دریاچه زیبای ویستان پره سر

دریاچه زیبای ویستان پره سر

دریاچه ویستان پره سر رودبار با وسعت ۴ هکتاری در دامنه جنوبی شهر بره سر از دوسو به جنگل‌های زیبای راش و جهات دیگر به مراتع و تپه ماهورهای زیبا محدود می‌‌گردد که فضای فرح بخش جهت مسافران و گردشگرا ن پدید آورده است.
چنانچه از تهران قصد مسافرت به این منطقه را دارید می‌توانید از بزرگراه قزوین – رشت تا لوشان حرکت کنید و از آنجا با تغییر مسیر به سمت داماش بروید. از داماش تا بره سر کمتر از ۸ کیلومتر فاصله است. اگر از این مسیر استفاده کنید دقیقا در ابتدای بره سر و قبل از ورود به شهر جاده ای در سمت چپ وجود دارد که با 2 کیلومتر مسافت شما رو به دریاچه می‌رساند. این مسیر دارای شیب‌های تند و سنگلاخی است و ترجیحا خودروهای دو دیفرانسیل پیشنهاد میگردد.
چنانچه از سمت رشت قصد سفر به این دریاچه زیبا رو دارید باید از رستم آباد مسیر خود را تغییر داده و به سمت توتکابن و از آنجا به سمت بره سر و داماش بروید. در این مسیر می‌توانید از مناظر بسیار زیبایی استفاده کنید، همچنین نمای جنوبی قله درفک از این مسیر قابل مشاهده است.
این منطقه به دلیل کوهستانی بودن و قرار گرفتن دریاچه در دره برای فصول گرم سال پیشنهاد میگردد. امکان ماهیگیری در دریاچه وجود دارد اما ماهیان زینتی قرمز بیش از سایر ماهیان خودنمایی میکنند. اطراف این دریاچه فاقد هرگونه امکانات رفاهی است و منطقه از امنیت خوبی برخوردار است.
دریاچه زیبای ویستان پره سر
دریاچه زیبای ویستان پره سر
دریاچه زیبای ویستان پره سر

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]