مثلث برمودای ترانسیلوانیا

مثلث برمودای ترانسیلوانیا

جنگل هویاباکیو در نزدیکی رومانی قرار دارد که به «جنگل مثلث برمودا» هم مشهور است.
نام مثلث برمودا زمانی روی این جنگل گذاشته شد که یک چوپان به همراه دویست گوسفندی که همراه داشت نا پدید شد. از آن زمان به بعد اکثر افرادی که در نزدیکی این جنگل زندگی می‌کنند از ترس به هیچ عنوان در آن قدم نمی‌گذارند. آنها بر این باورند که اگر وارد این جنگل شوند دیگر برنخواهند گشت. افرادی که به این جنگل قدم گذاشته اند ادعا می‌کنند دچار صدمه‌های فیزیکی از جمله خارش‌های عجیب، حالت تهوع، سردردهای میگرنی، سوختگی و زخم شدن پوست شده اند.
جنگل هویا باکیو به دلیل رخ دادن پدیده‌های غیرطبیعی، بسیار مشهور است. بومیان منطقه ادعا می‌کنند که شاهد حوادث باورنکردنی زیادی در این جنگل بوده اند. به گفته آنها گاهی اوقات نورهای عجیبی در این جنگل دیده می‌شود و صداهای وحشتناکی از آن به گوش می‌رسد. در دهه 1970 گزارش‌های زیادی از دیده شدن یوفو در این جنگل به ثبت رسیده است، افرادی که به این جنگل رفته اند مدعی اند به محض قدم گذاشتن در آن احساس نگرانی شدیدی به آنها دست داده و مدام تصور می‌کردند که توسط نیرویی نامرئی کنترل می‌شوند. در هجدهم آگوست 1958 «امیل بارنئا» مهندس ارتش، عکسی از یک یوفر بر فراز این جنگل گرفت که بسیار خبرساز شد.
بعضی‌ها که وارد این جنگل شده اند مدعی اند به محض دیدن درخت‌ها همه کارهایی که در گذشته انجام داده و فراموش کرده اند را به یاد می‌آورند اما به محض خروج از جنگل دوباره همه چیز از یادشان می‌رود. جنگل مثلث برمودا موضوع مورد علاقه دانشمندان بسیاری از آلمان، فرانسه و آمریکا بوده و آنها فیلم‌ها و تصاویر عجیب و غریب بسیاری از این جنگل تهیه کرده اند. در فیلم‌های تهیه شده اشکالی دیده می‌شود که ناگهان ناپدید می‌شوند. بعضی از این اشکال را با چشم عادی می‌توان دید و بعضی دیگر فقط با تهیه عکس و فیلم قابل دیدن است.
مثلث برمودای ترانسیلوانیا
مثلث برمودای ترانسیلوانیا
مثلث برمودای ترانسیلوانیا
مثلث برمودای ترانسیلوانیا
مثلث برمودای ترانسیلوانیا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]