نظر کاربران درباره تورهای بالی

نظر کاربران درباره تورهای بالی

امروز قرار است باهم به بالی سفر کنیم البته پیش از بستن چمدان‌هایمان دور از لطف ندانستیم نظرات افرادی که به این منطقه توریستی سری زده‌اند را مطلع شویم. برای کسب اطلاع بیشتر در همین ابتدا باید بدانید بالی یکی از زیباترین جزیره‌های اندونزی است که در جنوب خط استوا بین جاوه درغرب و لومبوک در شرق واقع‌شده است. فواصل هوایی این جزیره تا جاکارتا حدود ۲ ساعت و تا تهران با محاسبه توقف بین پروازی در شهرهای دوحه، کوالالامپور یا سنگاپور حدود ۱۵ ساعت است. پس بهتر است پیش از طی کردن این مسافت طولانی نظرات سایر گردشگران را باهم مطلع شویم و سپس با تورهای بالی هم‌سفر شویم.

نظر کاربران درباره تورهای بالی

اطلاعاتی که برای سفر به بالی نیاز داریم؟

بالی با مساحتی در حدود ۵۶۰۰ کیلومتر با شگفتی‌های بسیار چشم‌انتظار شما است. سبک و سیاق زندگی ماشینی سبب شده است که برای فرار از این نوع زندگی بسیاری از افراد از اروپا و استرالیا به این جزیره برای زندگی سری بزنند. زبان مردم این کشور اندونزیایی است اما جایی برای نگرانی نیست چراکه گردشگران بسیار زبان انگلیسی را در این منطقه تقویت کرده‌اند. برای دریافت پول رایج این منطقه هم بهتر است پیش از هم‌سفر شدن با تورهای بالی روپیه اندونزی IDR را تهیه کنید. اختلاف ساعت هم در جزیره بالی ۴.۵ ساعت با تهران است که این زمان جلوتر از تهران است. شما برای رسیدن به این منطقه گردشگری پرواز مستقیمی را ندارید و بهتر است به سمت دوحه بروید و ازآنجا به بالی سفر کنید.

چه فصلی از منظر گردشگران برای سفر مناسب‌تر است؟

اصلی‌ترین گزینه‌ای که همه ما تمایل به دانستن آن داریم تا بر اساس این مهم چمدان خود را مهیا کنیم شرایط آب‌وهوای در بالی است. بالی فاصله کمی از خط استوا دارد و آب‌وهوای آن در کل گرم و مرطوب است. بهار بارندگی کم اما اردیبهشت گرمی دارد. تابستان هم هوا گرم و خشک می‌شود و بهترین زمان برای ورزش‌ها و تفریحات آبی با تورهای بالی است. پاییز دریا تقریباً طوفانی است و بیشتر برای گشت‌وگذار مناسب است تا برای شنا کردن در دریا چراکه دریا این فرصت را به شما نمی‌دهد. زمستان خبری از یخ‌بندان نیست فقط رطوبت بسیار بالاست، طوفان و رعدوبرق می‌آید و آب دریا بسیار مواج است. بهترین زمان سفر به جزیره بالی از اردیبهشت تا شهریور است.

نظر کاربران درباره تورهای بالی

برگزاری جشن‌ها و فستیوال ها

اگر می‌خواهید به فستیوال ها و جشن‌های بالی برسید. از شما دعوت می‌شود برای فستیوال هنری بالی که از تیرماه آغاز می‌شود راهی این منطقه توریستی شود. برای جشنواره بادبادک‌ها در فصل‌های بادخیز جولای و اگوست سفر کنید. برای تماشای مراسم گالنگان و کونینگن که ۱۰ روز طول می‌کشد و هر ۲۱۰ روز یک‌بار برگزار می‌شود دور از لطف نیست که مهمان بالای های شوید. در آخر هم فستیوال موسیقی در ماه سپتامبر را برای این گردشگری به شما پیشنهاد می‌کنیم از قلم نیندازید.

بررسی هزینه سفر از منظر گردشگران

شاید با خود تصور کنید جمعیت کم و طبیعت بکر بالی قرار است یک سفر با هزینه بسیار زیادی را به شما تحمیل کند. در پاسخ به این سؤال باید بگویم همه‌چیز به انتخاب شما برمی‌گردد. از شروع سفر که چه ایرلاین و چه کلاسی پروازی انتخاب شما است. تا زمان رسیدن به مقصد و اقامت که می‌تواند ارزان‌قیمت باشد یا لوکس و تشریفاتی دیگر موارد مثل خرید سوغاتی و حضور در رستوران‌های این جزیره هم به جیب شما برمی‌گردد که قرار است چقدر هزینه کنید. به‌طورکلی هزینه‌ها بر اساس قیمت‌های عنوان‌شده در ادامه برای شما پیش‌بینی می‌شود.

  • هزینه دریافت ویزا: برای گرفتن ویزای توریستی به‌قصد حضور در بالی نیاز است ۷۰ دلار هزینه کنید.
  • هزینه خرید بلیط: همان‌طور که اشاره شد بسته به نوع فرودگاه، کلاس پروازی و ایرلانی که بلیط خود را از آن تهیه می‌کنید بلیط رفت‌وبرگشت شما بین ۷ تا ۱۰ میلیون برای شما هزینه دارد.
  • هزینه اقامت در هتل: هرچقدر هتل شما گران‌تر باشد قطعاً هزینه هر شب اقامت شما هم بیشتر می‌شود. درست مثل هتل‌های داخلی این امر از یک ستاره تا پنج ستاره فراهم است. می‌توانید از شبی یک‌میلیون تا سی میلیون را برای این منظور در نظر داشته باشید.
  • خرید مواد غذایی: درصورتی‌که با تور برای این سفر راهی شده باشید بسیاری از هزینه‌ها از روی دوش شما برداشته می‌شود و یکی از این موارد هزینه خوردوخوراک شما است که توسط مدیریت تیم در نظر گرفته می‌شود. برای سایر خریدها مثل خوراکی‌های سنتی و غذاهای محلی دیگر به انتخاب خود شما بستگی دارد که قرار است چه میزان هزینه کنید.

کلام آخر در مورد گردشگری در بالی

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید بالی بافاصله زمانی بسیار طولانی از ما قرار دارد. شاید از خود بپرسید دلیل اینکه ما به شما این سفر تفریحی را توصیه کردیم چیست؟ در پاسخ باید به شما بگویم که بالی یکی از ۴۰ جزیره رؤیایی در جهان است که هر گردشگر و توریستی که پا به آن گذاشته است علاقه‌مندی خود را برای بازدید دوباره آن عنوان کرده است. بر اساس نظرات افرادی که این مسافرت را تجربه کرده‌اند در هر منطقه جغرافیایی و در هر فصلی با هر جشن و جشنواره‌ای این سفر لذت‌بخش و خوشایند عنوان‌شده است.

نظر کاربران درباره تورهای بالی

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]