اگر در تهران خانه روزانه اجاره می‌کنید، این وسایل را همراه داشته باشید

اگر در تهران خانه روزانه اجاره می‌کنید، این وسایل را همراه داشته باشید

اجاره روزانه خانه در تهران، یک روش بسیار عالی و مقرون به صرفه است که باعث می‌شود شما در هزینه صرفه‌جویی کنید و شرایط عالی زندگی در تهران را داشته باشید. خانه‌های تهران که به صورت روزانه اجاره داده می‌شوند، مبله هستند و شما برای اقامت در آنها معمولا به چیز زیادی نیاز ندارید. 

با این همه دانستن این که اگر در تهران خانه روزانه اجاره می‌کنید، چه وسایلی را باید همراه داشته باشید، یک چک لیست ساده پیش از سفر است که کار شما را قبل از رسیدن به تهران راحت میکند. پس این وسایل را با خود همراه داشته باشید و سفری به آسودگی و آرامش به تهران داشته باشید.  

اگر در تهران خانه روزانه اجاره می‌کنید، این وسایل را همراه داشته باشید

اگر در تهران خانه روزانه اجاره می‌کنید، لباس‌های خود را همراه داشته باشید

همان طور که گفتیم اجاره روزانه خانه‌های مبله در تهران یا اجاره سوئیت در تهران، باعث می‌شود که شما کمترین وسایل ممکن را با خود همراه داشته باشید. یک ساک یا چمدان که پر از لباسهای شماست، یکی از معدود چیزهایی است که در سفر به تهران و هنگام اجاره خانه روزانه نیاز دارید. البته اگر قصد داشته باشید که در بازارها و مراکز خرید بزرگ تهران خرید کنید، نیازی به همراه داشتن لباس‌های زیادی هم ندارید. شما می‌توانید لباس‌های نو و مد روز را از بازار بزرگ و یا مراکز خرید مدرن و یا خیابان‌هایی مثل ولیعصر خریداری کنید. 

در نظر داشته باشید که اگر قصد خرید دارید، خانه‌ای نزدیک به مراکز خرید اجاره کنید. اگر می‌خواهید به بازار بزرگ تهران بروید، منطقه آن که حوالی میدان امام خمینی است را به یاد داشته باشید تا هنگام اجاره خانه از سایت‌های معتبر اجاره خانه و سوئیت در تهران، یا خانه‌ای در آن منطقه اجاره کنید و یا جایی خانه بگیرید که دسترسی مناسبی به مترو داشته باشد زیرا ایستگاه مترو 15 خرداد در ورودی بازار بزرگ است.  

وسایل شخصی خود را همراه داشته باشید

وسایل شخصی در هر سفری عبارتند از حوله، وسایل بهداشتی مانند صابون و شامپو، مسواک و خمیردندان، کرم‌های پوستی و مرطوب کننده، لوازم اصلاح، لوازم آرایش و... البته اگر برای اجاره روزانه خانه در تهران اقدام میکنید، می‌توانید از آوردن برخی از این وسایل صرف نظر کنید. 

در حمام و دستشویی صابون و شامپو وجود دارد که البته بهتر است پیش از اجاره خانه مورد نظرتان، این موارد را در صفحه پروفایل خانه در سایت‌های معتبر بررسی کنید. البته برخی از افراد در مورد وسایل بهداشتی حساسیت دارند و ترجیح می‌دهند از صابون یا شامپوی شخصی خودشان استفاده نمایند. 

همراه داشتن وسایل الکترونیکی

وسایل الکترونیکی نظیر تلفن همراه و شارژر آن، لپ تاپ و شارژر، آی‌پد، هندزفری و سایر مواردی که ممکن است در سفر به تهران به کارتان بیاید را فراموش نکنید. البته با توجه به این که تهران دارای بازارهای بزرگی برای خرید وسایل الکترونیکی است، شما می‌توانید برای تعویض و نو کردن این وسایل اقدام نمایید. 

بازار علاءالدین واقع در تقاطع خیابان‌های حافظ و جمهوری، یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید و فروش موبایل است. بازار رضا واقع در خیابان‌های ولیعصر، بین انقلاب و طالقانی نیز معروف‌ترین مرکز فروش کامپیوتر و لپ تاپ است که می‌توانند مقاصد خوبی برای خرید اینگونه اقلام برای شما باشند. خوشبختانه دسترسی به این دو مرکز آسان است اما در نظر داشته باشید که هر دو در طرح ترافیک قرار دارند. پس بهتر است خانه‌ای را از طریق سایتها در خارج از طرح اجاره کنید که به وسایل نقلیه عمومی دسترسی مناسبی داشته باشد.  

