هتلی مجلل در آفریقای جنوبی

هتلی مجلل در آفریقای جنوبی

مجتمع تفریحی سان سیتی از تفریحگاههایی است که چهار هتل را در خود قرار داده است که یکی از آن‌ها هتل پالاس آو دی لاست سیتی است. اولین هتل این مجموعه هتل سان سیتی بود که در جولای ۱۹۷۸ با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیون راند در این محل ساخته شد. این مجتمع تفریحی بر روی تپه‌های پیلانسبرگ قرار دارد که این تپه‌ها با چهار آتش فشان خاموش احاطه شده و این تفریحگاه را به یکی از زیباترین مقاصد افریقای جنوبی تبدیل کرده است. شهر ژوهانسبورگ که بزرگ‌ترین شهر آفریقای جنوبی است تا این اقامتگاه ۲ ساعت فاصله دارد. اقامتگاه سان سیتی رستوران ها، امکانات، فعالیت‌های ورزشی، تفریحات و مراسم زنده مختلفی دارد و یکی از معدود اقامتگاه‌ها در جهان است که زمین گلفی با ۱۸ حفره دارد.هتل ۵ ستاره «پالاس آو دی لاست سیتی» در مجتمع تفریحی سان سیتی آفریقای جنوبی، در کنار پارک ملی پیلانسبرگ قرار دارد و تا ساحل ۶ دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل یک استخر فضای باز اختصاصی، باغ گرمسیری و زمین گلفی با ۱۸ حفره دارد. تعداد اتاق‌های این هتل ۳۳۵ عدد است که همه اتاق‌های آن با دکوراسیونی الهام گرفته از فرهنگ آفریقایی چینش شده اند و امکاناتی مثل تلویزیون، ماهواره، سیستم ایمنی و مینی بار دارند. همه اتاق‌ها حمامی جداگانه و بعضی از واحدها سونا دارند.
اتاق هتل پالاس آو دی لاست سیتی
این هتل رستوران‌های متنوعی دارد که در آن‌ها غذاهای محلی و بین المللی سرو می‌شود، رستوران هایی مثل کریستال کورت غذاهای سنتی آفریقای جنوبی را سرو می‌کنند. رستوران با کیفیت پلام در غذاهای آفریقایی- فرانسوی غذاهای محلی و مدرن را با هم ترکیب کرده است که واقعا غذاهای خوشمزه ای هستند.
این هتل در سان سیتی به عنوان بهترین هتل شناخته شده است و مهمانان در مقایسه با دیگر هتل‌ها رضایت بیشتری از این هتل دارند و در مقابل پولی که برای اقامت در این هتل پرداخت می‌کنند خدمات خوبی را دریافت می‌کنند.
از امکانات اختصاصی مختلف این هتل، زمین تنیس و ساحل مصنوعی است. فاصله این هتل تا شهر راستنبرگ ۳۶ کیلومتر است و وای فای رایگان دارد .
این هتل پارک آبی با سرسره‌های آبی دارد که بسیار مورد علاقه کودکان است و در تعطیلات معمولا بیش از ۱۰۰۰ نفر در این پارک هستند .
هتلی مجلل در آفریقای جنوبی
هتلی مجلل در آفریقای جنوبی
هتلی مجلل در آفریقای جنوبی
هتلی مجلل در آفریقای جنوبی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]