مجتمع تجاری فردوسی مشهد

مجتمع تجاری فردوسی مشهد

بازار فردوسی مشهد یکی از مراکز خرید بزرگ برای خریدهای کلی و مناسب به شمار می‌رود. این بازار در مجاورت یک فضای سبز قرار گرفته است، بعلاوه در نزدیکی این بازار مدرن و بروز شاهد میل تاریخی طبرسی هستیم. موقعیت قرار گیری این مرکزخرید بیشتر برای خریداران محلی و زائران و گردشگران در آن منطقه می‌باشد، دسترسی مجموعه بسیار عالی بوده و توسط وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی می‌توان به آن دست پیدا کرد. مرکز خرید فردوسی مشهد دارای نمایی مدرن و لوکس می‌باشد که ترکیبی از کامپوزیت و شیشه است.

مشخصات اولیه بازار فردوسی طلاب در مشهد

آدرس بازار فردوسی طلاب مشهد : مجتمع تجاری فردوسی مشهد در طلاب واقع شده، این بازار در زمینی به مساحت 7000 متر مربع و زیر بنای 30000 متر مربع در 4 طبقه ساخته شده است. این مجموعه مطابق با اطلاعات سایت نشاط آوران، دارای چندین درب ورودی از دو خیابان اصلی و کوچه‌های مجاور می‌باشد. فضای پارکینگ در اطراف مجتمع تجاری فردوسی بسیار است، فضای پارکینگ روبروی مجموعه و فضاهای پارکینگ متعلق به خود بنا در اختیار خریداران و شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

بخش تجاری مجتمع تجاری فردوسی مشهد

واحد‌های تجاری پاساژ فردوسی مشهد 720 واحد می‌باشد. غرفه‌های فعال این بازار دارای برندهای معروف پوشاک و محصولات دیگر هستند، علاوه بر برندهای کلی و جهانی شاهد اجناس داخلی با قیمت‌های مناسب‌تر هستیم. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به واحدهای مواد غذایی و سوغات اشاره کرد که در بین طبقات وجود دارند.

طبقات بازار فردوسی تفکیک شده و در هر طبقه کالایی خاص به فروش می‌رسد. در طبقه 2+ لوازم عروس و داماد، ساعت و بدلیجات، طلا و جواهر، در طبقه 1+ بورس مانتو و روسری، کیف و کفش، در طبقه‌ی 1- سیسمونی نوزاد و لباس کودک، در طبقه همکف پوشاک بانوان و آقایان قرار دارد که تیم نشاط آوران پیشنهاد میکند حتما از این مرکز خرید دیدن نمایید.

زائران و دوستان عزیز نشاط آوران، میتوانند از واحدهای مخصوص برای خرید سوغاتی بخش عمده‌ی خرید خود را با قیمت هایی استثنایی انجام دهند . این بازار با محیطی آرام و زیبا در مجاورت یک فضای سبز قرار گرفته است که بعد از خرید‌های طولانی حال خوشی دارد اگر به پارک مجاور بروید و کمی استراحت کنید .

لازم به ذکر است بگوییم موقعیت مکانی این بازار بسیار مناسب است و رفت آمد به این بازار بسیار آسان است و اگر با وسیله نقلیه شخصی بروید می‌توانید وسیله‌ی خود را در پارکینگ امن این بازار پارک کنید .

هر کسی بعد از خریدهای طولانی حتما خسته و گرسنه خواهد شد ، اگر این اتفاق برایتان افتاد میتوانید به کافی شاپ‌ها و رستوران یا فست فود بازار بروید و غذایی لذیذ و خوشمزه را میل کنید و لذت ببرید .

از طرفی بازار فردوسی مشهد طلاب، سرویس رفت و برگشت ویژه‌ی برخی هتل‌ها را نیز برای مراجعین فراهم کرده است .

پله برقی، آسانسور، مسجد، نمازخانه وسرویس بهداشتی از دیگر امکاناتی است که این بازار در اختیار مردم قرار داده است .
https://www.eneshat.com/shopping-center/iran/mashhad-3/ferdowsi
مجتمع تجاری فردوسی مشهد
مجتمع تجاری فردوسی مشهد
مجتمع تجاری فردوسی مشهد
مجتمع تجاری فردوسی مشهد

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]