اگر در تهران خانه روزانه اجاره می‌کنید، این وسایل را همراه داشته باشید

مدارک شناسایی را فراموش نکنید

مدارک شناسایی شما همیشه باید همراهتان باشد به ویژه آنکه قصد داشته باشید در تهران خانه‌ای را به صورت روزانه اجاره کنید. کارت ملی معتبر و یا شناسنامه‌تان را فراموش نکنید. علاوه بر این کارت‌های اعتباری مالی، دفترچه بیمه برای موارد اورژانسی، کارت خودرو و کارت سوخت آن را به همراه داشته باشید. این مدارک به همراه سایر موارد مانند پاسپورت برای گرفتن ویزا، مدارک تحصیلی برای ارائه به دانشگاه و... که ممکن است به صورت موردی برای شخص شما لازم باشند، اهمیت دارند.

در نظر داشته باشید که اگر با خودروی شخصی‌تان به تهران سفر کرده‌اید، هنگام اجاره خانه روزانه مسئله پارکینگ را نیز بررسی کنید. اگر یک خانه بدون پارکینگ اجاره کنید، ممکن است برای قرار دادن خودروی خود در خیابان و پیدا کردن جای پارک در نزدیکی خانه دچار مشکل شوید و علاوه بر این امنیت خودرویتان نیز به خطر بیفتد. پس بهتر است که با مراجعه به سایت‌های معتبر اجاره خانه روزانه در تهران، خانه‌ای را پیدا کنید که دارای پارکینگ باشد.

اگر در تهران خانه روزانه اجاره می‌کنید، مواد اولیه آشپزی را همراه داشته باشید

بسیاری از خانه‌های مبله تهران که به صورت روزانه اجاره داده می‌شوند، دارای آشپزخانه مجهزی هستند که شما می‌توانید مانند خانه خودتان در آنها پخت و پز نمایید. تنها تفاوت این آشپزخانه‌ها با آشپزخانه خانه خودتان در این است که در آنها مواد اولیه آشپزی وجود ندارد. بنابراین اگر قصد دارید به صرفه سفر کنید، می‌توانید مواد خوراکی اولیه اعم از نمک و فلفل و سایر ادویه جات، حبوبات، سبزیجات و... را همراه داشته باشید. 

البته این در صورتی است که شما مراکز خرید مواد غذایی در تهران را نشناسید. چون در غیر این صورت می‌توانید از بازارهای میوه و تره بار بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی از گوشت و مرغ گرفته تا سبزیجات را بخرید. معمولا در کنار یا درون این بازارها یک فروشگاه برای خرید حبوبات نیز وجود دارد که راهگشاست. پس هنگام اجاره خانه روزانه در تهران از طریق سایت‌ها بازارهای میوه و تره بار اطراف آن را بررسی کنید تا در صورت لزوم مواد غذایی را از همان تهران خریداری نمایید.

اگر در تهران خانه روزانه اجاره می‌کنید، این وسایل را همراه داشته باشید

اگر در تهران خانه روزانه اجاره می‌کنید، همه مواد لازم را هنگام اجاره بررسی کنید

زمانی که قصد اجاره خانه روزانه در تهران را دارید، می‌توانید علاوه بر موارد فوق، خانه مورد نظر خود را بررسی کنید و ببینید که چه چیزهایی را نیاز دارید که به همراه داشته باشید. برای این کار میتوانید به سادگی در سایت‌های معتبر اجاره خانه، وارد صفحه نمایه یا پروفایل آن شده و امکانات خانه را بررسی کنید تا کمبودها و موارد لازم را در چک لیست خود برای سفر به تهران قرار دهید. علاوه برای اجاره روزانه خانه و سوئیت در صورتی که نیاز به اجاره ویلا اطراف تهران و یا اجاره ویلا در شهرهای دیگر دارید می توانید به سایت جاباما مراجعه کنید.

اگر در تهران خانه روزانه اجاره می‌کنید، این وسایل را همراه داشته باشید

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]