره ملی گردشگری

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس از انتشار فراخوان سومین جشنواره و دومین نمایشگاه مشارکت ملی گردشگری با رویکرد گردشگری حلال- ظرفیت ایرانی خبر داد.
به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزای دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، سید موید محسن‌نژاد، با بیان اینکه سومین جشنواره ملی گردشگری همزمان با روز جهانی گردشگری در تهران برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در 4 حوزه عکس، فیلم، ایده و سفرنامه‌نویسی، آثار را پذیرش می‌کند.
او مهلت نهایی ارسال اثر را 15 مرداد اعلام و اضافه کرد: فعالان گردشگری، دانشجویان، دانش‌آموزان، دانش آموختگان رشته‌های گردشگری و سایر علاقمندان می‌توانند آثار خود را به این جشنواره و نمایشگاه ارسال کنند.
محسن‌نژاد با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به نشانی www.irantourismfestival3.com مراجعه کنند، اضافه کرد: به‌زودی اطلاعات مربوط به شرایط و محتویات این مسابقه در سایت اداره کل میراث فرهنگی فارس با آدرس www.farschto.ir قابل مشاهده است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس تاکید کرد: با توجه به تنوع و تعدد جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و حضور و فعالیت دانش آموختگان این حوزه تخصصی در سراسر فارس، امیدواریم شاهد حضور چشمگیر و موفق فارس در این دوره از جشنواره باشیم.
فراخوان سومین جشنواره ملی گردشگری

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]