سرزمین شگفتی آسیا

سرزمین شگفتی آسیا

یکی از جاذبه‌های توریستی شهر هنگ کنگ دیزنی لند می‌باشد. این پارک در 12 سپتامبر سال 2005 افتتاح گردید که با افتتاحش به رویای بچه‌ها و بزرگترها رنگ واقعیت بخشید . این پارک به دلیل روبه رو شدن با شخصیت‌های کارتونی و همچین امکان انواع تفریحات و سرگرمی‌ها همیشه جز اولویت گردشگران بوده است .در این مجموعه شخصیت‌های کارتونی مثل :قلعه زیبای خفته،چرخ و فلک سیندرلا،میکی موس ، وینی پیف ، سفید برفی و دیگر شخصیت‌های کارتونی به نمایش گذاشته شده است.
دیزنی لند هنگ کنگ یکی از کاملترین پارک‌های تفریحی دیزنی لند در دنیا و در بین دیزنی لند‌های فرانسه وتوکیو می‌باشد.برای جذب توریست از کشور بزرگ چین، ترکیبی از فنگ شویی و عناصر مرسوم چینی را در طراحی خود استفاده نمود. فنگ شویی با ایجاد موازنه و تعادل در عناصر چوب، آتش، زمین، فلز و آب، انرژی مثبت خلق می‌کند.
خوردنی‌های دیزنی لند هنگ کنگ به شکل کاراکترهای فیلم‌های دیزنی درست شده اند، به شکل شخصیت هایی که بخصوص، در بازار آسیا پرطرفدار هستند، همچون دافی، خرس دیزنی و شخصیت هایی از فیلم داستان اسباب بازی‌ها و ...
پارک دیزنی لند هنگ کنگ میزبان (رژه در دیزنی لند )و (دیزنی در ستاره) وهمچنین آتش بازیهای زیبای شبانه می‌باشد .این پارک یکی از کامترین پارک‌های دیزنی لند در دنیاست که وسایل بازی و جاهای دیدنی آن شامل : خیابان‌های اصلی ایالات متحده و وسایل نقلیه در آن ، پرواز فانتزی ، کروز در رودخانه جنگل ، راه آهن دیزنی لند ، خانه تارزان ، جزیره تارزان ، میکی موس طلایی در داستانهای دیزنی میباشد در این پارک رستورانها و مراکز فروش تنقلات و نوشید نیها بسیار است.
سرزمین شگفتی آسیا
سرزمین شگفتی آسیا
سرزمین شگفتی آسیا
سرزمین شگفتی آسیا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]