توضیحات

ویرایش
آبشار لوه در روستای لوه در 20 کیلومتری گالیکش و در 5 کیلومتری جاده اصلی گلستان - مشهد و در جنگلی انبوه با درختانی پهن برگ قرار دارد.
این آبشار با پارک جنگلی گلستان همجوار است و این موضوع ارزش خاصی به آن بخشیده است. گالیکش آبشارهای زیادی دارد که در این میان آبشار لوه با 75 متر ارتفاع از آبشارهای دیدنی و کم نظیر استان گلستان و در روستای لوه است.
برای رسیدن به این آبشار زیبا باید در مسیر جاده گرگان به بجنورد برانید. در 5 کیلومتری جاده اصلی گلستان - مشهد سمت راست جاده تابلوی آبشار لوه مشخص است گردشگران باید دوربین و کفش مناسب را برای رفتن به این مکان همراه داشته باشند ,مواظب شیب‌های تندی که به آبشار ختم می‌شود باشند.
طبیعت زیبای گلستان دیدنی‌های بسیاری دارد ولی جنگل زیبای لوه و آبشار آن چیز ...مشاهده کامل متن دیگری است که تنها با حضو و لمس آن می‌توان لذت واقعی طبیعت این منطقه را درک کرد.
این آبشار در روستایی به همین نام هرساله بازدید کنندگان بیشماری دارد.
آبشار لوه در امتداد یک شیب پلکانی به صورت طبیعی از صخره‌ها فرو می‌ریزد و دارای پنج طبقه ست که در داخل دره ای به عمق 35 متر و پوشیده از درختان جنگلی از قبیل ممرز، افرا توسکا واقع شده و در فصول بهار و تابستان، محیط زیبایی برای استراحت مشتاقان طبیعت فراهم می‌کند.
همجواری این آبشار با پارک ملی گلستان و بزرگراه ارتباطی مشهد مقدس، ارزش توریستی ویژه ای به آن بخشیده است.

منبع:

http://www.jamnews.ir/
آبشار لوه

آبشار لوه

آبشار لوه در روستای لوه در 20 کیلومتری گالیکش و در 5 کیلومتری جاده اصلی گلستان - مشهد و در جنگلی انبوه با درختانی پهن برگ قرار دارد. این آبشار با پارک جنگلی گلستان همجوار است و این موضوع ارزش خاصی به آن بخشیده است. گالیکش آبشارهای زیادی دارد که در این میان آبشار لوه با 75 متر ارتفاع ا...

اطلاعات | نقشه
چشمه لال

چشمه لال

چشمه لال یکی از اماکن تفریحی و دیدنی شهرستان گالیکش می‌باشد که در روستای بش اویلی از توابع بخش لوه این شهرستان در مساحتی حدود سی هکتار، مجموعه‌ای بسیار زیبا و دیدنی می‌باشد.این چشمه در فاصله بیست و هفت کیلومتری شرق شهر گالیکش و در حاشیه جاده بین‌المللی گالیکش، مشهد قرار دارد. پس از رسی...

اطلاعات | نقشه
آبشار آق سو

آبشار آق سو

آبشار آق سو به فاصله 42 متری از شهر گالیکش و در انتهای شرق پارک ملی گلستان واقع است . حوضچه‌های طبیعی این آبشار بصورت ارگانیک و پله ای آب را از سرچشمه آبشار با ارتفاعی معادل 30 متر به انتهای مسیر می‌رساند. میزان دبی آب این آبشار 30 لیتر بر ثانیه و ارتفاع آن در حدود 70 متر است. این آب...

اطلاعات | نقشه

گلستان

مسیر جنگل لوه مسیری بسیار زیبا این جنگل در مسیر گلستان به خراسان است ... ادامه مطلب
گلستان

اطلاعات بیشتر...
[posttitle]

[posttitle]

[postbody]

مشاهده مطلب