مهمان طهران فرصتی برای تهرانگردی

مهمان طهران فرصتی برای تهرانگردی

اگر این روزها به گوشه و کنار شهر تهران دقت کنید بنر هایی را می‌بینید که مردم تهران را به تهرانگردی به همراه تورهای مشخصی دعوت می‌کند. همیشه وقتی صحبت از تهران به میان می‌آید، تصاویر ذهنی مشخصی پیش روی چشم‌مان می‌نشیند. اولین چیزی که از تهران در ذهن مان خطور می‌کند ترافیک‌های آزار دهنده و آلودگی هوا و صوتی است . اما در حقیقت این تمامی داشته‌های کلان شهر تهران نیست و پایتخت کشورمان اماکن گردشگری زیبایی را در دل خود جای داده است که قطعا بازدید از آن در پایان یک هفته پر هیاهو خالی از لطف نیست و می‌تواند ذهنی آرام را برای شروع و تلاش بیشتردر روزهای آینده را به شما هدیه بدهد.
اما شاید جاذبه‌های خاص این شهر برای خیلی از ما ناشناخته مانده باشد؛ اینکه در شهری نفس می‌کشیم که بیش از ۲۰۰ سال پایتخت ایران بوده یا مثلا فرهنگ خاص خودش را در کوچه پس کوچه‌های قدیمی آن می‌توان جست‌وجو کرد. طرح جدید تورهای تهرانگردی «مهمان طهران» نامیده می‌شود و ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با این تورها آشنا کنیم تا شما راحت‌تر بتوانید برای حضور در آنها برنامه ریزی کنید. گردشگری تاریخی ، گردشگری فرهنگی ، گردشگری مذهبی ۳ نوع گردشگری است که در تورهای تهرانگردی، امکان حضور در هر ۳نوع گردشگری مهیا شده است.
اگر از ما بپرسید بهترین زمان برای تهرانگردی چه زمانی است قطعا اواخر تابستان و فصل رویایی پاییز را توصیه می‌کنیم. شهری که جزو ۲۰ پایتخت جذاب جهان به شمار می‌رود و شهری که هویت تاریخی، فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی آن می‌تواند برای میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی مورد توجه قرار گیرد.
تهران شهری است که می‌توانید با گردش در آن چهره واقعی آن را ببینید. شهری دوست داشتنی که خیلی از ساکنانش نسبت به مکان‌های دیدنی آن بی تفاوت هستند.
بازار تهران، کاخ گلستان، کاخ سعد آباد ، محدوده ارگ سلطنتی، کاخ سعد آباد، برج میلاد ، برج آزادی ، وجود امامزاد‌ها، مساجد و تکایای باسابقه در نقاط مختلف شهر تهران از جمله مناطقی دیدنی در این تورها می‌باشد که می‌توانید در جدول‌های زیر مشاهده کنید .
**************************************************************
کجاها خواهیم رفت؟
اگر تصمیمتان برای شرکت در این تور‌ها قطعی شده، حالا نیاز به یک تصمیم و البته انتخاب دارید؛ شما باید از میان ۱۰ مسیر گردشگری درنظر گرفته شده، یکی را انتخاب کنید و راهی گشت و‌گذار شوید. این ۱۰ مسیر در قالب تورهای نیم‌روزه و یک روزه درنظر گرفته شده که باید متناسب با وقت‌تان یکی را انتخاب کنید. در ضمن، هم گردشگری طبیعی داریم، هم گردشگری تاریخی و هم گردشگری مذهبی. باز هم متناسب با سلیقه‌تان، یکی را باید انتخاب کنید.
فهرست تورها و جاهایی است که در این گردشگری خواهید دید.
تور تهران قدیم:
میدان امام خمینی(ره)، میدان مشق، سردر کاخ ملی و کاخ گلستان، نیم روزه، 20800 تومان
تور صنعت و طبیعت :
موزه خودرو، باغ گیاه شناسی و برج آزادی، یک روزه، 34200 تومان
تور 3 برج:
برج طغرل ، برج آزادی و برج میلاد،یک روزه،37500 تومان
تور شمیران گردی:
کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد و جماران، یک روزه،32700تومان
تور تاریخی :
موزه جواهرات، موزه مقدم و میدان حسن آباد نیم روزه 20300 تومان
تور آسمان تهران:
برج میلاد، گنبد مینا و پل طبیعت، نیم روزه ، 32100 تومان
تور ری باستان:
برج طغرل، چشمه علی، کوه بی بی شهربانو و حرم حضرت عبدالعظیم (ع) یک روزه 25700 تومان
تور عباس آباد گردی :
باغ موزه دفاع مقدس، پل طبیعت، بوستان آب و آتش و بوستان بنادر یک روزه 25200 تومان
تورهای زیارتی:
امامزاده قاسم (ع)، امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) و حرم حضرت عبدالعظیم یک روزه 22700 تومان
تور عباس آباد گردی :
باغ پرندگان و باغ موزه قصر نیم روزه 28200 تومان
*************************************************************
چطور با تورها همراه شویم؟
نگران کیفیت خدماتی که در این تورها به شما داده می‌شود نباشید. ۸ آژانس تهرانگردی برای این تورها درنظر گرفته شده که از میان جمع قابل‌توجهی برپا‌کننده تور انتخاب شده‌اند. ۶۲ آژانس درخواست برپا کردن این تورها را داشتند که ۳۰ آژانس مورد تأیید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تهران بود و پس از بررسی‌های مدیریت شهری، ۸آژانس‌برای فعالیت در شهر تهران انتخاب شد. این تور‌ها تا پایان تابستان فعالیت خواهند کرد و برنامه‌ریزی شده در ماه‌های دیگر سال هم با شرایط ویژه‌ای ادامه داشته باشد. نکته دیگر این است که شما در هر نقطه تهران که باشید باید به نزدیک‌ترین ایستگاه گردشگری شهر بروید. در این ایستگاه‌ها، اتوبوس‌ها منتظر شما هستند و شما را به مسیره
مهمان طهران فرصتی برای تهرانگردی
مهمان طهران فرصتی برای تهرانگردی
مهمان طهران فرصتی برای تهرانگردی
مهمان طهران فرصتی برای تهرانگردی
مهمان طهران فرصتی برای تهرانگردی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]