کلبه وحشت هالیوودی در دل انزلی

کلبه وحشت هالیوودی در دل انزلی

روستایی در نزدیکی بندر انزلی به اسم(هفت دغنان) با نام کلبه وحشت شناخته می‌شود.، مدتی است که تصاویر و متونی از کلبه وحشت در نزدیکی بندر انزلی در گروه‌های تلگرامی دست به دست می‌شود که روایتی وحشتناک را به تصویر می‌کشند. :
در قسمت غرب، جنگلی بسیار زیبا و فوق العاده وجود دارد ولی برای تاریکی شب اصلا جای مناسبی نیست. جنگلی که در شب به گفته شاهدان عینی سرو صداهای زیادی دارد و در قسمت شرقی روستا که به محض ورود متوجه می‌شوید که تنفس مقداری سخت می‌شود و هوا سنگین می‌شود.اما چرا?
در قسمت بیرونی این روستا خانه متروکه ای وجود دارد که می‌گویند هر کسی یک شب را تا صبح در آن طاقت بیاورد ارواح، آن شخص را ثروتمند میکنند.
مردم جرات نزدیک شدن به این محل رو ندارند. اولین بار درسال 1365 یعنی 29 سال پیش 4 پسر دانشجو سعی میکنن شهامتشون رو محک بزنن و یک شب اونجا بمونن 2 نفر همون سر شب فرار میکنن و اما 2نفر دیگر می‌مانند که یکی از آن‌ها دیوانه شد و دیگری سکته کرد و همانجا مرد.
البته 2 نفری که فرار کردند هم حال خوشی ندارند با این مرگ و با این داستان تلخ درب آن خانه پلمپ شد ولی این پایان ماجرا نبود… 4سال بعد این بار 3 دختر دانشجو که سعی داشتند به بقیه ثابت کنن از هیچ چیز نمی‌ترسند تصمیم گرفتن از پشت خانه و مخفیانه وارد آنجا شوند که این بار هم حادثه ای وحشتناک در انتظار بود.
روز بعد دختری رو در300 متری آن خانه در جنگل پیدا کردند که داخل درختی پنهان شده بود و از ترس میلرزید و با انگشت خانه را نشان می‌داد. پلمب شکسته شد و در کمال تاثر جسد 2 دختر بیچاره پیدا شد و علت مرگ هر دو سکته و مرگ آنی بود چشمان هر 2 باز و به یک نقطه خیره شده بود و دختر سوم که زنده مانده بود 4 روز بعد خودکشی کرد تا این قصه تلخ پایان تلخ‌تری داشته باشد.دلیل این اتفاقات ترسناک هیچگاه مشخص نشد.
بعد از این ماجرا اطراف آن خانه تخلیه و توسط پلیس آن هم از راه دور به شدت کنترل می‌شود و هیچ کس حق نزدیک شدن به این خانه را ندارد.!
کلبه وحشت هالیوودی در دل انزلی
کلبه وحشت هالیوودی در دل انزلی
کلبه وحشت هالیوودی در دل انزلی

حامد صالحی

حامد صالحی چهارشنبه 18 بهمن 96 - 22:09

دروغه

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]