هتل پنج ستاره‌ی ریکسوس پریمیوم

هتل پنج ستاره‌ی ریکسوس پریمیوم

هتلی زیبا در منطقه‌ی بلک آنتالیا،هتل پنج ستاره‌ی ریکسوس پریمیوم با ۴٠٥هزار متر مربع مساحت،فضایی بی تظیر را برای طرفداران آنتالیا ایجاد کرده است.هتلی با هزار متر ساحل بی نظیر،تجربه ای به یاد ماندنی را برای گردشگران بر جای می‌گذارد.
هتل دارای ۷۴٠اتاق و سوئیت لوکس،رستوران و بار،استخر شنا،پارک آبی و دلفیناریوم است و می‌توان نهایت لذت را از امکانات هتل برد.علاوه بر اینها هتل دارای حمام بخار،اتاق ماساژ،سالن بدنسازی و سالن زیبایی است.
فاصله‌ی هتل ریکسوس پریمیوم از مرکز شهر ٥٠کیلومتر و از فرودگاه ۴٠کیلومتر است.همچنین هتل به مکانهای تاریخی ،فرهنکی و طبیعی آنتالیا بسیار نزدیک است و مهمانان به راحتی می‌توانند به آنها دست یابند.
حتی برای کودکان در هتل کلی سرگرمی وجود دارد،پارک آبی،استخر کودک،زمین بازی که کودکان مس توانند پا به پای بزرگترها از سفرشان به آنتالیا لذت ببرند.
با تماشای تصاویر هتل شاید جز افرادی باشید که تور آنتالیا نوروز 94 را به قصد اقامت در این هتل خریداری می‌کنید.اگر تور آنتالیا از تهران را با اقامت در اتاق دو تخته‌ی این هتل بخواهید،حدودا برای هر نفر یک میلیون و چهارصد تومان است.اگر می‌خواهید خوش بگذرد و با هزینه‌ی بالا مشکل ندارید،این هتل گزینه‌ی خوبی است.
هتل پنج ستاره‌ی ریکسوس پریمیوم
هتل پنج ستاره‌ی ریکسوس پریمیوم
هتل پنج ستاره‌ی ریکسوس پریمیوم

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]