در ماه مهر به کجا سفر کنیم؟

در ماه مهر به کجا سفر کنیم؟

ماه مهر آغاز درس و دانشگاه است ولی اگر تابستان سفر نرفتید هنوز هم وقت هست! در تعطیلات آخر هفته یا روزهای عادی میتوانید سفری چندروزه به یکی از مکان‌های زیر داشته باشید، چرا که در این ماه اکثر شهرهای توریستی خلوت‌تر هستند و هوا نیز برای گردش در سرتاسر ایران ایده آل است. اگر به دنبال مقصدهای مناسب برای سفر در ماه مهر می‌گردید، اینها پیشنهادهای ما هستند.
کویر مرنجاب
اسم کویر که میاید ناخودآگاه یاد آسمان پرستاره میفتیم. این ماه یکی از بهترین ماه‌ها برای دیدن این کویر زیباست که درشمال شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان قرار دارد. پوشش گیاهی و جانوری این کویر بسیار غنی است و از کویرهای بسیار مهم در جذب گردشگر است.
۲ . لفور
دهستان لفور در شهرستان سوادکوه شمالی در استان مازندران قرار دارد. این منطقه‌ی دارای ناحیه‌ی جنگلی است که بسیار بکر و زیباست. منطقه‌ی جنگلی خربمرد در این ناحیه چشم هرکسی را خیره میکند.
۳ . آبشار بیشه
یکی از آبشارهای متعدد استان لرستان است. این آبشار از زیباترین آبشارهای ایران است که ارتفاع آن ۴۸ متر است. به علت همجواری این آبشار با جنگل‌های بلوط، روستای بیشه و چشم انداز ایستگاه راه آهن منطقه‌ی گردشگری مناسبی است.
۴ . کوه‌های گِل افشان
یکی از مقاصد دیدنی شهرستان چابهار کوه‌های گل افشان است. در بالاترین نقطه کوه چاله ای به قطر کمتر از یک متر و به عمق حدود نیم متر وجود دارد که با گل پوشیده شده است. در فواصل زمانی حدود یک دقیقه، مقداری گل با صدای خاصی شبیه به ترکیدن یک حباب، از چاله خارج و به اطراف پراکنده می‌شود و منظره ای بسیار عجیب و حیرت آور بوجود میاورند.
۵ . جنگل خلخال-اسالم
جاده خلخال-اسالم که شهرستان خلخال در اردبیل را به اسالم در گیلان وصل میکند یکی از رویایی‌ترین منطقه‌های ایران است. طبیعت بکر، زیبایی‌های وحشی جنگلی، آبشار و دریاچه و هوای عالی این جاده را به مقصدی گردشگری تبدیل کرده است. این جاده در فصل سرما با بارش سنگین مواجه است. پس تا دیر نشده کوله تان را بردارید و یکی از زیباترین نقاط دنیا را ببینید.
در ماه مهر به کجا سفر کنیم؟
در ماه مهر به کجا سفر کنیم؟
در ماه مهر به کجا سفر کنیم؟
در ماه مهر به کجا سفر کنیم؟
در ماه مهر به کجا سفر کنیم؟

محمد ابراهیمی

محمد ابراهیمی چهارشنبه 1 مهر 94 - 22:01

like

ایلیا مقدم

ایلیا مقدم چهارشنبه 1 مهر 94 - 23:02

سپاس

ستاره فربد مهر

ستاره فربد مهر چهارشنبه 1 مهر 94 - 23:28

ممنون بابت مطلب مفیدتون

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]