غاری تسخیر شده به دست میمون ها

غاری تسخیر شده به دست میمون ها

یکی از مکانهائی که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند غار باتو در 13 کیلومتری کوالالامپور پایتخت مالزی است.
محلی که چشم هر بیننده ای را به زیبائیهای طبیعی خود جلب می‌کند و چشم نواز روح هنر پسند انسان می‌باشد.
گفته می‌شود که این محل مکان عبادت راهب راهبان هندی بوده است یعنی یکی از عبادتگاههائی که خارج از کشور هند قرار گرفته است و محل عبادت راهب معروف هندی Sri Subramaniyar Swamy Devasthanam بوده است.
این مکان را با پله‌های بسیار زیاد آن می‌شناسند. در این محوطه درختان و گیاهان سر سبزی هستند که به محیط طراوت بخشیده اند، از طرفی هم یک مجسمه بزرگ در آن جا دیده می‌شود که خدای هندوهاست. این غار زیبا سال ۱۸۸۱ توسط یک آمریکایی کشف شده و تا خود شهر کوالالامپور حدود ۱۱ کیلومتر فاصله دارد. برای اطلاع از تور مالزی ۷شب ویژه مرداد ۹۳ با ما تماس بگیرید
تعداد پله‌های مشهور این بنا حدود ۲۷۰ پله شمرده اند که واقعا نفس گیر است اما دیدار از منظره‌ها این سختی را کاهش داده است. این مکان به طور کلی دارای سه تا غار معروف و دیدنی است که از جنس آهک هستند. اگر قصد سفر به مالزی دارید تور مالزی – کوالالامپور می‌تواندراهنمای خوبی برایتان باشد
وقتی وارد محوطه می‌شوید می‌توانید به راحتی میمون‌ها را ببینید و بعد هم از بادام زمینی و موزهایی که خریداری کرده اید برایشان بریزید. آنها اصلا ترس ندارند.
مجسمه‌ی بزرگ این مکان بلند‌ترین مجسمه دنیا است که در کوالالامپور است و هر روز مردم بسیاری از سراسر دنیا به دیدار آن می‌روند.




غاری تسخیر شده به دست میمون ها
غاری تسخیر شده به دست میمون ها
غاری تسخیر شده به دست میمون ها
غاری تسخیر شده به دست میمون ها

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]