قلعه سیندرلا

قلعه سیندرلا

قلمرو جادویی دیزنی در سال ۲۰۱۴ میزبان حدود ۱۹٫۳ میلیون بازدید کننده بوده است که در روز نزدیک به ۵۳ هزار نفر ازآن تعداد از قلعه سیندرلا دیدن می‌کنند. این قلعه که در سال ۱۹۷۱ بنا شد، به یکی از شناخته شده‌ترین نمادهای این برند تبدیل شد و به خاطر نمایش تصویری از این قلعه در صحنه آغازین تمام فیلم‌های دیزنی، خاطرات بسیاری را برای مردم تداعی می‌کند که باعث شده هر بازدیدکننده ای آرزوی داشتن یک عکس از این قلعه را داشته باشد. با این حال، افرادی معدودی از وجود رازی در درون این قلعه با خبر هستند. سه پنجره این قلعه با شیشه‌های رنگی که در پشت قلعه قرار دارند متعلق به اتاق هتلی هستند که از تمام قسمت‌های دیگر دیزنی‌لند زیباتر است و نام آن چیزی جز سوئیت قلعه سیندرلا نمی‌باشد.
خود این اتاق قابل اجاره نیست و مهمانان آن که اغلب به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند با دعوتنامه خاصی به آنجا دعوت می‌شوند. از زمان افتتاحیه این هتل ۶۰۰ شب از سوئیت آن استفاده شده است و این تور از سال ۲۰۰۷ از دسترس عموم خارج شده است. اما آنچه که ما از این هتل مرموز می‌دانیم این است که:
اتاق خواب، اتاق نشمین، سالن انتظار و سرویس بهداشتی در ابتدا به عنوان آپارتمانی برای اقامت والت دیزنی و خانواده اش تعبیه شده بودند، اما پس از فوت نا به هنگام دیزنی در سال ۱۹۶۶، تکمیل این بنا متوقف شد. در سال ۲۰۰۶، این فضا به صورت آپارتمان زیبایی دوباره بازسازی شد.
قلعه سیندرلا
قلعه سیندرلا
قلعه سیندرلا
قلعه سیندرلا

مطالب بیشتر
[username]

[username] [shamsidatetime]

[postbody]